přidáno 21.02.2023
hodnoceno 0
čteno 211(9)
posláno 0
                    UŠTVÁN

    Zašel jsem si k lékárně, abych se podíval, jakou mají otevírací dobu; hodí se to vědět, v případě potřeby to může ušetřit čas. Tabulka s provozní dobou visela na dveřích, dveře jsou šoupací, na fotobuňku. Když před nimi stane zákazník, rozšoupnou se. Stanul jsem před nimi já, dveře se otevřely a s nimi odjela i zmíněná tabulka. Doprava. Ukročil jsem za ní, sešel jsem tím fotobuňce s očí a než jsem si stačil něco přečíst, dveře se zavřely a tabulka byla zase na původním místě. Vydal jsem se za ní, dostal jsem se do zorného pole fotobuňky, dveře se otevřely, šel jsem tedy za nimi…
    Nejsem běžec dlouhých tratí a zhroutil jsem se za pár minut. Kolena pode mnou klesla a já jsem klesl s nimi. Tím jsem se ztratil z dosahu fotobuňky, přestože jsem zůstal v prostoru vcházejícího zákazníka. Dveře se zavřely a na nich mi před oči přijela tabulka s kýženými informacemi. Neměl jsem ale už sil si je přečíst, a po pravdě řečeno, ani mě už nějak nezajímaly.


Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Uštván : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : O unylé dámě
Předchozí dílo autora : Po Valentýnovi

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku