Jen tak. Jen protože občas není všechno sluníčkový... Smyslený příběh neexistujících postav.
přidáno 29.03.2023
hodnoceno 7
čteno 221(9)
posláno 0
Cítím se jak hovno. Hovno, do kterýho jsi šlápl cestou na červený koberec. Než společnost zjistila, že na našem vztahu něco nevoní, nechával sis mě. Tahals mě s sebou a sváděl na mě všechny své neúspěchy. A já si to nechala líbit.
Konečně přišel čas, kdys mě beze studu nechal u pochcanýho obrubníku v horší čtvrti ShadeHill a než jsi odešel, stihl sis ještě zanadalávat.
Všem jsi netrpělivě vyblil, jak posraná šmouha, na tvým zdánlivě dokonalým životě, jsem. Jen špína, co se tě držela. Prý proti tvé vůli. Jak jinak. Nemůžeš přeci přiznat barvu.
Nemůžeš na plnou hubu říct, jak násilný a narcistický prase ve skutečnosti jsi. To, že pro ránu nejdeš nikdy daleko, by tvá sladká nevinná matka jen těžko spolkla. To, že jsi na chlup stejný prase, jako tvůj fotr alkoholik. Totálně neuctivý hovado. Hnusnej predátor.
Ale kdo by věřil? Ty úsměvy, co na mě koukají z časopisů a televize, jsou tak uvěřitelný. Tak důvěryhodný. A dobro, které šířite skrz dobročinnost, přímo volá po účtě a vděčnosti.
Na oko dobráci s velkým srdcem. Smetánka, které na druhých záleží. Za nehtama však máte tu nejvetší špínu vy. Tvůj fort už má našlápnuto do kriminálu. A ty?

Ty jsi jen hovno na botě mýho života.
přidáno 10.03.2024 - 14:00
Zajímavé
přidáno 30.03.2023 - 15:42
andrew_maxwell: děkuji, také v tom nevidím problém. Umění není vždycky krásné...
přidáno 30.03.2023 - 15:32
Miro Sparkus: děkuji za názor a jen se zeptám...z jakého důvodu?
přidáno 30.03.2023 - 11:57
Podle mě je to dobrý. Výstižnej pohled očima znevážený ženský ve světě, kerej žije pozlátkem. Literatura odráží společnost, lidi, vztahy, přemejšlím, proč by to nemělo patřit na literární server
přidáno 30.03.2023 - 11:51
No nejsem si úplně jist, že zrovna tohle patří na literární server, ale budiž no...
přidáno 29.03.2023 - 22:56
človiček: jarní úklid myšlenek v hlavě...negativní emoce pryč, aby mohly nastoupit ty příjemnější
přidáno 29.03.2023 - 22:08
Jarní úklid ? Asi jde o plošnou kolektivní atmosféru. Lidé se opět rozcházejí ve velkém. A ne v dobrém....

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
H*vno na červeném koberci : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Potajmu
Předchozí dílo autora : Proč

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Sasanka
» narozeniny
polibek0012 [14], Annabelle [14], KissOfDark [14], pisiprotebe [14], VolkodavKO [11], sarinka580 [7], DanaSurya [1], Ivušák [1]
» řekli o sobě
Liss Durman řekla o Delivery :
Teress... Mám tě ráda, ikdyž jsem tě nikdy nepoznala. Tvoje díla mi dokážou hodně říct - pokud dokážu číst pozorně. Moc sem sice nechodim, ale pořád tě čtu ráda.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku