Líbil by se vám tento styl psaní? Kdo to dočte, dostane větrový bonbon. stačí mi pak napsat adresu.
přidáno 13.10.2009
hodnoceno 6
čteno 1137(28)
posláno 0
Sešlápl jsem splachovátko. Ve vlaku svý dobrý nálady. V kupé byly cítit moje nohy přes vrstvičku ponožek a vrstvu bot. Pár piv a pár panáků. Nebyl jsem opilej, jen jsem si zas připadal o něco víc užitečnej. O něco víc hezčí. Za oknem byla ujíždějící tma a můj konstantní obličej. Moje holka si četla časopis, občas zvedla oči a mile mne mrkla. Mladík v bílých šusťákách tu byl navíc. Černý vlas mezi žebry ústředního topení. Olé. Každý má svého Boha, říkali nějací chlápci v hospodě v Mariánských Lázních. Kafe s rumem, mercedes, zkameněliny, švédské stoly, výlety, návraty, konec začátku, začátek konce, výkup padaných jablek.
Bukowski mi řikal, že je poezie mokrý hadr v dřezu. A že básníci zbytečně brzy končí. Měl jsem odbakalářováno. Dál už jsem nechtěl pokračovat z jediného důvodu, a to finančního. Ve dvacetičtyrech letech má chlap obrovskou touhu po samostatnosti a já si ji chtěl splnit. Samozřejmě, že si školu dodělám, ale až za rok a zřejmě dálkově. Po 17 letech si člověk musí odpočinout, zvlášť když tuto instituci nenávidí od první třídy, ale vejška je v pohodě, jen se za ten rok musím rozhodnout, zda-li zůstat v oboru či přesedlat. Dnes jsem dostal výbornou nabídku práce, jedná se o tvorbu reklamních sloganů pro rádia, na bilboardy a kdoví kam ještě. Takže až na Vás budou řvát něco divného z rádia, může se jednat i o moji tvorbu. Kreativní činnost na volné noze. Teď už třetím týdnem pracuji ve skladu. Jen tak na dohodu za 90 korun na hodinu, daním ani sociálním a zdravotním strhávkám nerozumím, takže vůbec nevím kolik dostanu. Skladničina je těžká flákárna, až na to vstávání ve 4: 35, ale dá se na to zvyknout. Včera jsme s jedním, také zářijovým bakalářem hrabali trávu za skladem, dnes nám půjčili traktůrek, naftu a gumáky. Byla to příjemně strávená kocovina. Teď sedím ve škole na kompu a píšu tuhle věc, přihlášen jsem na svého kamaráda, inženýra, doktoranta, basáka kapely Empaty. Jejich zpěvačka má hlas jak Lucka Bílá a prsa pětky. Jdu naproti svojí kočce, Markétce, šéfce marketingového oddělení. Pak se doma najím a vyperu si ponožky.
přidáno 28.08.2015 - 16:41
To je dobrý. Hlavně začátek. Ale bezva styl, je to čtivý :-) No, celkově bych do Tebe takový styl psaní ani neřekla ... :-)
přidáno 20.10.2009 - 19:52
1.odstavec skvělej ...poslední tři věty taktéž ..... dočetla jsem to kvůli větrovému bonbonu, /krásné slovo-bonbon a také slovo šminky/ , prostředek absolutně nezajímavý, resp. nezajímavě podaný ! :)
přidáno 13.10.2009 - 22:21
...jo, mne tenhle styl psani sedi...takze ja sem v tomhle nasla jisty zalibeni...a vetrovej bonbon jo?:)
přidáno 13.10.2009 - 20:54
jo život neni jenom maxi a dokonalý okamžiky a tys celym tim textem řekl jeden pocit kterej jsem z toho snad pochopil.
přidáno 13.10.2009 - 17:10
vadi mi tam ten pocit, ze tou lezernosti chces rict neco strasne duleziteho... o to vice mi je vlastne uplne jedno, cos napsal...
přidáno 13.10.2009 - 16:52
drsně...:) no konečně něco vážně ze života...

semi do toho asociovaly moje středy..

"slečna septimánka s prospěchem 1,2 vytírala schody, slečno, máte tady čmouhu... jděte do háje, já si to vytřu dle sebe... ty uklízečky, kdyby se líp učila...":))

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku