přidáno 25.10.2009
hodnoceno 5
čteno 1601(15)
posláno 0
Bílá je pro mě cestou životem,
bílá je pro mě brouzdáním potokem.

Bílé jsou pro mě ranní probuzení,
bílá je pro mě i jediným sněním.

Bílá je pro mě barevná duha,
bílou jsou pro mě i tvoje slova.

Bílá je pro mě květem na stromech,
bílý je jitrocel rostoucí podél cest.

Bílou jsou pro mě hlasy v ulicích,
bílou jsou pro mě zvonky zvonící.

Bílá je pro mě pro mě citem,
bílá je pro mě slunečním svitem.

Bílý je pro mě polibek ve tmě,
bílá jsou pro mě slova sveď mě...

... veď mě....
přidáno 26.10.2009 - 16:25
Děkuji za komentáře, ale báseň nebyla myšlena jako nějaká oslava na bílou barvu :-) i když ji mám také docela ráda...
přidáno 26.10.2009 - 09:31
No nevím, ale tohle není zrovna trefa do černého (pardon do bíleho). Místy to docela drhne a opakováné zdůraznění PRO MĚ se mi moc nelíbí.
přidáno 26.10.2009 - 00:52
Jdiné co bych vyzdvihl, tak jsou poslední tři verše,... x)
přidáno 25.10.2009 - 22:35
to by se nam takhle libilo, malovat cely svet na bilo, motyla i jeho larvu, mame radi bilou barvu... ...
bila bila bila bila, komu by se nelibila a tak dal... na me je te bile moc a prirovnani v basnich moc nemusim...
přidáno 25.10.2009 - 22:00
Bílá je hezká barva, taky ji mám ráda, ale nemyslím si, že by to bylo téma, které by táhlo nějakou (pořádnou) báseň. Navíc rýmy docela dost drhnou. Přesto máš tu nějaké pěkné obraty: "Bílá je pro mě barevná duha" atd...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Bílá... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla


Předchozí dílo autora : (Ne)Chtěla bych...

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Annnakss
» nováčci
Annnakss
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
wojta řekl o "Autor"sám :
Nemám rád, když mě nutí, dělat něco z chutí. To se mě právě stalo, že chci vložit další ,,dílo" a hle, nejde to. Nejsem dosti aktivně kritický a počet vložených děl, začíná převyšovat počet kritik. Jistě, mohl jsem to přejít mlčky, zkritizovat nebo pochválit jiného autora- autorku, mohl jsem .... . Ale to se neslučuje s mým naturelem, avšak dříve, než-li začnu pěnit, bych se měl zeptat sám sebe k čemu to všechno vlastně je ? Někdo moudrý napsal, že inteligenci nelze jednoznačně definovat, ale je to zhruba stav přizpůsobení se lidem, kteří nebyli ochotni se přizpůsobit. Je to věc názoru, ale abych dostál pravidlům, budu kritizovat - sám sebe. Pravidla to nezakazují, navíc já se dostatečně znám natolik, abych věděl, co si mohu jako kritik k sobě, jako autorovi dovolit, mohu se proto plně opřít do významu díla, které jsem jako autor napsal a které současně, jako kritik kritizuji. Jednou jsem měl napsáno v posudku: v kolektivu je oblíben i když jej svým jednáním, často rozvrací. Tenkrát jsem se zlobil, dneska tomu musím dát za pravdu.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku