přidáno 29.03.2009
hodnoceno 7
čteno 1229(30)
posláno 0
kdyz je v tom laska, jde vsechno ostatni stranou. hlava je rozdelena na city a rozum. kdyz jsou v tom city, rozum zustava stat. jenze neverim tomu, ze je laska nesmrtelna. lasku muzou zabit drogy, posedlost a hlavne jina laska. ale vsechno s ni souvisi. pro ni panove rozprodavaj svy duse pri nedelnim pokru. damy si kvuli ni vypisou rtenku na zrcadle a mlady slecny promoci slzama polstare. mlady kluci obcas schytaj nakou tu ranu. je v nich spoustu hrdosti.
vzdycky nekdo ztrati a nekdo ziska. treba jako fotbalovej zapas. jeden tym se raduje z giganticky vyhry a druhej smutni nebo je nastvanej. oboji asi tak stejne. podobne je to s laskou. jeden si zachova svoji hrdost a odejde. druhej se ponizi a prosi o navrat toho prvniho. je to vsechno porad dokola. lidi o tom mektaj svy chytry reci jako treba ted ja. porad to resej jak kdyby nebylo co delat. jak kdyby laska byla naplni vseho. ne vsichni to priznaj, ale ja verim, ze laska je vsechno. mozna ne pro to, jak je laska krasna, ale protoze lidi nechtej bejt sami. zijeme ve svete plnym propasti a lidi maj strach. bojej se, ze az je prejede auto nebo se udusej s dalsi stovkou lidi plynem v jakysi "koupelne" a nikdo jim neoplaka hrob. vsude na profilech si vypisoujou svy oblibeny pisnicky, aby na pohrbu nebylo ticho a aby si pri zazneni kazdej vzpomnel. pred smrti nastava chvile pravdy. neni duvod lhat. leda bys ublizil blizkymu. jinak reknes cokoliv na svete. proto ses jen ubohej clovek, kterej nevi, co bude dal. a tak chce umrit cestne. co kdyby nahodou bylo neco vyssiho nez lidstvo samo, ze? je to smesny. zabejvat se otazkou zivota a smrti, lasky a nenavisti, hrdosti a potupy, chytrosti a debility, davu a anonymity.
podle me je laska neco jako duha. nestaci jen aby prselo. dokud nevysvitne slunce, pozorujes nebe skrz kapky a doufas, ze neco zahlidnes. v hloubi duse vis, ze uvidis prd, ale ty porad doufas v ten svuj zazrak. ses ubohej clovek, kterej nic nevi. pred sebou mas slozeny svy otazky a ses na dne z toho, ze nenaleznes odpovedi. nikdy. si v desti. ale slunce hori. a shori. muzes si maximalne tak objednat mc chicken a jist ho s milenkou v aute. zajit si se synem do kina a pred dcerou delat, ze te fakt bavi nakupovat. manzelku nicit. a nechat se od ni nicit. a nebo mit krasnej vztah. umrit s pravdou na jazyku a s "here comes the sun" na pohrbu hezky odejit. jakoby nic. jak kdybych zfoukla svicku a dym se hned vytratil. do ztracena. uz tu neni. nekde je, ale kde? nevidim ho. zmizel. nezmizel...
vyhral si 600 dolaru, ale nemas nikoho, komu bys je venoval. do sebe investovat nebudes, stejne te nema kdo obdivovat a schvalit. a nechce se ti hledat. das si dalsiho jointa nebo panaka, splachnes to pivem a vecer zkouknes nejakej ten trapnej porad pro celou rodinu. nebo nakej ten kviz. budes se rozcilovat nad tim, k cemu ti bylo se ve skole ucit, kdyz vis hovno. ale ty ses neucil. pekne si na to sral.
lovim v pameti. chci najit ty kousky lasky, co se ze me vytraci. par sklenek slz a dost. nejaky sramy a vyskubany vlasy. ale nic vic. chces to vratit. nebejt tak hloupa a naivni a rozcilena. hystericka. ale to proste ses. ses hysterka. uboha, mala a chladna. i kdyz rikas, jak milujes. vsude vypravis, jak milujes sex, jen aby kazdej vedel, zes nekoho nekdy mela. vypadas ale jak devka. nikoho by nenapadlo, ze si mela pritele tri roky. ponizujes se a oblikas jak ctyricetileta stetka a chlastas a myslis si, ze se to chlapum libi. jenze jim se to hnusi.
laska si se mnou hraje. vubec ji na me nezalezi. a ja se ji vubec nedivim.
přidáno 15.06.2012 - 11:23
lidi o tom mektaj svy chytry reci jako treba ted ja.

Výbornej text.
přidáno 31.03.2009 - 11:08
Dobře, neměl ;)
přidáno 30.03.2009 - 16:19
promin ,ale konkretne o tobe nikdo nemluvil:D
přidáno 30.03.2009 - 14:55
Když říkám pravdu tak průběžně v celém životě, ne jenom před smrtí, a na profilu nemám písničku, kterou chci, aby mi hráli na pohřbu, tak se mě to asi netýká...
Vůbec nechápu proč si to psala, měl bych nad tím víc přemýšlet?
přidáno 29.03.2009 - 22:09
sakra...vubec ted nejak nemuzu najit slova...hrozne me to ted dostalo. to, jak si to napsala. ty prirovnani sou presny..jo..jak fotbalovej zapas...a s tou duhou je to uplne ono..kazdej verime v to svy...

ponizujes se a oblikas jak ctyricetileta stetka a chlastas a myslis si, ze se to chlapum libi. jenze jim se to hnusi.

fakt me dostavas...bavilo me to cist...mas styl, kterej z toho naplno zari a nejde ho prehlidnout, a ten styl kterym to pises..je paradni...a v podstate souhlasim se vsim co uz tu rekla verun, ma pravdu...
přidáno 29.03.2009 - 20:16
dekujuu veru hrozne moc...jo, s tema dvema holkama mas pravdu. to je fakt vsech faktu, ve mne sou proste 2. a je zbytecny kteorukoliv potlacovat no...


moc dik za koment...:)potesil me nejvic..
přidáno 29.03.2009 - 19:33
teress, to dilo psaly dve holky..jedna ktery je patnact a jedna ktera vi...oboji ses ty, ale oboji se tady projevilo..ta mladsi psala zacatek, dals to rozbalila ty, takova jakou te znam..aspon mi to tak prijde....ten konec je lepsi...nejlepsi...a tohle..

das si dalsiho jointa nebo panaka, splachnes to pivem a vecer zkouknes nejakej ten trapnej porad pro celou rodinu. nebo nakej ten kviz. budes se rozcilovat nad tim, k cemu ti bylo se ve skole ucit, kdyz vis hovno. ale ty ses neucil. pekne si na to sral.


jezis to je proste best....b e s t ..... si nejlepsi, ja te tak strasne rada ctu..!!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
sem hracka. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : az moc californication
Předchozí dílo autora : chcitulaskuzpet

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku