je to kravina
přidáno 24.09.2008
hodnoceno 3
čteno 1141(25)
posláno 0
RADEK

Radek byl kluk jako Vy. Bilo mu srdce, jedl, spal, vyměšoval pot i to ostatní. V první třídě mu kdosi řekl, že má velký zadek. Radek se z toho rozbrečel a rozběhl se domů. U vchodových dveří ho však zezadu za aktovku drapnula uklízečka a praví: „Kam zdrháš ty velkoprdeláči?“ Od tohoto osudového dne měl Ráďa komplex. Už nikdy neoslovil žádnou dívku. Bál se, že by ho odmítla. Radkův zadek byl v obvodu jen o 3 centimetry větší než zadek později největšího baliče třídy Kamila. Jenže Radek byl jinej, citlivější než většina. Posměšky si bral moc k srdci, a tak už nikdy nezatahoval holky za závěs, jako to rád dělával ve školce, kde je vášnivě pusinkoval. Už si nikdy nešáhl na holčičí pipinku, jako ve školce o poledni, kdy měli všichni spát. Už žádné hry na doktory. A Radkovi na něj od té doby šáhla maximálně paní doktorka při preventivní roční prohlídce.
Teď mu je 24. Nedodělal učňák, protože radši lítal někde venku. Po škole s pár přestávkami, kdy už TO fakt nezvládal, pracuje na pile. Dotáhl to dokonce na předáka výrobní linky na palety. Programuje stroj a nadává Ukrajincům, Polákům a Slovákům.Tudíž plat má docela dobrý. Jako mnoho jiných mladíků jeho věku v tomto městě, zapadákově, bydlí stále u svých rodičů. Jeho starost je dátmatcenanájem a na žrádlo. Zbytek z výplaty mu zůstane. Nespoří. A taky jako dost mladých mužů v jeho věku je závislý na trávě a náš milý Radek si k tomu rád přidává i pervitin. Po nocích si kreslí, žvejká, objednává si cédéčka z katalogů, nemůže a asi ani nechce spát, jezdí svým fiatem. Jezdí s cílem i bez cíle. Za „kamarády“ na lajny, na vyhlídky, na houby. Rád onanuje v hlouby lesa.Trvá mu to tam hodiny.
K jeho komplexu z velkého zadku, který je po několika letech na pervitinu opravdu menší než zadek většiny našeho národa, se přidal komplex z vypadávání vlasů. Ve čtyřiadvaceti letech má čelo minimálně do půlky hlavy. Proto ven nevychází bez svého sepraného, děravého, plesnivě zeleného šátku. Často uvažuje o sebevraždě. Jeho život je jeden velkej rauš a jedna velká deprese. I když poslouchá Led Zeppelin a jim podobné, tak občas jede na techno rychtu. Ta hudba se mu líbí jen po požrání papírů, koulí, po vyfrčení několika lajn. Prý je nejlepší tato trojkombinace spojená s všudypřítomným jointem. Když má chuť, dá si i pivo. Občas se i zasměje. Pozoruje lidi kolem. Je stále panicem. Chodí kolem něj ty krásný hubený holky, techno zmaštěnky s červenými vlasy, dredy i s holejma palicema a se spoustou náušnic a piercingů. Kdyby žil v šedesátých,sedmdesátých letech, tak by by byl na devadesátšest procent hipíkem. Jenže v dnešní době, kdy už je i punk téměř vyhuben a ten kdo se oblíká jako punkáč, je pro ostatní socka od teska, mladí lidé hledají underground třeba v technu. Nebo v sebepoškozujícím se EMU, v trapným a stále komerčnějším hiphopu, v alkoholu, ve skejtu, v psaní trapných básní a ještě trapnějších povídek. Radek byl nadrženej. Z fiátka si vyndá tažné lano a vydá se k lesu....
přidáno 06.04.2016 - 10:42
Jo.. :-) Dokonce to má i poučení.. :-)
přidáno 26.09.2008 - 16:51
Pokud jde onanovat, pak doufám, že to provede v HLOUBI lesa. Když už.
přidáno 26.09.2008 - 11:50
chichiny

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Radek : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Nedělní ráno listopadové...
Předchozí dílo autora : BIOlogická

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Žhnoucí krysa [16], BadAngel16 [13], Z.Biskup [8], endavid [2], Mikin [2], Neočko [1], trivius [1]
» řekli o sobě
Yana řekla o Kakuzu :
Jednou tě někdo nazval pupenem, pamatuješ, řekla bych že to vystihl přesně a tuším, že až vykveteš budeme zírat. Tvoje poezie je čím dál lepší(-:
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku