přidáno 15.10.2008
hodnoceno 2
čteno 1936(18)
posláno 0
Miluju smích.. zní tak krásně. Když ho slyším, poskočí mi srdce z toho, že je někdo šťástný a je rád že je na světě. Je to důkaz, že život přece jenom není tak hrozný a že občas může být i krásný a kouzelný.
Kdybyste se mě zeptali co poslouchám nejraději, odpověděla bych : smích.
Je v něm něco magického. Přenáší se z člověka na člověka, jako mor. Mor který zahlcuje celé jeho tělo i duši.. štěstím.
A stačí jenom jakýsi podivný hrdelní zvuk a hned je všechno lepší.
Když jsem se dneska smála, zapomněla jsem na všechny starosti .. Připadla jsem si lehce a nevázaně.
Možná není zas až tak velká záhada mít šťastný život. Protože stačí maličkosti pro to, aby byl ČLOVĚK NA SVĚTĚ RÁD.
Kdybych mohla, zakřičela bych na celý svět "Lidi! Smějte se!!". Nic to nestojí.
Šťastný život můžete mít i zadarmo a nepotřebujete k tomu peníze, ani žádný dům v nejlepší čtvrti s bazénem. Stačí tak málo.. jen se smát.
přidáno 04.12.2014 - 23:58
asi se poslední dobou moc směju věcem, co k smíchu vlastně nejsou
přidáno 15.10.2008 - 17:34
A zase tak to být nemusí... mně třeba smích jedné holky nepřijde vůbec fajn... ona... ne že by se smála, ona se jen usmívá, když mně potká... raději bych byl kdyby kolem mně přešla naštvaná, ale ne... ona se vždycky usmívá... až moc pěkně... :-/ :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Kdybyste se mě zeptali co poslouchám nejraději, odpověděla bych : smích. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Ironicky prosté, ironicky smutné, ironicky k smíchu.
Předchozí dílo autora : Bojuj abys mohl žít.

»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
Mari
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
Nikytu řekla o Tom Cortés :
Pan Textař, a taky skladatel a zpěvák. Je znát, že je z oboru a umí. Píše velmi dobře a nápaditě. I jeho písně jsou dobré. Rozhodně stojí za pozornost. Doporučuji. ;-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku