přidáno 06.10.2008
hodnoceno 5
čteno 2208(16)
posláno 0
Sedím v koutě malé kavárny a nostalgicky vdechuju aroma kávy, kterou tu všichni kolem mě popíjejí. Jak ironické, že si všichni dají v kavárně kávu jen kvůli tomu, že je to napsané v názvu..
Poslouchám tlumené mluvení lidí. Milenců co se drží za ruce a hledí si do očí, starých lidí co roztřeseně drží šálek kávy a s úsměvem vzpomínají na stará léta, na lidi co sedí sami u stolů jako já a inhalují tu aromatickou vůni.
Cítím na jazyku tu chuť, hořkou chuť a mám pocit jako bych s každým douškem kávy pila život. Hořký, a při tom opojně aromatický.
Necháváme se otupěle unášet vlnami života a jen tiše nasáváme jeho vůni. Proplouváme minulostí, přítomností a budoucností a čekáme až nás ta hořká řeka života dovede k vodopádu odkud není cesty zpět.
A náhle mě z nostalgických myšlenek vytrhává jeden z těch osamělých lidí.. vezme do ruky kostku cukru a lehce ji vhodí do hrnku.
A já si s úsměvem uvědomím – vždyť já přece můžu dát do té hořké kávy cukr...
přidáno 15.02.2009 - 14:12
já..ten konec mě trochu probral:)...probral z nostalgie:)...hezký;)
přidáno 15.02.2009 - 12:21
pohlazení ... já tahle chodím na pivo, občas si tam hodím panáka zelený a svět je pak mnohem magičtejší, taky podlaha býva mnohem blíž a futra krapet užší. A tak si sednu do rohu ... abych snad náhodou nepřepadl.
přidáno 09.10.2008 - 17:40
Být tak tou kostkou cukru v tvém životě... teda vlastně v tvé kávě:-) Snad se mi to alespoň chvílemi daří.
přidáno 06.10.2008 - 16:54
s tim cukrem ... perfektni ! ;+)
přidáno 06.10.2008 - 14:00
Docela pěkné =))

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Nostalgie v kavárně : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Má královna fantazie
Předchozí dílo autora : Možná se otočíš.

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku