nechci ublizovat.
přidáno 31.05.2009
hodnoceno 5
čteno 1887(41)
posláno 0
bylo posledniho kvetna.

je skoro k pulnoci. utikam chladnou noci a opoustim svuj dosavadni zivot. zenu se dopredu a nevim ani kam. je mi strasny smutno, proto udrzuju tu nejvetsi moznou rychlost. kdyz se zastavim, tak ta tisen je mnohem vetsi. snazim se nezastavovat. a hlavne se snazim nemyslet.
stydim se za svoje rozmazany oci. ale to je jeste malo. nejvic se stydim za to sebeponizovani. tak vlezla jako devka v bordelu. pokazdy se jen vtirat.
bezim.
chci utect ty litosti. jakoby mi umrel neko blizkej. uplne na dne. volam na sebe. ale uz ani nevim jak se mam oslovovat. jmeno si nezaslouzim.
nestacim s dechem. dejchejte za me! chci toho moc? moje nesplnitelny ukoly sou k smichu. slzy padaj. chtic opustit tu listost. prekonat bolest.
nahy nevinny telo. bez nejaky zateze. svobodne se rozhoduje. celou dusi miluje. bezi.

sakra sedim tady. chci to vykricet. ikdyz se bojim, chci bezet noci. dopredu. k tobe. do naruce.

milovat se

a nejvic citit tu jistotu nasi opravdovosti.
přidáno 05.07.2009 - 01:17
s tím vyznáním na konci jsem úplně zapomněla na ty hrůzy popisovaný předtím. Je to tak správně? Špatná otázka, vím...:-) Anett, přeju ti jen všechno nejlepší a jsem ráda, že cítíš takovou lásku, jakou popisuješ!
přidáno 02.06.2009 - 21:41
K dílu se nemá cenu vyjadřovat... Je plný tebe, plný lásky a plný jinejch pocitů... Cejtim tě z toho.
Proto se bojim - co se stalo, Anet? Je všechno ok?
přidáno 01.06.2009 - 01:27
Vidím v tom i svůj zážitek, takže mě to oslovilo.
Je to akčně napsané, pocit že běžíš, ale neutečeš..
přidáno 31.05.2009 - 23:58
ty jo....anett..

krasnyy
přidáno 31.05.2009 - 23:57
anett, tohle krici. ty kricis. a je to plny sebeobvinovani. plny bolesti.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
nekdy slova boli : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : chci zas zpivat
Předchozí dílo autora : nedejcham

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku