Ať se Nám to líbí nebo ne, musíme se prý připravit na válku po boku NATO. Počty našich vojáků jsou nízké a tak bude nutná mobilizace- čtu ráno v novinách u kávy.
přidáno 10.03.2023
hodnoceno 9
čteno 378(12)
posláno 0
Píše se rok 2023. Naši dědové a babičky čelili fašizmu. Já pro změnu zpíval pod obrazem masového vraha strejdy Stalina v tělocvičně píseň ,,Buď vsigdá světit slnce". A zatím co Nás vozili do Osvětimi a Terezína prohlédnout si hrůzy hrůz. V gulacích a pracovních táborech umírali neviní lidé. Mezi našimi osvoboditeli a okupanty zároveň byli i ukrajinští vojáci. Když jsem byl v Kyjevě nepoznal bych , kdo je Rus a Kdo je Ukrajinec. I přes to všechno mě společnost vedla k hodnotám bez páchání násilností. Zabití je trestný čin a každý kdo zabije by měl být potrestán. A to přinejmenším odnětím svobody na desítky let. POKUD!!! si však zabíjení neobjedná Stát, nadnárodní společenství, jako je třeba NATO . Pak můžete, ba dokonce musíte zabíjet a dostanete ZATO metál. Tentokrát pro změnu budeme válčit s Německem bok po boku ačkoli Naše předky málem vyhladilo a zabíjet budeme Rusi, které jsem od Ukrajinců nikdy nepoznal. Za zády budeme mít podporu Americké armády, která už od dob Indiánů má bohaté zkušenosti s rozeštváváním národů vedoucích k bratrovraždám, pod jejichž záminkou pak všichni svorně zachraňují demokratické hodnoty a lidské práva vždy však jen jedné ze soupeřících stran. Takto se dobývají územní celky s přírodními zdroji. Zbraně se ovšem pro pořádek přes překupníky prodávají oběma soupeřům. Co kdyby došla munice a přestalo by je to zabíjení bavit. To by pak všechny ty námořní flotily neměli co na práci a všechny peníze investorů by šly k čertu.
A tohle všechno si musíme říct až Nám přijde výzva k odvodu při mobilizaci branných sil. Kdo neplní svou občanskou povinnost, ten býval v válkách minulých zastřelen pro výstrahu před nastoupenou posádkou. Na střelnici jsem z hrůzou zjistil, že dokážu všemi palnými zbraněmi zasáhnout přesně cíl, kromě koltu s otáčecím bubínkem. Nikdy před tím jsem zbraň v ruce nedržel a na vojně jsem nebyl. Mám lidi rád pokud se nevraždí navzájem. Každá kultura je bohatá ať Polská, Ukrajinská, Ruská, Maďarská, Slovenská, Česká. Trochu se kaboním na Němce, ale to je tím že žiju v domě po židech co skončili v lágru. Včera bylo výročí jejich vyvraždění, nicméně za Stalina se také stydím a vedlo nás k tomu školství zrovna tak jako dnes učí malovat děti hodné tanky a zlé tanky, přitom ty tanky jsou stejný.
V Bosně a Hercegovině šlo také o sousedy. Jeden kamioňák mi vyprávěl jak jejich vojenský lékař asistoval při eutanázii lidských těl zaklíněných v drtičce na kámen v jednom lomu. Jedna válčící strana tou drtičkou zaživa likvidovala své sousedy dokud kdosi nevypnul elektrárnu. Šlo o hromadnou akci. Nepoznal bych Srba od Chorvata a nerozlišuju Rusa od Ukrajince. Zrovna tak vnímám Slováky za naše příbuzné. Nedokázal jsem to poznat ani onehdá v Kyjevě, nějaký rozdíl mezi člověkem a člověkem. Oba pláčou stejně, stejně milují a stejně se radují. A taky mohou být vedeni k vzájemné nenávisti. Ale k tomu mě prosím nepoužívejte. Pokud pod jakoukoli záminkou Nás pošlete vraždit, pak přestanu věřit v jakýkoli rozumný světový systém. Osobně vyhlásím válku válce jakožto človíček co umí střílet ze všech zbraní vyjma koltu. Píše se rok 2023 proboha!!! A já slyším křižáky před Jeruzalémem co křičí svorně před útokem. Bůh to žádá!!!! Jděte k šípku.
přidáno 02.02.2024 - 11:05
človiček: Jo, kdepa si ?
přidáno 02.02.2024 - 09:27
človiček: Kdepak se touláš, človíčku? Furt jsi s tou chladnou dámou nebo už roztála? Otiskli ti toto v tom obecním občasníku? Utekl rok a prý se tam furt válčí a dlouho asi ještě bude.
přidáno 22.03.2023 - 09:12
Miňko: Bohužel abys mohl postavit novou stodolu, musíš tu starou strhnou. A abys mohl nastolit nový řád, musíš ten starý zahubit. Tahle válka zbourá hranice a natolik promíchá národy, že pokud to někdo přežije, tak další válku už nebude mít komu vyhlásit. Etnicky se přestaneme rozlišovat. Bolest a utrpení nás sjednotí, skove dohromady.. Určitě by to šlo i jinak, ale to by lidé nesměli poslouchat povely tak odevzdaně.
přidáno 21.03.2023 - 23:23
Hlubokou pravdu jsi do svých dlaní nabral. Budiž Ti za to uznání...
přidáno 11.03.2023 - 19:50
Sasanka: Mně na tom irituje to, že se o tom vůbec uvažuje a nejen to. Lidi ti v klidu odpoví tím, že pokud to bude o čudlíkách, tak se tím nemá cenu zabývat. A tak tam pošleme střely dlouhého doletu. Tomu říkám řešení......Hasit les cisternou s benzínem. Asi nejsem vlastenec. Omlouvám se Národe.
přidáno 11.03.2023 - 18:31
Ne člověk je jen číslo a postradatelná položka. Tak s ním jednají a podle mě jednat i budou. Je to ostuda ,jak si neváží lidského života. Vím kolik je tady chlapů Ukrajinců na každém rohu a svou zemi nebrání,aby můj chlap narukoval a bojoval v nějaké prdeli za ně,tak to teda ne. Já svého muže potřebuji tady, aby chránil svoji rodinu a svoji zemi. Každý má možnost volby a neuposlechnutí rozkazu,ale stejně tak napadený se má právo bránit. Smysl to nemá, jsou to jen strategické tahiti těch co mají moc. Klasické přerozdělování půdy s tím, že obyčejní lidé jsou jen v pronájmu a těžko jim kdy něco bude patřit. Tak aspoň ten život svůj a své rodiny si zdovolením ponechám. Já půjdu proti všemu a proti všem, kteří půjdou po mé rodině a stejně tak pomůžu každému kdo o to hezky požádá ;)
přidáno 10.03.2023 - 23:32
Dandy: zaseja: Dandy: Děkuju. Jsem zvědav jestli to vytisknou v Našem obecním občasníku. Chyby se přece nesmí pořád opakovat. Proč chodíme jinak do škol?? Kdyby jsme vylezli zpátky na stromy tak bych to chápal. Člověk není jen surovina!!! Nebo jo?
přidáno 10.03.2023 - 12:51
Válka je vůl.
Mocní neslyší poslední vzdechy,jen zlatem si plní měchy.
Zakoho padnout,za zrátce.
přidáno 10.03.2023 - 12:27
máš mou podporu...válka je zlo a zlo je jen jedno...není rozhodující, jestli umře Nikolaj nebo Mykola, ale umře člověk...navíc kvůli cizím zájmům někoho, kdo se dívá zdálky a jen počítá stříbrňáky

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku