Inzerát: Hledám barevnost. značka: RYCHLE!
přidáno 19.10.2008
hodnoceno 2
čteno 1329(22)
posláno 0
Hledám na internetu nějaké barevné obrázky. Ani nevím proč, ale najednou mě můj černo-červeno-bílý svět přestává bavit. Hledám něco barevného co bych si mohla dát na plochu. Hledám, hledám, ale nenacházím, to co hledám. Až najednou mě to praští do nosu. Barevné, krásné okno. A v tu chvíli mi to dojde. Nehledám barevné obrázky, ale chci zase najít barevnost svého života. Chci zase najít nějaký pevný důvod mého života, který by dal mému životu barevnost. Nejraději bych se tím oknem protáhla a letěla někam jinam. Nechala tady všechno, stejně mi toho už moc nezbylo. Každý den mi ubližuje čím dál tím víc. Zarývá se do mě a tvoří mi bolesti. Bojím se, že příjdu o svoji barevnost. Předevčírem jsem si vytrhla krátký, šedý vlas. Odešla z něj barevnost. Pokud se takhle jednoduše vytratí i ze mě, mám ještě pro co žít ? Každý musíme mít svoji barevnost. Jak poznáte, že jste jí ztratili ? Stejně jako já. Začnete toužit po barevných věcech, ale žádná vám není dost dobrá. To jenom z vašeho života odešly barvičky. Dělejte vše pro to, aby se vám vrátili. Změňte svůj život ! Změňte se sami! Hned zítra si poletím pro barevnou huňatou šálu.
přidáno 18.11.2008 - 16:25
I na to kolik mi je, si troufám žít, že žiju jinak než většina mých vrstevníků. Mám nespočetně moc věcí do kterých zasahuji. Kvůli kterým mi neustále tečou nervy, mám spousty problémů, nebo mi kvůli nim teče do bot. Když se tedy objeví v tomto hektickém životě, alespoň trochu barevnosti, která však po nějaké době zmizí, příjde mi, že už prostě barevnost nemám.
přidáno 18.11.2008 - 12:49
Na této úvaze mě hlavně zarazil věk autorky. Že já ve svých letech lapám po každém kousku barvy světa, to bral bych jako daň životu. Proč ale mladému člověku, který má vše před sebou, kdy svět mu otevírá svou náruč a láká ho, aby vstoupil, proč se mu zdá svět bezbarvý? Je pravdou, že mě na dobu mládí zůstaly pouze pěkné vzpomínky a na ty povinnosti, nutnosti a nudnosti jsem zapomněl. Proto teď váhám, čím to, že Jeanie nevidí barvy světa. Je ta pošmournost v ní? Nebo v okolí? Nebo je takový svět mladých? Nevím. Jen vím, že v zapomínání je síla, která člověku dává žít.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Inzerát: Hledám barevnost : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Žerem sami sebe
Předchozí dílo autora : Večerní nálada

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Chloé [12]
» řekli o sobě
Liss Durman řekla o Adrianne Nesser :
Skvělej člověk, kterej nikdy nezklame!! Je s ní prdel.. Kdo nezažije, nepochopí! Chybíš mi, ty i ten zbytek supr lidiček ze třídy...!
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku