Trauma dump
přidáno 21.04.2024
hodnoceno 0
čteno 38(5)
posláno 0
Nech ti je dobre, nech ti je najlepšie, nech ti je najľahšie.
Nech sa máš dobre, nech ťa všetci blízky majú radi a zablahoželajú ti na narodeniny. Nech ťa šťastina sprevádza a nech ti Santa prinesie veľa darčekov.

Nech je celá tvoja rodina veselá, nech máte veľa zdravia, nech nemáte žiaden nedostatok. Nech ste stále dobre učesaný, adekvátne k udalosti. Nech sa spolu prechádzate pri rieke a pozorujete krásu rýb. Nech sa páčite svojej vesnici a nech váš dom nestarne a nechátra. Nech vaša záhrada donekonečna kvite a nech úroda vašich sadov nevysychá.

Nech ste pořád šťastný a nech si v telke prepínate na obľúbený pořad o varení. Nech sa nikto z vašej rodiny nepremení na mačku, nech nemjavká. Nech si dáte dokopy tú novú obývačku, aby vaši hostia vycítili, že ste útulní ľudia a máte radi poriadok a poriadne spravené veci.

Nech vám prídu pohľadnice z Niagárskych vodopádov a nech vás zaplavia dobrými správami. Nech sa vaši synovia nebijú pred podnikmi, ktoré radi navštevujú. Nech majú v škole dobré známky a nech ich učitelia chvália.

Nech sa presťahujete do miesta, kde konečne budete štastní. Nech váš rodinný biznis prosperuje a vytočíte z neho veľké love. Nech vám dajú príbuzný lajky na sociálnych sieťach vášho výberu.

Nech vám naďalej pečú vaše obľúbené pečivo. Nech si dáte občas šlofíka, lebo je to zdravé. Nech napíšete niečo, čo ľudí naozaj inšpiruje. Nech si dáte pozor na nevierohodných ľudí. Nech vás šťastina chráni pred zlými časmi a nech vám nehnijú potraviny v kredencoch. Nech si dáte dámiapáni dobrú večeru u kulatého stola a spolu si zapspievate pieseň na lepšie časy.

Nech prežívate s priateľmi krásne chvíle naplnené dobrým vtipom a čašami plnými vína. Nech si dáte záležať na výbere firmy, ktorá vám bude prerábať okná. Nech si dáte ošetriť svoje nezahojené rany. Nech si dáte poradiť od svojich kamošov.

Nech k vám ľudia sú úprimní aj keď robíte zlé rozhodnutia. Nech si dáte pokoj aby vám to v hlave trochu uľahlo o rozjasnilo. Nech vás písmená roztancujú. Nech píšete chválospevy. Nech tancujete so svojou rodinou. Nech ste stále zdraví. Nech máte veľa zážitkov. Nech sa neprestanete pýtať.

Nech sedíte dobre, aby ste si nepokryvili chrbticu. Nech máte veľa melónov počas leta. Nech sa vám darí na životnej ceste. Nech prekonáte svoje problémy statočne a bez ťažkostí. Nech sa prenesiete ponad Červené more. Nech ochutnáte novinku tohto mesiaca vo vašej obľubenej predajni na syr.

Nech navždy viete, že nespíte. Nech stále hľadáte pravdu. Nech ste prepojení s matkou prírodou. Nech chodíte na svadby svojich priateľov. Nech máte dobrých stomatológov. Nech túžite po hviezdach. Nech vaše fáro v garáži nikto neukradne. Nech vaše slastné sny vyprodukujú slastnú báseň, z ktorej vaši súkmeňovci prasknú rozkošou.

Nech si dáte pozor na hady v krový. Nech nekrmíte holuby na vlakových zastávkach. Nech dávate love bezdomovcom. Nech cítite práve v tomto momente čarokrásny zápach. Nech si vsadíte na výherneho koňa.

Nech váš prípravok dobre zapôsobí na účely, pre ktoré ste si ho kúpili. Nech pri meraní múky do koláča nedáte omylom príliš veľa. Nech si dáte poradiť u svojho lokálneho odborníka/kňaza/druida.

Nech si kúpite svoj vysnívaný produkt. Nech máte licenciu na používanie nového dopravhého prostriedku. Nech si navýšite svoju hodnotu na trhu práce. Nech sa naučíte Mandarínčinu, aby ste mohli viesť diskusie s Mandarinkami. Nech si nabudúce dáte v reštaurácii to jedlo, ktoré vás minule sklamalo.

Nech si dáte dúšok neveriteľne dobrého vína. Nech prestanete pohrdať zženštilími mužmi. Nech máte všetky kolieska dobre naolejované a funkčné. Nech vaše dcéry rastú do krásy a udržiavajú svoje vzhľady v dobrom a prezentovateľnom stave.

Nech si dáte širokú omáčku na širokom tanieri, jesť z takéhoto taniera by bolo asi nepraktické ale aspoň by ste si prešli tým zážitkom. Nech vás dopravia helikoptéry na miesta, kde chceli byť vaši predkovia.

Nech ste predáci svojho okrsku. Nech rovnomerne distribuujete politickú moc medzi svojich kompatriotov.

Nech máte dobré otázky pre svojich učiteľov. Nech ste navždy skeptický v tejto dobe. Nech používate rozvážne tento nástroj internetu.

Nech sa dobre porozprávate s cudzincom na lavičke vo vašom lokále. Nech si dáte vykastrovať suku aby sa vám netrela o koberec. Nech si poradíte s drzými mladíkmi, ktorí si z vás na ulici robia srandu a včasne im poviete niečo naozaj úderné.

Nech vám na vianoce svietia všetky ozdobné svetielka. Nech máte relatívne stabilné emócie. Nech neprepadáte imulzívnym rozhodnutiam.

Nech máte priaznivé věštby v horoskopoch. Nech veríte v niečo transcendentálne. Nech máte transcendentálne nite. Nech len vy ťaháte za nitky svojho života. Nech si v Turecku dáte urobiť chrup. Nech vám drží zdravie, lebo je to dôležité.

Nech svojim mladším bratrancom kúpite jeden vstup na kolotoč. Nech sa rozrastajú korene vašej neodbitnej vôle. Nech oplývate silnými názormi a vzdelanosťou.

Nech nikdy nestúpite do tekutého piesku.
Nech vás vo snoch nenaháňa Varan Komodský.
Nech máte silné ruky obalené v krokodílej koži, ktorá poskytuje lepšiu obranu proti živlom.
Nech ste dlhorokí a dlhobradí.

Nech máte dobrú úrodu. Nech si doprajete sladký kúpeľ. Nech nepohliadnete na obnaženú ženu, lebo dozaista upadnete Bohom v nemilosť.
Nech si naladíte televízor na najnovšie správy.
Nech sa vytvorí priemysel okolo tej jednej obskurnej činnosti, ktorú radi robíte.

Nech nikdy nevstúpite na nepriateľské územie (sú tam mínové polia). Nech si užívate leto, slnko, vodu, bikiny, drinky, Martini a podobné radovánky. Nech vyčkávate na chodbe v nádeji, že uvidíte osobu, ktorá sa vám páči.

Nech máte dobré vzťahy s rodinou. Nech máte funkčné žiarovky a vypínače svetla. Nech si spravodlivo v domácnosti podelíte práce. Nech sa drogová situácia vo vašom sídlisku ukľudní a eventuálne vymizne.

Nech nemáte mizerný deň kvôli zopár debilkom. Nech udržiavate zdravé odstupy od ľudí. Nech hľadáte zlaté stredy vo všetkych veciach a záležitostiach. Nech čítate svoje obľúbené texty od svojich obľúbených autorov, ktorí vám poskytujú komfort a paradigmu zmysluplnosti.

Nech vám srdce napovie, čo je správne a čo nie. Nech vám čuch napovie, čo je zhnité a čo nie.

Človek to proste vie vycítiť, keď tu niečo nehraje...

Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Polhodinový hand-shake : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla


Předchozí dílo autora : Nemocnica/Horúčka

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku