Proměna na vlkodlaka.
přidáno 06.04.2009
hodnoceno 7
čteno 1837(22)
posláno 0
Ležíš na posteli, civíš do stropu a posloucháš jak neúprosně běží čas (tik,tak,tik,tak…).
S pocitem viny očekáváš půlnoc. Jsi příliš slabí, jako většina likanů, abys tomu odolal, a nebo abys jsi mohl ovládat svoje chování když máš podobu té noční stvůry. A tak jsi se zkoušel kolikrát spoutat abys nikomu neublížil, ale marně, je silnější. Najednou odbijí půlnoc. S potem na čele ti tělem projíždí strašlivá bolest. Chodidla se ti prodlužují a roztahují, ruce také mohutní. Nehty ti začínají růst neuvěřitelně rychle a mnění se na pevné ostré drápy. Svaly se ti zvětšují až ti roztrhají tvé oblečení na cáry a protrhnou kůži. Ta se hned zacelí a začíná tvrdnout. Chlupy ti na tví hrubí kůži vytvoří zvířecí kožich. Z pánve ti vylézá huňatý ocas. Obličej se začal měnit na vlčí. Začíná se ti dělat čumák. Nos se zčerná a zvlhne. Zuby se zvětšují do ostrých tesáků.Uši ti špičatí. Oči se zalívají krví a panenka se protahuje. Zlepšili se ti smysly a fyzicky jsi na tom nepředstavitelně dobře. Vybíháš z domu a začínáš vít na temnou noční oblohu. Tvá zuřivost a touha po lidském mase roste. Vyrážíš ne lov…………………………Zpětným procesem se se svítáním měníš zpět. Nahý rozklepaný z toho, co jsi chtě nechtě v noci udělal, krčíš se v rohu. Život si vzít nedokážeš a tak s hrůzou očekáváš, další bezesné krvavé noci.
Líbilo se??

[4x]
ANO
[2x]
Trochu
[2x]
NE


hlasovat mohou pouze přihlášení
přidáno 26.08.2010 - 22:02
No, češtinářka by ti za ty chyby asi ukousla hlavu, být vlkodlakem. Lykantropie, ne likantropie. Jinak jsou to vlkodlaci, ne lykani jako ze pc hry, či Underworldu.
přidáno 15.07.2010 - 16:13
No rozhodně by bylo zajímaví to prožít..........
přidáno 28.05.2009 - 16:40
Líbí se mi to, jenom by mě zajímalo jestli by to sám autor chtěl zažít, když o tom tak zaníceně píše...
přidáno 07.05.2009 - 13:44
uživatel smazán
Promiňte, ale on o sobě píše, že je dislektik a omlouvá se za chyby. Mě se to moc líbilo. Na to, že to psal kluk... ;-)
přidáno 09.04.2009 - 09:48
shoda přísudku s podmětem....... nic........ vyjmenovaná slova..... nic..... námět..... starý....... zpracování ......... průměr...... takže NIC...
přidáno 07.04.2009 - 10:35
Vystiženo moc pěkně, ale ty chyby!!!
přidáno 07.04.2009 - 09:56
Moc hezké, ale více než děj mě zaujímají tvé pravopisné chyby... a že jich není málo:)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Proměna : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Nejlepší obrana je útok
Předchozí dílo autora : Smrt

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku