Tak takhle měla původně povídka Zamilovaný anděl vypadat.Docela dlouho se mi do této části nechtělo,ale dneska opět nemám náladu a tak píšu.Předem děkuji za komentáře.
přidáno 19.11.2007
hodnoceno 3
čteno 1159(15)
posláno 0
Vysoká skála a na ní sedí dívka.
"Proč je život krutý k lidem kteří se ničím neprovinili?"povídala si Violet pro sebe.Vždyť já vlastně ani člověk nejsem.Žiji sice takový život,ale do člověka mám ještě hodně daleko.
Ano žila i vypadala jako člověk,ale duší byla ta nejvznešenější bytost.Ano byla anděl.Ale k čemu jí to vlastně je?Když nemůžu letět tam kam chci.
"Chybí mi křídla!"Ano jakmile žijí andělé v lidském světě,tak se jim
začínají rozpadat křídla.Lidé když jsou totiž na sebe zlý tak se nám rozpadají křídla.Ano,je to krutý,ale přece jenom máme šanci.Sice malou,ale je tam."Lásku si najdi a nikdy ji neztrať,jinak svá krásná křídla ztratíš navždy."Ano,tak tato slova jí měla vrátit její bílá křídla.Ale jak má najít lásku a nikdy jí neztratit?Zdá se to nemožné.
Milovala jednoho chlapce,ale nebyla si úplně jistá,že on jí také.Doufala a to doufání jí snad může pomoct.
V tom dostala nápad.
*****
Po chvilce přemýšlení se zvedla a .......
Skočila .....
Ano padala dolů.Když v tom??
Vzlétla,letěla.Byl to nádherný pocit.Chvilku si prohlížela svá nová křídla a pak se rozletěla za svým vyvoleným.
Když už byla kousek od jeho baráku zpomalila.Chtěla si vychutnat tu poslední chvilku letu.
Už se chystala sletět dolů na pevnou zem když v tom pod sebou uviděla pár jdoucí po ulici.Nejdřív si jich nechtěla všímat,ale pak se na ně pořádně podívala.
Vtom jí to zasáhlo jako rána bleskem.Její křídla se začala okamžitě rozpadat a ona prudce padala k zemi.Ano,nemohla se zmýlit.Ten kluk co jí říkal jak jí miluje a jak s ní chce být se teď pod ní líbal a objímal s jinou dívkou.
Ne takovou potupu nesnesla.
Věděla,že nemá žádnou šanci tenhle pád přežít a byla s tím smířená.
Spadla těsně za ně.Ani si jí nevšimly jak byly zabraní samy do sebe.
Takový osud jí stihnul za to že milovala.Za pár minut z ní nezbylo vůbec nic.Jen bílý prach který odvál vítr.
přidáno 24.11.2007 - 13:52
hezké...mě se to líbí...
přidáno 20.11.2007 - 19:21
Námět to není špatný. Až na ty drobné chybičky se mi to líbilo.
přidáno 19.11.2007 - 21:22
pěkné, (ten barák mi tam nějak nepasuje, lepší by bylo dům)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Zamilovaný anděl2 : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Polibek
Předchozí dílo autora : Strom života

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku