STOP-Bravíčku..Dívce...Joy...apod.(Nezbývá než brát to s rezervou)
přidáno 25.01.2009
hodnoceno 5
čteno 5067(39)
posláno 0
Nevím co se ve mně zlomilo, ale poslední dobou se zaměřuji na kritiku článků mládeží často vyledávaných dívčích časopisů(Bravo Girl..Top Dívka)..a snažím se rozmluvit dívkám činy, ke kterým je o pár řádků výš zmíněné plátky nabadají.Tady je jen zlomek z nich...
Mýtus=Co bylo v časopise napsáno..
Pravda=Krutá realita

MÝTUS Č.1
Dej mu do tašky jeho oblíbené gumové medvídky, autíčko, sbírku oblíbených MP3, lístek do kina, nebo na koncert jeho oblíbené kapelky.
PRAVDA:
Hrozí tu velké rizko, že váš idol je alergický na gumové medvídky, nesnáší auta,nemá CD ani DVD přehráváč, má špatné vzpomínky na kino a není to emař jak jste si naivně mohly myslet nýbrž těžký dead metalista.Takže milé slečny pokud ho nemáte přečteného dárky NEEEEE!

MÝTUS Č.2
Jak je dobře známo, všichni milujeme lichotky... a kluci dvojnásob!Taky spíš než "miluju tě" říkej, co se ti na něm konkrétně líbí (to, jak se směje; jak hraje skvěle fotbal; to, jaká je s ním sranda,jak má pěkný bříško atd.)Můžeš ho přirovnat k nějáké celebritě.
PRAVDA:
Hele narovinu..pokud nejsi opravdu nejvíc sebevědomá dívka nemůžeš přece úplně cizímu klukovi říct jakej má úžasnej zadek,jak se pěkně zubí apod.To opravdu ne.A to samé platí u kluka, kterého znáš..tomu nemůžeš říct: Ty máš ale pěknej pivásek je fakt děsně cool nebo vypadáš jako Michael Jackson.To asi nikoho nepotěší.

MÝTUS Č.3
Úsměv je oknem do duše..a umi kluky krasně rozžhavit.Takže se smějte.Dokonalý úsměv, každého odzbrojí.
PRAVDA:
Děvčata natvrdo...pokud máte rovnátka a nebo Vaše zoubky nemají perleťově bílou barvu a jdou spíš do tmavě žluté až světle zelené..radši na úsměv nespoléhejte a najděte si nějakou jinou přednost.

MÝTUS Č.4
Používej lehkou vůni, kterou si dobře zapamatuje.Kdykoliv ji pak ucítí, vzpomene si na tebe,to je jisté.
PRAVDA:
Přiznejme si, že ne každá slečna umí odhadnout parfém, který se k ni hodí a pravda je, že oslňovat někoho vůní ze shopu vše za 39 už asi nepůjde.Tchořovský odér asi opačné pohlaví neokouzlí, ale v dnešní moderní době plné drogeríí už asi takový problém nebudete mít.

Podobných zaručeně osvědčených rad : Jak ho sbalit?..by s enašlo miliony, ale tohle stačí.
Na těchto časopisech mě děsně irituje jak všechno zveličují a nebo tam kde by se to mělo zveličit, z té věci udělají naprosto jednoduchou záležitost..ale o tom příště.
přidáno 21.06.2013 - 16:43
Hodně dobré,
Alespoň mám o argument víc až mi budou kamarádky vyčítat, že nećtu dívčí časopisy.
přidáno 16.02.2012 - 13:11
Mýtus č.2 je fakt parádní.
přidáno 02.02.2012 - 15:41
Na "Bravíčko" jsem alergická od té doby, co se mi z nejlepší amarádky stala fiflena. Spalte ten brak!!
:D
přidáno 25.01.2009 - 19:52
pravdy k mytum podle chlapa:)
1. souhlasim s tebou a navic... kluk si muze pomyslet, ze mu to tam nastrcili kamosi, pac to ukradli nekomu jinemu a delaji si z neho prdel... navic, pokud by mel vedet, ze ste mu to dala vy, tak je jedno, jestli mu to nekam nastrcite, nebo mu to rovnou nedate...

2. docela bych souhlasil s bravickem, ale nesmi se to prehanet... pokud holka neumi rict hezkou lichotku, tak kluk pozna, ze je jednoduse blba... a tak ji treba svede jen k sexu a pak se na ni vykasle... :)

3. souhlasim... ale i bravo ma pravdu... pokud nemate hezke zuby, tak ukazujte neco jineho... pokud nemate hezkeho nic jineho, tak musite byt fakt super osobnost, abyste zaujaly... (omlouvam se za sovinismus, je to proste tak)

4. vune muze bejt, ale toho si chlap moc nevsima... spis si myslim, ze kdyz holce nerekne, ze voni, ikdyz voni, tak ji to urazi... tak at si s timto nedela velkou hlavu...

co doporucuju ja.... budte kamosky... chlapi necou byt s holkama kamosi, uvidite, ze prvni bude on, kdo prinde s navrhem :)
přidáno 25.01.2009 - 19:18
Souhlasím. Podle mě tyhle časopisy píší jen to, co si dotyčná chce přečíst.. A mnohdy to jsou jen staré otřepané ,,rady" roztahané na co nejvíc stránek.. Nebo líčení, které je taaaak sexy.. ok, ale bude slušet všem? Asi těžko..

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Jak ho snadno sbalit/odradit? : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla


Předchozí dílo autora : Rande?Kam vyrazíme?

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku