Jen taková malá úvaha nad krásou a kouzlem polibku. Předem děkuji za komentáře a hodnocení.
přidáno 16.05.2008
hodnoceno 9
čteno 1847(30)
posláno 0
Nejdříve jdeš ruku v ruce s klukem, kterýho sotva znáš. Není ani moc hezký... a o tobě si lidi povídaj, jak seš krásná; sice to nechápeš, ale to každá holka.
Po chvíli ostýchání se vaše hlavy začnou k sobě přibližovat. V mysli máte každý miliony otázek... bude mě chtít? Má mě vůbec ráda? Myslí to se mnou vážně? Nebo jsem jenom flirt na jednu noc?
Ale vaše rty touží po polibku, po tom, co roztančí tisíce motýlků v žaludku. Chvějete se.
Strach z neúspěchu vám proudí v žilách.
A vtom se vaše rty spojí. Ruce obejmou tělo a přitáhnou si ho blíž k sobě.
Nyní stojíte jako jeden člověk.
Zlehka pootevřeš ústa a jazyk vysuneš ven, dotkneš se a usoupíš leknutím. Pak jsi ale připraven a jdeš do toho s tou největší něhou.
Toto celá trvá sice jenom pár vteřim, ale vám to připadá jako celá věčnost.
Když se rty zase odtahují od sebe a ruce povolují sevření; cítíš krásný pocit po celém těle.
Tím končí první polibek a na řadě je spousta dalších a stále lepších.
přidáno 01.04.2017 - 04:36
Napůl dítě - napůl žena,
polibkem je okouzlena,
byl krásný májový den
a jí sedmnáct let jen...
Koupil jsem si kdysi v antíku malou růžovou knížečku "Pravidla líbání!" Ale netvrdím, že jsem vše vyzkoušel! Kde třeba u nás přijít k Eskymačce, když i Francouzky jsou profil ouzký, no ne? ;.)
přidáno 18.11.2013 - 19:53
No krása... jen s těma holkama to u mě nějak vázne :-D
přidáno 28.02.2013 - 23:46
no, řekla bych, že by se to dalo popsat lépe ve verších, ale máš-li blíže k úvaze, budiž.. Možná bych to rozepsala, protože těch pocitů je tam škoda a možná bych to zkrátila, protože chceš-li se zabývat úplně prvním polibkem, ten většinou až tak úchvatný není. Ale jinak dobré.
přidáno 09.12.2008 - 11:58
Ahojík.Opravdu netušim z jakého anime ten obrázek je.
Našla jsem ho někde ani nevim kde na netu a napadla mě k tomu ta úvaha a tak jsem to napsala a použila obrázek.Jinak na anime koukám,ale tydle postavi jsem zatím nikde neviděla.
přidáno 20.11.2008 - 14:20
obrazek je z jakeho anime? :)
přidáno 16.09.2008 - 15:39
Tak nějak se asi cítí všichni:-)
přidáno 17.08.2008 - 15:15
uživatel smazán
Ano ... opravdu se mi to líbí. Opravdu moc :-)
přidáno 18.05.2008 - 12:40
na tak krátkou úvahu tam máš spoustu chyb...
přidáno 16.05.2008 - 23:29
Hezké:-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Polibek : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla


Předchozí dílo autora : Zamilovaný anděl2

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku