..jedné ne příliš šťastné noci vzniklo cosi, co je opět jen výlevem mých pubertálních pocitů..O:-)
přidáno 24.10.2009
hodnoceno 2
čteno 1455(11)
posláno 0
Jednou si koupím lásku. Bez záruky. Šetřím na ni už kolik let, ale její cena se stále zvyšuje. Nejspíš si budu muset počkat, až bude v akci. To se zatím nestalo. Zlevněné jsou spíše intriky, pomluvy a namyšlenosti. To všechno už jsem si koupila, ale nic z toho se mi nelíbí. Všechny věci leží ve skříni a snáší se na ně všezakrývající prach nevinných dní. Všichni se mi posmívají, že jsem out, protože intriky, pomluvy a namyšlenosti jsou teď velmi módní. Mají je snad všichni! Ale když mně ten materiál prostě nesedí...
Já obvykle nosím upřímnost a ochotu pomoci, za což mi většina vrstevníků hází klacky pod nohy. Začínám vážně uvažovat o změně stylu, protože ty posměšky se někdy nedají ustát. Tak popluji s davem po proudu a ztratím se v záplavě šedočerných špatností. Alespoň už nebudu sama bílou vránou.
Přesto nikdy nepřestanu snít o tom, že si jednoho dne koupím lásku. Že ona bude vrcholem módní pyramidy, stane se hitem a bude, spolu s laskavostí, dostupná všem.
přidáno 18.10.2016 - 00:04
http://www.psanci.cz/dilo.php?dilo_id=3183-laska-je-zbozi-podpul
tove

Takže po téhle inventůře by ses měla zbavit všech těch braků, jakkoli jsou snad teď In! Nepodléhej módním trendům, ale vytvoř si svůj osobitý styl, pak nebudeš muset platit za lásku, leda snad svým srdcem, ale i to bude v ideálním případě jen směnný obchod výhodný pro obě strany...Hodně štěstí! :-)
přidáno 16.05.2010 - 12:55
ja bych radeji zustala tou bilou vránou moc pekné me to nepripada jako výlev pubertáckych pocitu to co jsi napsala je vsude kolem nas opravdu moc pekne

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Láska : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Svatba
Předchozí dílo autora : Mělo by se ovoce zakazovat?

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
mr Scraper řekl o rry :
moc a moc se mi líbí styl jakým píše :) hlavně do jejích povídek na literu jsem uplnej blázen. a navíc je moc super a sleduje anime ;-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku