přidáno 05.02.2024
hodnoceno 5
čteno 127(10)
posláno 0

Ahoj,

píši ti odpověď na dílko sem (pokud tě to zajímá, pokud ne, klidně to smaž a nic se nestalo), protože ty cancy pod texty jsou děsné. Zamyšlení ovšem směšné není. Je to důležité, ale... Nikdo vlastně plně autora nepochopí a dělá to zlou krev. Ego, ješitnost, arogance zabraňují k pochopení a poznání se navzájem, a to nemluvím o dílu samotném. Kritika? Třeba zde? Rovnou jdi do hajzlu... Otevřená diskuze neexistuje, protože jistí lidé zabraňují delší dobu tomu, aby se vedl i primitivní dialog. Pokud jsi autor, který o svém díle přemýšlí a neposílá ho ven jen tak z plezíru jako drtivá většina, pak ptát se ostatních nemá smysl. Zde se neuvažuje nad ničím, a ti, kteří se jakoby snaží...no, upřímně...přes svoji pýchu nedočtou ani řádku a hned chrlí nesmysly. Ztráta času se o něco snažit. Možná experimentovat na druhých jako to dělají třeba jiní. Rovnou ti povím, že je to čím dál tím horší. Z mého pozorování vyplývá, že je za tím snížená inteligence a empatie. Jak jdou roky...lidé jsou hloupější, necitliví a neudrží pozornost, a to je zapříčiněno pouze implementovanou technologií a leností lidu. Lidé začali žít pouze z druhé ruky a sami na nic nepřijdou, nevymyslí. Jsou spokojeni s tím, co mají v sobě...i tím kolem nich.

Všude je uzavřená sorta licoměrníků. Dokonce je nazvu zlými lidmi, kteří se bohužel tváří sluníčkově a kamarádsky, ale jsou to zmije podšité. Ti, co povinně stádně platí za výhody své arogance a zlosti za jistá privilegia a přehlížení ze strany správců a jiných místních oveček je do očí b(l)ijící. Mnozí utíkají z různých důvodů. Většina z toho, že kvalita uvadá, svoboda není už žádná, nastolená cenzura, a ty pindy se nedají prostě číst. Nebo zase absence právě neosobní kritiky. Je rozdíl, když ti někdo napíše něco objektivního k dílu - a ne jen pár sprostých slov. Jako: Z toho se pobleju. Číst se to nedá... 3,14čovina. Kritika je ovšem něco jiného. Když se vždy místních primadon zeptáš, jak to mysleli. Co vlastně znamená jejich dílo, protože dejme si ruku na srdce...sami to neví a někdy to i přiznají, protiřečí si v pár větách...pošlou tě rovnou do prdele. Pak jen vidíš reakce, jak nechtějí diskuzi pod svým tupým dílem. Proč asi, protože si nevěří a moc dobře to ví. Nechtějí nad tím přemýšlet a jsou pak agresivní. Vypustí své dílo do světa a pak dávají ruce pryč. To je podle mě velmi slabošské a vypovídá to o autorovi víc než to dílo.

Já, autor, někým oblíbený a jinými zase ne...zkouším průběžně různé varianty a z mého pozorování vyplývá jen jedna věc. Nedejme se zmást třeba tipy, či komentáři, podle mě je to pouze tím, jak moc je dílo primitivní (ne-li hloupé). Jak moc se stádnost místních naladí na stádnost díla. Kam vítr - tam plášť. Vrána k vráně sedá. Proč vymýšlet a psát různé žánry. Zkoušet jiné nepoznané možnosti děl i sama sebe, když stačí napsat tisíce děl na jedno brdo a mít vždy hodně tipů, či komentů. Přece-když to funguje, proč to měnit, že? Vývoj autora stojí. Kvalita upadá, protože tak operují mozky lidí. A jelikož je všude spíše uzavřená sorta lidí, kteří jen pochlebují a chválí sebe sama navzájem, protože se někteří párkrát sešli na bidýlku, někde recitovali své anti-básně, popili, zašustili a tak. To ovšem neznamená to, že díla jsou skutečně kvalitní. A ač já jako autor mám rezervy v mnohém, vážení pseudobásníci nemají tucha, co je rým a verš, ale rádi to dávají znát. Znají tupě jen jednu formu a té se drží. Bohužel...kdo umí dnes psát kvalitní poezii, že? Já hledám dlouhou dobu něco hlubšího a nedívám se tak na formu jako na to, co to má být. Co to obsahuje, ale i tak zopakuji konstatování... Zde dobrému člověku, dobrému poetovi pšenka nepokvete... a sám se zeptej bez hranic proč...

I já se pod toto podepisuji.


A jaké je třeba vaše zjištění?

..Díky za čas..


přidáno 13.03.2024 - 07:35
wojta: Přece nejde o soupeření, ale o zkvalitnění literatury přece :) Ale hlavně, hlavně o lidi samotné... Kam se to lidstvo dostalo ve své nadutosti... a padá a padá dále do propasti nelidství... Autor neautor, když se napíše nějaká zrůdnost, tak by měl dostat za uši, a to primárně od těch, co mu jsou nejbližší přeci. Nemohou se poplácávat autoři mezi sebou za blbosti, to je přímo ohavnost. Normálně průměrně inteligentní člověk to vidí a ví, že je něco v nepořádku. Vidím to dnes a denně, jak lidé sami pod sebou podřezávají větev. Lžou, protiřečí si a jsou necitliví. A pokud se v tom ještě povzbuzují, je to už zlo...a je jedno v jakém odvětví jsme. Všude to klíčí a kvalita života uvadá...
přidáno 11.03.2024 - 07:01
wojta: Dík za delší reakci. Je to tak. Bylo to sem hozeno proto, že to má obecnou platnost. Neber to prosím osobně. Mám rád tvojí práci :)

Svými díly poukazuji na jistá dobrá a špatná místa literatury, člověka samotného.

Měj se pěkně, Vojto...
přidáno 11.03.2024 - 01:47
No a je to tady. Já nikdy nehledám chybu u jiných, ale tam, kam to mám nejblíže, tedy u sebe. Vyprávím a buď to lidi osloví, nebo jdou jinam. Vyprávím příběhy svého nitra, smyšlené, či skutečné a snažím se být tím nejlepším vypravěčem, abych čtenáře nutil k zamyšlení a ne abych se dal cestou -láska, páska, vráska a alibisticky žil v nějakém oparu nadskutečna. Vím, že si svou kritikou nekritikou nadělám spoustu zla okolo sebe i v sobě, že nedovedu říci pravdu natvrdo zasloužilým klasikům, ale nechci zde vystupovat jako super znalec a ničit radost těch, kterým to radost přináší.
Žádám o shovívavost a soupeření si ponechat pro ty silné povahy, které nám mají co říci, neboť povzpomínejme počátků svých.... . Dík.
přidáno 05.02.2024 - 22:56
denisa: Toto video je dobré, ale lidé jsou tak naivní a hloupí, že jim stačí jen část, aby si domysleli celý příběh, žel bohu, podle sebe. Jen podle sebe a nemají touhu po celém obrazu. Pak to vypadá, jak to vypadá... Dík
přidáno 05.02.2024 - 15:02
tohle video je celkem taky dobrá sonda , když vidíme jen jeden úhel pravdy nebo se domníváme ale nevidíme pointu .)

https://www.facebook.com/watch?v=772736164727176


Myslím že takové nebo podobné úvahy i jiné mohou být přínosem když zvládnem sebereflexi všichni tedy i já .)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Z práva : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Stín klamu
Předchozí dílo autora : Na konci

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku