... úryvek z knihy života
přidáno 19.11.2007
hodnoceno 11
čteno 1223(19)
posláno 0
Ty jsi
tak dlouho mě
prosil,
abych nebyla
v životě Tvém
nikým,
ničím.
Jsem otočila

pár listů
v knize života.
Že by jen svého...

Jsem tu...
prachpouhá nicota
prachprázdna Tvého
přidáno 20.11.2007 - 12:22
Vyzkousim Tvoji radu, pak napisi, co z toho vzeslo -)
přidáno 20.11.2007 - 09:57
...obrať ještě pár listů a naplň to, co zdá se prázdnotou... "radím" právem seniora :o) J.s.
přidáno 19.11.2007 - 21:09
Azure, diky, zkusim to. Tak bychom si mohli tykat -)

Psychopatko, je to zamer. A urcites to cetla -)

Scrapere, ja se hodnoceni nebranim -). Kritika je jednou z pohnutek pro dalsi vyvoj -)
přidáno 19.11.2007 - 21:09
u někoho jiného bych asi nekomentoval... ale udělám výjimku... Obsahově fajn, i to, že se tu míchá nerýmovaná a rýmovaná část mi nevadí... ale první řádky druhé a třetí strofy naprosto rytmicky nesedí. V druhém řádku druhé strofy chybí slabika, přízvučná, na začátku verše. A v posledním verši básně sice počet slabik sedí, ale ta dlouhá přízvučná mi tam docela rve uši. Jo a mimochodem rým svého-tvého není gramatický? ;-)

A teď vážně... tady na psancích je to nadprůměr, to víme až moc dobře oba. Předpokládám, že oba ty výše uvedené chyby vidíme. Rozdíl je jen ten, že já jsem nad tou básní neseděl, když jsem ji tvořil a tudíž neznám důvody, proč byly tyto chyby udělány. Stejně tak jako nikdo neví, proč byly udělány obdobné chyby v mých básních. Proto na takovéto chyby nikoho neupozorňuji...

Jasně chápu, patříš do jiné generace. Máš potřebu předávat své nemalé zkušenosti mladším. Ale bojím se, že tak, jak to děláš, tě brzy nebude nikdo ochoten poslouchat... A podle mě je to možná škoda, nemyslíš?
přidáno 19.11.2007 - 19:49
A mně se to líbí.. :P
Je to hodně zvláštní a rozhodně to má něco v sobě... ;)
přidáno 19.11.2007 - 19:44
slovosled a větná stavba je velice zvláštní... záměr?
přidáno 19.11.2007 - 18:38
a když maš v profilu prosím šetřte mne... tak odmítám procentuelně hodnotit :P nemuselo by to jako šetření moc vypadat... :o)
přidáno 19.11.2007 - 18:36
... trošku podivý výtvor.. tak trošku vynikni ať nejsi jen prachpouhá nicota něčího prachprázdna... :o)
přidáno 19.11.2007 - 18:18
pardon, ještě jsme si nepotykali. Omlouvám se.
přidáno 19.11.2007 - 18:14
klikneš na "změnit", u názvu sého díla a pak dole máš výběr zarovnání
přidáno 19.11.2007 - 18:03
Lidicky, prosim, poradte, jak mam tuto basen (a nektere dalsi) vystredit. Opravdu to neumim. Diky -)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Abych nebyla : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Tuha barvy vína
Předchozí dílo autora : Rozčílená

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
polibek0012 [14], Annabelle [14], KissOfDark [14], pisiprotebe [14], VolkodavKO [11], sarinka580 [7], DanaSurya [1], Ivušák [1]
» řekli o sobě
slnečnica řekla o DDD :
Majster "vesmírnej poetiky". Vždy, keď čítam Jeho verše, akoby som sa na okamih dotkla hviezd. Skutočný zážitok, ďakujem, pán D. ;)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku