tom>jestli to budeš číst, tak se předem omlouvám za vulgarity otazník>není to báseň, proč by taky bejt měla? puero> compadre navždy. ne, vážně se se mnou právě nerozešla žádná holka, možná i proto že sem pořádně nikdy žádnou neměl (z přesvědčení, ne z zoufalství)!
přidáno 23.11.2009
hodnoceno 11
čteno 1071(23)
posláno 0
Je možný dojít pochopení
ve vztahu chlapce a dívky
já říkám - není!
to chtíč a sex a sobectví
vrhají nás v otroctví
co prodává příběhy lidí
kteří promrdali se k soužití!
jeden vedle druhého
jak ryba ve vodě
smějí se na sebe
mý zvratky v záchodě.

Je možná že mýlím se každým dnem
celý můj život může být omylem
ty vaše, ty sou lepší
vy jste naší doby svědci
básníci velicí co mají vize zázračné
sláva Vás, psanců, nikdy nehasne.
přidáno 25.11.2009 - 19:31
Áno, keby ho každý používal tak ako má tak by bol ideálny. Problém je, že ľudia to nerobia. Minimálne sám u seba pozorujem, že aj keď si prečítam báseň ktorá má hodnotenie napríklad 90 a mne sa zdá tak maximálne na 40 tak to radšej nechám tak, než by som zbytočne poburoval tých, čo tomu dali 90.
přidáno 24.11.2009 - 23:12
by mě zajímalo v čem je zavádějící? já si naopak myslím, že momentální způsob hodnocení je nejlepší a pokud by ho každý využíval tak jak se má tak by byl ideální...lépe to udělat nelze...proto budou někteří hodně překvapeni až se změní, no dočkejte času - jinak předpokládám, že novou verzi bych měl spustit 1.1.2010

jinak k básni, jsou tam světlé momenty (smějící se zvratky v záchodě), ale jinak vcelku nijak mě neoslovila...
přidáno 24.11.2009 - 19:58
taky se tesim na novej system ( i kdyz nevim jakej bude ) protoze momentalni spusob hodnoceni je zavadejici.
přidáno 24.11.2009 - 19:44
jasny... tak to sem rad, ze se to tak vyresilo... jasne, ze mas pravdu.. ja k tem stovkarum nepatrim, uz jen proto, ze si zakazuju hodnoceni, tak to asi nebylo pro mne:), ale to je vedlejsi, jen pro uplnost:)...
ono stovky... ja je treba nectu, ikdyz maji stovky.. podle mne to neznamena vsecko... at si davaji procenta jak chcou... vzdycky si podle mne najdes nejakou skupinku, ktera te bavi vic.. a tak se to tak vyvrbi, neni to nejak schvalne nebo tak... proste bezdecne pratelstvi asi:)... ale ona tato diskuze podle vseho bude brzy bezpredmetna... novy system a tak by mel tomu "elitarstvi" zabranit :)... sorry, za takovou agresi.. snad vsecko dobry... pis dal... plivej neplivej... nekdo se vzdycky najde, komu se to bude libit :).
přidáno 24.11.2009 - 17:58
hele, k tomu otazníkoj, je to narážka na to jak mi jednou hodil nízký hodnocení a napsal že to není báseň, podle mě bez toho aby něco hledal. ...k dívkám: není to tak že by mě to štvalo primárně, je to tak že mi to příjde absurdní a tím mě to štve..
k názoru, životu, a jeli-to o tobě: jo, můžu ti komentovat tvoje dílo, je možný že sem se splet, píšu to tam, ale jak sem tady projížděl profili lidí, tak mě trošku přišlo že, nechci se nikoho dotknout, "stovkařům se dávaj stovky" a hlavně to na mě zapůsobilo tak, že je tady daná hierarchie toho, kdo je dobrej, kdo je průměrnej a kdo to posuzuje. Moje "rebelantský" dílo bylo odezvou na tohle a z části bylo míněno jako podnět k úvaze, jestli tomu tak není. z části výlevem naštvaní a z částí beznadějným voláním po více lidech co by mě četli. je to ode mě hnusný, sobecký, sebestředný, ale jak řek Komárek:" sláva se dá vydobýt i pliváním na pomníky..."

z toho může je doufám patrné, že to nebylo rebelantství pro rebelantství..
přidáno 24.11.2009 - 17:38
jaksi tvé ,,rebelanství tady,, osobně nereflektuji. Je tu víc rebelantnějších rebelů a rebelantek.
přidáno 24.11.2009 - 16:48
vulgarity mne nevadi, spise me to nekdy prinde jako poza... tady je to v pohode... jestli jeste mohu reagovat na ten odkaz pro otaznika.. kdyz pises, ze to basen neni, tak proc je to v sekci basne...

k samotne basni(ano, myslim, ze je to basen :) ): k prvni casti: taky nechapu vztahy... zenske sou mi tez zahadou.. jen me to tak nesere jak tebe.. naopak me to bavi a beru to spise pozitivne... proto s tebou nesouhlasim... ale proti gustu...
k casti druhe (myslim, ze oslovujes i mne): tvuj zivot je tvuj zivot, a jestli to je myleni nebo neco jineho to nevim... ale rozhodne bych nerek, a myslim, ze jsem to nerek nikdy, ze ten muj zivot je lepsi... zij si jak chces, me je to putna... ale kdyz tu napises nejakou basen a ja na ni narazim a budu mit chut ji okomentovat, tak se netrep kvuli jinemu nazoru, ktery ti zrovna nesmakuje... stejne jako ja, i ty mas moznost mi okomentovat dilo a rict ti, jestli se libi nebo ne...
tve rebelanstvi mi prinde trosku zbytecne tady...
přidáno 23.11.2009 - 19:13
snad už bezchybnatě, a díky za rady.
přidáno 23.11.2009 - 19:10
nevypadaly. Prospělo by to tomu. Mimochodem (mimochod - věc co chodí mimo) napíšeš omyl správně s tvrdým Y, ale hned na d tím máš mýlit se s měkkým.
přidáno 23.11.2009 - 18:32
asi bych tam moh dát "vrhají nás v otrocví" ale potom by asi tajty komenty vypadali hodně sjetě
přidáno 23.11.2009 - 16:11
8-D Někam si to musím přepsat.


Bezva (ačkoliv ty okovy no..)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
veřejná omluva velikánům (s připojeným pojednáním o hollywoodu) : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Karel, Kryl Karel
Předchozí dílo autora : seš, kurva, můj život, ne?!

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
wp-hasan [16], Weichtier [15], Joanne17 [15], Deviant [14], Elivei [12], Klaron [11], Mamka [11], shizuko [8], Ann(ah) [8], človiček [6], Antek [3], andrew_maxwell [1]
» řekli o sobě
Trochublázen řekl o Leslie :
Až vznikne učebnice v příštím století, jen jedna umělkyně bude v ní jistá, že nová generace otočí list a při četbě těžko skryje stopy dojetí. Básnířka mimořádná, vesmírných kvalit, z jiného asi světa, z hlavního města, nejde to slovy popsat, vím, měl bych přestat, zkrátka je dokonalá, jak víc ji chválit? Kdysi též bagatelu napsali pro ni, se spoustou je pocitů a samá krása, za mě jen dík, že jsi tu, což není zázrak, tím vzdávat hold géniu, před ním se sklonit. Na tuhle zapomenout se prostě nesmí. Pokud to snad nevíte, říká si Leslie.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku