Je to tady vaše první rande..tak tu máme průřež kam (ne)vyrazit(pozn.Snad jen to raději nebrat vážně)
přidáno 20.01.2009
hodnoceno 15
čteno 6424(43)
posláno 0
1)ČAJOVNA -čajovna...královna romantiky..místo klidu a naprosté harmonie...může se zdát, že je to místo jako dělané na první randíčko, kde se mnozí z nás přesvědčí o tom, že na tom s komunikací nejsou právě nejlépe a, že nedokážou ovládnout rudnutí své tváře jak se naivně domnívali.Ovšem jistým nedostatkem na tomto místě je horký čaj...mnohdy i vodní dýmky...a co může být horšího než když svému prostějšku způsobíte popáleniny 2. a 3. stupně na 85% těla.Takže čajovna ne!
2)PROCHÁZKA - procházky většinou doporučuji, ale pozor ať se nezvrtne v turistický pochoďák!
Je to skutečná romantika procházet se v přírodě, kde svítí měsíc a někomu se naskytne ta příležitost k chytnutí za ruku a nebo...:) Jenže v přírodě žijí medvědi a těm chutnají zamilované párečky a pták se na vás vykadí i když máte něco načatého. Komáry zamilovaní neodpuzují a klíšťáta lásku taky zrovna neřeší. Pokud se potíte jako "kráva"..procházkám se vyhnětě, ale pokud nemáte strach z potu ani zvířat JDĚTE DO TOHO!
3)CUKRÁRNA (PEKAŘSTVÍ) - Nebudeme si nic namlouvat..pokud máte nějaké to kilínko navíc nedělalo by to dobrotu. Přece nechcete aby se ve Vás probudily nějaké nekalé pudy a vy tam před očima vašeho vyvolené/ho sežrali všecky zákusky.
Rande v cukrárně nedoporučujeme ani anorektičkám, protože v mnoha cukrárnách nejsou záchodky, a ony by neměly chodit kam zvracet.
4)KINO - zdá se vám to ideální?? Mně tedy ne. Pokud si vyberete horor (thriller) riskujete pomočení, výkřiky nebo nenadálé opuštění kina. Pokud si vyberete komedii (anim. pohádku) riskujete, že se k vám přifaří nějáký malý capart nebo těhotná mamča, která bude pořád běhat na WC. V kině není romantika. Kino tedy NE!

Tak to je asi tak všecko...každopádně první rande je něco na co se nezapomíná...každý si to svoje prožije někde a i když se nepovede zrovna podle jeho představ, tak na něj potom(ve většině případů) rád vzpomíná.
přidáno 15.05.2020 - 18:28
Severak:

takže za mě hřbitov už jen ve dne, ale jinak zajímavé.
přidáno 15.05.2020 - 18:27
všecko má své, já prožila na hřbitově docela slušnou stezku odvahy za tmy.
přidáno 08.12.2014 - 22:27
Amelie M.: Jo, protože nevíš, co Ti zrovna vlítlo do nosu ...
přidáno 08.12.2014 - 22:07
rande na hrbitove je bezva zvlast kdyz je prastary a opusteny.. urnovy haj uz takove kouzlo nema :-\ :-)
přidáno 08.12.2014 - 21:59
Hanička: "Všude voněly žížaly" :-D To je mazec tady fakt :-D
přidáno 08.12.2014 - 21:55
puero: :-D
přidáno 08.12.2014 - 21:54
Yarrod: KubaMikel: ten hřbitov! Vy jste mě dnes pobavili pánové!
přidáno 08.12.2014 - 21:54
:-D Mě flákne :-D Já chodim zásadně na první rande na večeři a na pivo, to se zabavim a je mi naprosto jedno, co ten druhej povídá :-D ;-)
přidáno 03.08.2011 - 17:44
Yarrod: Hřbitov je odzkoušený. Není nad poklidnější místo. Jen si nesmíte dát rande uprostřed cizího pohřbu. Nikdy nezapomenu na tváře postarších dam, které viděly, jak se svou přítelkyní tančíme do rytmu pohřebního trombónu.
přidáno 27.01.2009 - 20:37
Moc to na mě nezapůsobilo, ale hlavně - fejeton si představuju trochu jinak... I když oficiálně to docela splňuje. Vcelku mě to bavilo, ale mohla jsi z toho klidně vytřískat víc.;o)
přidáno 26.01.2009 - 21:47
Jen malá poznámka: Anorektičky nejí, bulimičky zvracejí. Ale jinak povedené ! :)
přidáno 20.01.2009 - 23:31
Pěknýý...fejetony to já ráda...téměř Neruda v tobě dřímá :-)...ale je fakt,že moc dalších míst nezbývá,no :-D zkrátka a dobře...Kam s ní(m) ?
přidáno 20.01.2009 - 23:12
jáj moje první rande bylo při zatmění měsíce....špatné znamení. A druhé taky na zatmění Měsíce, pak nemám být věčne nezadaný, že jo.
přidáno 20.01.2009 - 22:27
První rande šmarja... To bude let. :) No jo ta nostalgie ;) Hmmm to byla příroda. Něco mezi létem a jarem a já přijel na kole. :) A co takhle hřbitov? Krásné místo pro poklidný odpočinek s partnerkou :P
přidáno 20.01.2009 - 21:32
tak to nám moc míst nezbývá...
snad ještě byt, ale přece nebudeme sousedům pro srandu, že...;)

si pamatuju, že první rande byla procházka ne růžovou zahradou, ale přírodou po dešti, všude voněly žížaly a já si zablátila nohavice,,,:))

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku