Takovej nápad, spíš těžké dolování nápadu... Ale odhadla bych, že to nevadí... ^-^ Prostě s trochu záhadným tématem...
přidáno 22.10.2008
hodnoceno 1
čteno 944(6)
posláno 0
Je prosinec. Jen pár dnů před Vánoci. Není zima. Na jihu je i v tuto dobu teplo.
Uprostřed lidmi a stánky přeplněného náměstí stojí dívka. Je vysoká, má dlouhé černé vlasy se světle zeleným melírem, které upoutávají pozornost mnoha lidí. Výrazné je na ní i její oblečení. Lesklé černé minišaty bez rukávů, vysoké kozačky a kolem zápěstí nespočet černých a zelených pásků. Není snad ani potřeba zmiňovat černě nalakované nehty.
Tato dívka, vlastním jménem Alexandra, si tiše pobrukuje melodii ústřední písně z filmu, který nedávno viděla. V levé ruce drží zelený mobil a malou dárkovou taštičku v černé barvě.
-Bubly, bubly- ozve se Alexin telefon pojmenovaný Teddy-black. Dívka zručně, jednou rukou, otevře mobil a přečte si příchozí sms.
Píše jí její přítel, Thomas. Mají se spolu setkat na tomto místě za pouhých deset minut. V taštičce pro něj má dárek k vánocům, nic moc - plyšový basketbalový míč na klíče a slevový kupón do sportovního obchodu.
-Jdi směrem za mužem v zelené bundě.-
Alex mobil zase zavře a rozhlédne se. Zelené bundy si všimne v davu vedle kašny. Udělá tím směrem jen asi deset kroků, když Teddy-black znovu zabublal. No dobrá, ten zvuk zní spíše jako rozbíjení vln o břeh než bublání.
-Myslel jsem, že pochopíš, koho myslím, když napíšu za mužem, ale ty jsi stejně šla za tou dámou v riflích. Tak se zastav a teď už jdi spíš směrem na toho tlustého rockera. Mimochodem, tím nemyslím ženu v černých plesových šatech!-
Zasměje se jen krátce a už se poslušně rozhlíží, kde ten drsňák je. Ta žena v šatech stojí hned vedle něj.
Dívka dojde skoro až k muži, ale zastaví ji Teddy-blackovo oblíbené bubly, bubly. Ve vzkazu stojí.
-Šikovná! Teď projdi mezi dvěma stánky jako tunelem. Blonďáku, prodávajícímu párky, kukuřici a hranolky, si řekni o rohlík v párku.-
Alex lehce zakroutí hlavou a podle instrukcí projde mezi stánky. Vyjde do úzké uličky, kde se prodává jídlo. Nechutně se protlačí mezi lidmi, kteří stojí poctivě frontu. Z boku se postaví vedle pultu blonďatého mladíka.
"Prosila bych jeden rohlík v párku," usměje se na něj sladce. Několik lidí, původně naštvaných, že je předběhla, se posměšně uchechtne.
Blonďák přikývne a z kapsy vytáhne velký černý přívěšek a poskládaný lístek. Vloží vše do dívčiny dlaně.
"Děkuji," řeknu ona ještě než si ho přestane naprosto všímat. Rozbalí lístek a čte:
-Kartářku už znáš, tak teď zamiř za ní. A nezapomeň, že pro věštění je potřeba levé ruky, ne pravé.-
"Já vím!" zavrčí směrem k papírku a už ho strká do kapsy. Poté jistými kroky dojde až ke staré cikánce, zahalené do možná stovek šátků.
"Ruku!" přikáže žena. Dívka poslechne.
Věštkyně chvíli palci přejíždí po levé dlani a poté začne šeptat: "Další tvé kroky, jasné mi jsou. Do známých temných míst vedou."
Alex přikývne na znamení, že rozumí. Levou ruku ženě z prstů vytrhne a už už chce odejít, avšak cikánka ji ještě zarazí. "Počkej! Pro šťastný cíl tvé cest jest: pravou ruku a co v ní podati zajíci."
Znovu přikývne a vydá se směrem k podchodu, který je Thomasovým oblíbeným místem.
Asi v půlce cesty ji zarazí mladík v legračním kostýmu zajíce. Alexandra mu podá pravou ruku, ve které svírá černý přívěšek.
Zaječí kluk ho vezme do ruky, navleče na kožený provázek a opatrně jí ho přiváže na krk.
Hned, jak je dokonáno, se černovláska rozběhne k podchodu a zastaví ji až Thomasova otevřená náruč. Obejme jej.
Pohled na ně by vás nejspíš šokoval. Styl Alex se totiž přímo nehodí k thomasovu sportovnímu oblečení, které všem dává najevo jeho vášeň k basketbalu.
-Bubly, bubly- ozve se zelený Teddy-black.
Dívka se zahledí do modrých očí svého přítele. S úsměvem řekne: "A já čarodějka."
On uchopí její obličej do dlaní. Políbí ji nejprve na tvář, poté na ústa...
V poslední zprávě stálo: -Jsem čaroděj.-
přidáno 24.10.2008 - 16:16
No tak nevím. Párek v rohlíku si představit dovedu. Ale rohlík v párku? To je nějak moc záhad najednou na můj vkus...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Vedená bubláním : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Hádanka
Předchozí dílo autora : Ve vodě

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
gajda, snake_01
» narozeniny
Žhnoucí krysa [16], BadAngel16 [13], Z.Biskup [8], endavid [2], Mikin [2], Neočko [1], trivius [1]
» řekli o sobě
shane řekl o Amelie M. :
Drsná holka s něžnou duší, jejíž dílka čtu si rád, rozpláče, též touhou vzruší, dovede i rozesmát... ♥Prima človíček, který ví, co život obnáší a bere jej tak, jak přichází! Může mne jen těšit, že právě díky kdesi sdílenému odkazu na moji báseň "Když život nedá se už žít" zavítala mezi nás! Již mnohokrát mne inspirovala k zamyšlení nad věcmi, které mne doposud míjely a jindy ve mně probudila touhu k veršohraní! Jsem rád, že jsem ji poznal, je takovým milým oživením nejen tohoto portálku...:-)))
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku