že by zase ukázal měsíc svou moc?;)
přidáno 12.12.2008
hodnoceno 5
čteno 2162(29)
posláno 0
A je tady ten vytoužený okamžik na který jsem čekala dlouhou dobu. Stěhování do nového domu! Nějaký čas jsem přemýšlela jak oslavit nastěhování, až jsem nakonec přišla na ten nejpříjemnější způsob.

Mám krásnou velkou koupelnu laděnou do oranžovo – červena s obrovskou vanou nad kterou je střešní okno ze kterého lze vidět celou oblohu. Všude okolo vany jsem rozestavila svíčky všech velikostí a barev.

V pokoji se obléknu do županu, vezmu láhev sektu a vkročím do připravené, svíčkami osvětlené koupelny. Vana je naplněna vodou až po okraj s krásnou přikrývkou pomerančově vonící pěny. Zkusím teplotu vody, shodím ze sebe župan a pomalu se vnořím do lázně. Je krásná zimní noc a na nebi svítí plno hvězd. Avšak kraluje jim Měsíc v úplňku. Vzpomenu si na chvíli u rodičů, kdy se stal mým milencem a přeji si, aby se to stalo znovu.

Cítím horkost vody a hledím paralyzovaně na měsíc. Zasním se. Zavřu oči a jako tehdy ucítím jemný dotek na mých ramenou. Leknu se, ale víčka se mi nehnou. Vím co se děje, přivolala jsem si představu z minulosti.
Lehce se pohne voda, jakoby do ní někdo vstoupil. Je to o dost živější než tenkrát u rodičů. Teď cítím fyzické tělo. Otevřu oči a vidím, že jsem opravdu sama. Znovu je zavřu a užívám si čísi přítomnost. Něžný polibek na šíji vyvolá vzrušení. Trochu upiju ze skleničky perlivého vína a dále vnímám lehké polibky na krku, tváři a ramenou. Tiché steny se nesou celou místností. Polibek jež obdržím na ústa je jedinečný a tak nadpozemský, jak jen nadpozemský může být. Zase si se mnou hraje. Jemně se dotýká mých úst špičkou jazyka a já se můžu zbláznit chtíčem a slastí. Jsem ovládána, jsem uvězněna, jsem uvolněna. Nemůžu se jej dotknout ve skutečnosti vlastně není i když ho cítím a vím, že tady je.

Voda umocňuje prožitek z lehkých dotyků po celém těle. Nejvíce si všímá malých pevných kopečků. Něžně líbá vzrušené hroty. Koušu se do ruky, abych zadržela steny deroucí se z mých úst. Polibky setupují níž a níž až ucítím dotek jazyka na tom nejcitlivějším místě na těle...vykřiknu.

Buch buch buch...uslyším, jak mi někdo klepe na dveře, probudím se ze sna, napiju špampíčka a zasměju se své představivosti.
přidáno 08.03.2013 - 20:32
Věřím že sny jsou silnější než vědění, že představy jsou silnější než skutečnost :-D
přidáno 14.08.2009 - 10:33
Polibky seStupují...
Jinak zvláštní, co s člověkem udělají představy
přidáno 11.07.2009 - 23:18
Tak se mi zdá že k tomu aby se udělala toho moc nepotřebuje, ale jo, je to erotický, takže dobrý.
přidáno 28.12.2008 - 17:55
Tak krásně to začalo a tak rychle skončilo? Myslím si, že by tahle povídka si zasloužila trošku rozvést a zapojit fantazii. Ale jinak dobře napsané.
přidáno 12.12.2008 - 10:38
hezké snění ... taky takhle občas zavírám oči ve vaně ...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Úplněk II. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Borec Alexandr
Předchozí dílo autora : Jsi to ty...

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku