přidáno 05.06.2023
hodnoceno 8
čteno 212(13)
posláno 0
Padla

Padla
do oka
holka.
Asi
Ruska či
Polka?
Šla by?
Se mnou za
dvacku?
Nešla.
Dala mi
facku!
přidáno 27.08.2023 - 10:21
Inu človíček se občas zmýlí. Co by to ale bylo za chlapa, kdyby to nezkusil, že? :o)) Možná přidat ještě aspoň pětikajdu...
přidáno 06.06.2023 - 21:16
tak za dvacku bych čekal i kopanec :D
přidáno 06.06.2023 - 11:41
:):)
přidáno 06.06.2023 - 05:40
Počítám, že dnešní alkoholem trénovaná děva by se dala opít minimálně ,,Smetanou".
přidáno 05.06.2023 - 19:24
Koala: Dnes už ty tři rumy s kolou vyjdou taky na pětikilo...možná i víc...
přidáno 05.06.2023 - 19:22
Psavec: To snad bylo za první republiky?
přidáno 05.06.2023 - 18:45
Kde jsou ty časy, když některá šla za dršťkovou polévku a dva rohlíky.
přidáno 05.06.2023 - 18:26
:)
Dvacka urazí. Buď zadara nebo za dva tisíce...

Jeden známý v baru dal přímý návrh jedné slečně, ať se s ním za pětikilo vyspí (je to skoro třicet let zpátky, to mělo jinou hodnotu). Ona mu vynadala, co si to dovoluje, že není žádná ku...
No a když si cca za tři hodiny po sexu s tou dotyčnou zapínal poklopec, tak jenom suše konstatoval, že mohla mít pět stovek a takhle ho to vyšlo mnohem levněji. Že stačilo do ní nalít tři rumy s kolou...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Padla : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Chce se mi...
Předchozí dílo autora : Špatná zpráva

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Homér, štiler
» narozeniny
basak.venda [14], Sluníčková [3]
» řekli o sobě
zamilovana do nezamilovane doby řekla o Rozárka :
Bylo nebylo.. a jednou přeci jen bylo.. a vůbec nikomu nepřišlo důležité, jak je to daleko /jako to obvykle v pohádkách bývá/... viděly se, poznaly se.... a minimálně jedna nikdy nezapomene na slečnu, která si na jejích kolenou četla deník....protože když ji obejmeš, zahrně tě nekonečnou důvěrou tak, že zapomeneš... jaký by to mohlo být, kdyby.... někdy prostě "kdyby" neexistuje.. a pohádky v našich srdcích mají neuzavřené konce, za které na oplátku dáváme a dostáváme naději na "příště"... jsem strašně ráda, že jsem tě mohla poznat... a doufám, že se ještě někdy uvidíme :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku