přidáno 26.01.2009
hodnoceno 4
čteno 1400(11)
posláno 0
Plavba

Již celý věk se spolu po řece života plavíme,kdy v přístav vplujem nevíme.

Ač občas do bouře jsme vpluli, pospolu jsme zůstali a k sobe víc se semknuli.

Teď už víme, že žádná bouře věčně netrvá, a že tak jak vyjde slunce, tak i naše láska přetrvá.

Po nocích bouře chladem prokřehlí zas vyšlo slunce a naše srdce zahřívá a prozáří.

Plujem dál a lodě jež bloudí míjíme. Bloudí, cíl a směr neznají, bloudí neb kompas nemají.

Kompasem a severkou naší jest naše víra, z ní pramení veškerá naše naděje a síla.

Ač jsme již občas zbloudili a jeden, či druhý v bouři umdléval, druhý vždy pomohl a sílu mu dal.

Vím, že člověk je sláb a není z ocele, často chybuje, občas jej plavba znaví, či slabost těla a ducha semele.

Pak druhý vesla se chopí a i když těžko je mu a pranic se nesměje, směr zná a mezi útesy zkoušek šťastně propluje.

V čem tedy tajemství šťastné plavby dlí? Ve svornosti a lásce, v níž každá nesnáz odezní.

Kompas náš značí nám cíl a my společně mezi útesy poplujem, i kdyby naše cesta trvala tisíce mil.

Děkuji za to, že na řece života mohu plout s TEBOU
přidáno 18.03.2011 - 11:48
Znovu jsem čtl tvé dílo Plavba,znova musím říci nadherné,prostě tak to v životě je.:-)
přidáno 14.10.2010 - 20:11
Pájo,přečetl jsem tvůj komentář k mému dílu Atlantik,potěšil mě,děkuji.
V zápětí na to jsem si přečetl tvá díla,jsou pěkná.Zdeněk.
přidáno 26.01.2009 - 17:55
Co říct,je to tak jak to cítíš,je tam sentiment z momentu prožitku.
přidáno 26.01.2009 - 17:26
Ano, když směr i cíl společně je dán,
pak netřeba sporů, každý kormidelník je i kapitán!
Mezi útesy pak přitisknuti k sobě
vaše dvě srdce v lásce
zůstanou v každé době!
amen.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Plavba : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Voják lásky
Předchozí dílo autora : Modlitba lásky.

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku