skoro skutečnost?
přidáno 04.10.2008
hodnoceno 7
čteno 1354(20)
posláno 0
Temná místnost. Uprostřed dohořívá svíčka, u níž sedí dívka. Kouka na pomalu dohořívající plamen, který se jí odráží v jejích temných očích. V nich se procitá smutek. Kapky slz jí stékají po tváři, pomalu spadají na fotku, která leží před dívkou. na fotce je ona dívka se svou láskou, která už tu není. Její láska má dlouhé blonďaté vlasy, které září jak slunce, modré oči jako dvě studánky z kterých by se dalo pít. Její kouzelný úsměv každého rozzářil. Svíčka dohasíná a srdce plačící dívky přestává tlouct. Zhasla svíčka....Dotlouklo srdce...
přidáno 05.10.2008 - 21:54
možná by to bylo méně předvídatelné, kdyby tam místo svíčky hořel banán.

V pokoji hoří banán. Pomaličku dohasíná. Na stole leží plná čepice mouky a za tolem sedí profesorka češtiny. Láska je tatam, profesorce od banánu ohořely vlasy. Mouku rozvál vítr, odvál i učitelku zabalenou do čepice. Konec lásky s plavými banány.

dobrý ne?
přidáno 05.10.2008 - 21:29
Asi budu příliš tvrdá, ale tohle je strašně předvídatelné. Hodně opakuješ slova a chybí tomu nejen pointa, ale vlastně úplně děj. Chce si to pohrát s metaforami, rozšířit slovní zásobu a hlavně přemýšlet nad povídkou a neházet na papír první věc, co člověka napadne.
přidáno 05.10.2008 - 10:09
Tohle jsem četla už tolikrát... Je to strašně neoriginální.... Krásné blonďaté vlasy, oči jako studánky, ze kterých by se dalo pít...
A víc by to sedělo v těch miniaturách...
přidáno 05.10.2008 - 09:55
Hm... Ale je pravda, že na povídku je to krátké.
přidáno 04.10.2008 - 19:30
Měla jsem slzy v očích, ale možná je to jen tím, že mi hraje tichá hudba, kolem je tma a je mi nějzk smutno.
Anebo to na mě takhle zapůsobilo.
Líbí - velmi.
přidáno 04.10.2008 - 17:42
jako aliwien..
urcite v tom je neco co pro tebe citove znamena hodne... jsou v tom tvoje city... ale mne to nic nedalo...
přidáno 04.10.2008 - 16:55
Vítám nováčka mezi psance! Ale tohle dílečko by snad mělo být spíše v miniaturách, ne? Na povídku je tam příliš nevyjasněných okolností, ale třeba je to jen můj názor. Přeji hodně inspirace do další práce.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku