...
přidáno 28.01.2009
hodnoceno 5
čteno 1067(18)
posláno 0
milovala sem spaní v tvym triku, který mi bylo skoro po kolena. vonělo jako ty. v něm sem se necítila tak sama, když si u mě nebyl.
byla středa. a moje postel byla nějak moc velká. prázdná. vstala sem a v zrdcadle sem viděla svý rozcuchaný vlasy. to tys mi je rozcuchal. a na záda lihovkou napsal, že mě se ti líbim. byl to tejden, co sme se znali. na naše setkání nezapomenu.

*seděla sem na zastávce v dešti a kouřila. tys chtěl jen zapalovač a já ti řekla, že ti dám víc. hrála sem si na kurvu. bavilo mě to. ale tys souhlasil, a já sem to nečekala. šli sme k tobě. nejvíc se mi líbila ta velká postel a zrdcadlo naproti ní. milovals 3 doors down jako já. mohla sem u tebe zůstat přes noc. za těch pár dní sem se do tebe asi zamilovala. do tebe, tvýho bytu, hudby, jídla, slov, vlasů, úsměvu, pohledu, upřímnosti. chtěls abych pořád mluvila. řekla sem ti o sobě všechno.

napsala sem na zrdcadlo miluju tě a šla na balkón. zapálila sem si cigaretu a dívala se ven. přemejšlela sem o nás. věděla sem, že s tebou bych byla nejšťastnější holka na světě. ale za to sem tušila, že ty bys nebyl tak šťastnej. moh si mít holek, koliks chtěl. dokázals všechny okouzlit a zmanipulovat. nevim, jestli schválně. asi ne.

*tys moc na mluvení nebyl. já sem pořád něco plácala a tys chtěl víc. nemoh ses toho nabažit. snila sem o tom, že mi o sobě řekneš víc. cokoliv si řek, si pamatuju. žádný slovo nebylo zbytečný. je vidět, žes toho hodně prožil. a paks mi řek, že si fotograf. a jestli si mě můžeš vyfotit. hrozně mě to potěšilo. pak už sme o tom nemluvili. dals mi pusu na tvář a poděkoval mi. do teď nevim za co.

venku byla docela zima, ale bylo to příjemný. tyhle rána miluju. šla sem se oblíct, vysprchovat a vyčistit si zuby. kartáčkem, kterejs mi koupil. pak sem se začala připravovat na balet. už sem u tebe měla skoro všechny svý věci, vyskládaný v tvý skříni. tys někde někoho asi zrovna fotila já sem ani trochu nežárlila. zabouchla sem dveře a zamkla svejma klíčema.

*pak si mi dal ten kartáček. modrej s puntíkama. jindy bych se tomu smála, teď to byl takovej můj důkaz. že tu bydlim s tebou. že každej den uléháme do stejný postele a díváme se na stejnou televizi. smějem se stejnejm vtipům a občas hrajem na stejnej klavír, kterej máš v rohu ložnice. nejradši poslouchám jak hraješ ty a jak se soustředíš na každej tón.

večer sem přišla a tys už byl doma. pouštěl sis here without you a čet sis knížku. pozdravili sme se, dala sem ti pusu na tvář. bylo ticho. šla sem se osprchovat a převlíct. zalezla sem do postele a tys pak za mnou přišel. prej mi to slušelo.

*ráno sem vstala a měla rozcuchaný vlasy. napsala sem rtěnkou na zrdcadlo, že tě miluju. věděla sem, že už tě neuvidim. teď sedim na zastávce a někdo chce zapalovač.

here withou you
přidáno 28.01.2009 - 19:47
ou ou ou...hodne zajimavy...a dost sila..
přidáno 28.01.2009 - 19:21
no zatracene, je to obrovsky.
přidáno 28.01.2009 - 18:03
hodně dobrý!
teress, tohle jsi napsala fakt hezky.. tak, jako bys přesně tohle prožila..
přidáno 28.01.2009 - 17:30
ano,povedla se ti ...
přidáno 28.01.2009 - 15:55
ty joo teress...parada...strasne se mi to libi....sedi ti to...je to vazne dobry

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
pár paralelních hvězd : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : who we are
Předchozí dílo autora : the hope

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku