přidáno 11.01.2024
hodnoceno 4
čteno 114(11)
posláno 0
O-k-O
kvoká
okapem
koulí se
do chřtánu jadrného nitra
zašantročené spreje
žárlivější než žaluzie
roztahují se se západem
murály na hradbách
přivřením víček
smršťují se starostí
kuřba
sluneční hodiny v bunkru
z pod paty anděla
šklebí se ďábel
morové sloupy líbej
skřehotá nahota
přidáno 14.01.2024 - 05:31
none: Díky. O dítěti psát neumím, nebo nechci. To by byly jen oslavné ódy...jak jsi krásná, jak jsi chytrá, jak jsi veselá, jak jsi vtipná. Takový spíš vánoční koledy by to byly. V únoru jí bude pět, má teď naprosto boží období. A víš kdo za to může? Naše skvělé povahy, co máme s paňmámou a důsledná výchova. Haha. Je to náhoda, myslím, že nám ještě zatopí. Nebo ne? I dvanáct km v horách v listopadu dala, v terénu kyperských hor. V plánu bylo devět. To byl asi její rekord, hlavně to byl velmi ostrý terén, rozbrázděný řekou, a bavilo jí to. Díky za čtení mých žbleptů, hezkou neděli přeji.
přidáno 14.01.2024 - 05:19
Hanulka: To já kouřím jenom trávu. S trochou tabáku. Občas. Za cigára prachy vyhazovat nechci. Letos mám sativu Lemon tree. No a taky trochu Criticalu. Strašný, že jsou ve věznicích lidé, co si na zahradě vypěstovali pár kytek. No a na Slovensku? To jsou úplné hadr tresty.
přidáno 13.01.2024 - 23:02
Ty už ses narodil jako pochodující poezie a dokmil ji mateřským mlíkem. Ráda si chodím počíst.
přidáno 11.01.2024 - 13:40
Homér : ta se ti povedla, pokud to nepřehání, tak mi kuřáci nevadí... Děkuji.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Okapem : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Smyšlenka
Předchozí dílo autora : Pro Josefa

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Chloé [12]
» řekli o sobě
mr Scraper řekl o rry :
moc a moc se mi líbí styl jakým píše :) hlavně do jejích povídek na literu jsem uplnej blázen. a navíc je moc super a sleduje anime ;-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku