Rozhodně to není pro povahy se slabším žaludkem :)
přidáno 18.11.2008
hodnoceno 9
čteno 2247(23)
posláno 0
My lidé žerem sami sebe. Jinak se to říct nedá. Jen si vzpomeňte kolikrát za den z nervozity strčíte prst do ruky a okusujete nehty, nebo kůžičku. Jen si vemte kolikrát se koušete do své vlastní pusy, někdo jí i vlastní vlasy. Co z toho vyplývá ? Že si sami sobě chutnáme. Opravdu ? Chutná vám to ? Tak proč to děláme ? Já třeba při každém zápase, nebo zkoušce, nebo jiné stresové situaci už automaticky strkám prst do ruky a začnu si okusovat svoje nehty. Příjde vám to nechutné ? Ale dyť to taky děláte. Požíráme sami sebe. Třeba jednou bude člověk, který se opravdu sám sežere. Začne rukou. Pak nohou. A nakonec z něj zbydou jenom zuby. Dobře, moc fantazíruju. Nikdy se asi nesežereme. Ale proč se teda neusále ohlodáváme? Jak už jsem řekla z nervozity, někdo možná se zvyku. Když jsme malými dětmi žužláme si palečky. Možná proto, že nám to připomíná maminku, která nám dává mlíko. A že by se to s náma tedy táhlo až do dospělosti? Je spousty lidí, kteří usínají zásadně jenom s prstem v ruce. Možná jim to dává pocit bezpečí a klidu.
Asi se teda nikdy nesežereme celí, ale přesto si sami sobě chutnáme.
přidáno 04.11.2015 - 11:22
Auril: Pěkně :)
přidáno 24.02.2009 - 21:56
tak tohle se mi libi:) tohle se ti povedlo:)
přidáno 22.12.2008 - 11:52
Tohle mi připomnělo jeden článek o lidožroutech, který jsem někde četla. V podstatě v něm jde o to, že běloši jsou jako jídlo smradlaví a moc slaní. Podle vyjádření kanibalů jsou nejchutnější Asiati... :) No já vím, že to až tak nesouvisí s tvým dílkem, ale nemohla jsem si pomoct.
přidáno 24.11.2008 - 11:54
Fejeton - nefejeton. Vcelku originální téma (navíc se taky sama okusuju, takže jsem se provinile pleskla přes ruce), ale pak se tak nějak točíš dokola a ničím dalším už dílo nepřekvapí.
A poslední věta mi přišla jako rána pěstí, vůbec se mi tam nehodí. Můj názor.
přidáno 20.11.2008 - 09:26
:) 'chroupy chroup'
přidáno 18.11.2008 - 20:39
Tak to jsem asi aspirant na sežrání sebe sama.. Ohlodávání kůže na rukou, nohou, člověk je najednou hrozně obratný, když se hodlá ohlodat.. Začínám se bát, že brzo přijdu o nějakou větší část svýho těla ;p
přidáno 18.11.2008 - 19:37
Nikdy mi nedošlo, že se vlastně kousek po kousku užírám, když si v záchvatu nervozity hlodám prsty. Takže děkuju za prozření.;) Odteď se budu okusovat méně, jelikož nechci skončit na vlastním talíři.
Jinak... Dobrý nápad.;)
přidáno 18.11.2008 - 19:18
*vytahuje prostředníček z pusy*
přidáno 18.11.2008 - 18:44
Já teda nespím s palcem v puse, páč bych si ho ukousl, ale když třeba čtu knihu a čtu ji delší dobu, tak nevím co s rukama, nejdřív žmoulám v ruce záložku do knížky až ji úplně užmoulám, pak si koušu nehty na ruce na noze, všude, pak si rvu vlasy a pak si na ty ruce sednu, abych se celý neokousal, ale pak potřebuju otočit stránku a začnu znova.

Perfektní téma na fejeton, vážně.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Žerem sami sebe : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Dejme tomu ...
Předchozí dílo autora : Inzerát: Hledám barevnost

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Daisy Moore
» narozeniny
wp-hasan [16], Weichtier [15], Joanne17 [15], Deviant [14], Elivei [12], Klaron [11], Mamka [11], shizuko [8], Ann(ah) [8], človiček [6], Antek [3], andrew_maxwell [1]
» řekli o sobě
derrry řekla o barunka=o) :
Jedna z mých nejoblíbenějších autorek. Ví, co chce říct a ví, proč to říká. Její práce se nedají jen tak přejít.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku