přidáno 19.11.2008
hodnoceno 4
čteno 2775(21)
posláno 0
Veřejné záchody, záchodky, WC i toalety…
Každou jejich návštěvou jsem inspirována k dalším a dalším slovům. Ovšem ne slovům chvály.
Když už je někde potřebujete, tak většinou nejsou. A když už jsou, byli byste možná raději, aby vůbec nebyly. O zelených nádherách Toi Toi se dá říci snad jediné: A to: Když musíš, tak musíš.
Už samotná pozice mluví za kvalitu sama. Pardon. Spíše za nekvalitu. Tím mám teď na mysli záchodová prkénka, která se většinou nacházejí ve stavu, kdy raději potrápíte své stehenní svaly, než abyste se pohodlně usadili.
A co ruce? Říkáte, že žádná křeč? Vůbec ne! Je přece rozbité zamykaní, takže pravou ruku hrdě vpřed! Jako Superman! A čapnout kliku!
Barva toaletního papíru? Jeho barva je vším, jen ne zářivě bílou. Sníte o hebkosti peří, jak to znáte z reklam s rozverným štěňátkem, které úspěšně roztahá celou roličku hedvábně jemného toaletního papíru po bytě? Zapomeňte! Tohle jsou záchodky pro veřejnost!
A když už není toaletní papír vůbec? Nic si z toho nedělejte. A hlavně si nenamlouvejte, že vy jste ti jediní, kdo má tu smůlu. To nevyšlo na vás, že právě vy jste přišli, když někdo před vámi papír vypotřeboval. Věřte, že to potkalo desítky lidí před vámi!
Takže nevěšte hlavu a papírové kapesníčky vzhůru!
přidáno 11.03.2010 - 21:06
Tak to je přesné...Úplně si vybavuji Toi Toi na mé loňské letní brigádě...fakt přesné:-D
přidáno 10.02.2010 - 20:00
Moc se mi to líbí;).
přidáno 22.12.2008 - 11:47
Ach jo, jak výstižné :)
přidáno 24.11.2008 - 11:49
Tohle zná asi každý.:o)) A nejlepší je, když se za to doupě špíny a bacilů ještě musí platit.
Napsané je to hezky, jen nějak postrádám výraznější pointu, která by se mi do fejetonu hodila víc. Ale hlavně, že je to ze života.:o)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Když musíš, tak musíš : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Jak jsem učila výtvarnou výchovu
Předchozí dílo autora : Pohádky o knížkách

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku