Román Kaskády mého nitra
přidáno 02.11.2022
hodnoceno 4
čteno 254(5)
posláno 0
Ondra mě jako vždycky doprovodil na autobusové nádraží. Ten večer se ale mezi námi něco změnilo.
Autobus přijel, my se loučili a on mě těsně před mým odchodem lehce políbil na rty. Navenek jsem působila naprosto vyrovnaně. Jen jsem se usmála a nastoupila. Uvnitř se však chvěl každý kousek mé bytosti. Lehce a plynule jsem přecházela z opatrného pocitu ‚mám ho ráda‘ do odevzdaného, něžného ‚miluji ho‘. Bez pocitů strachu, že budu zase zrazena a zraněna. Mé srdce se po hodně dlouhé době opět pokorně otevíralo partnerské lásce…
Dorazila jsem domů a hnala se k notebooku. Intuitivně mě to táhlo k nahlédnutí do jeho horoskopu narození a také našeho partnerského. Do té doby mě to vůbec nenapadlo, což bylo u takového astrologického maniaka jako jsem já docela zarážející. Ale tak to prostě chodí v jednom ze zákonů Vesmíru. Až přijde čas, dá vědět. Tedy pokud je člověk k němu a jeho jemným nuancím vnímavý a dostatečně přístupný.
Opravdová astrologie není o horoskopech v časopisech, které hází na jednu hromadu lidi se Sluncem ve stejném znamení Zvěrokruhu. Je to naprosto jedinečná mapa každého jednotlivce plná souvislostí o jeho povaze, minulosti a zkušenostech jeho duše i plánech do současného života ve všech jeho rozmanitých oblastech. Pro toho, kdo je ochotný pohlédnout dál než jen na fyzické obrysy lidské bytosti. Od puberty jsem toužila a snažila se naučit, pochopit a proniknout do hloubi této neobvyklé vědy. No, neobvyklé? Pro dnešní dobu snad. Přitom její historie sahá až do doby před vznikem pyramid v Gíze. A není náhoda, že Egypt mi byl vždy velmi blízký, stejně jako Atlantida, jeho velká předchůdkyně, matka…
Slunce, Luna, všechny planety včetně astronomií neuznávaného Pluta a další různá vesmírná tělesa. K tomu aspekty dávající jejich působení do souvztažnosti vytvářející pnutí či soulad jako jsou konjunkce, trigony, sextily, kvadratury, opozice. Při znalosti přesného času a místa narození se pak odhalují astrologické domy spadající do různých znamení a poskytující planetám a všem zúčastněným pestrou hrací plochu. To je jen stručné naznačení vlivu, síly a principu profesionální astrologie.
Ale zpět od mé fascinace touto tajemnou naukou do praxe v podobě Ondrova a mého osobního horoskopu. Jako první mě zaujalo souznění našich Venuší. Ačkoliv nebyly v konjunkci, což je aspekt co nejtěsnějšího kontaktu dvou planet, nacházely se ve stejném znamení. To značilo podobné vnímání toho, co Venuše symbolizuje. Tedy lásky, krásy, ženskosti, partnerských vztahů, umění. A konkrétně v Kozorohu to značilo hluboké, opravdové city skrývané často pod maskou chladu a odměřenosti. Což je ovšem jen ochrana a obrana před zraněním zvenku. Velkou ctností této pozice je také věrnost a oddanost. Navíc u muže postavení této planety naznačuje podobu a povahu partnerky a milenky, kterou majitel horoskopu vyhledává, typ ženy, který ho přitahuje. U ženy naopak ukazuje, jaká je partnerka a milenka. A v tom nám tedy byly hvězdy nakloněny.
Z Ondrova osobního horoskopu jsem o něm zjistila i další zajímavé skutečnosti. A, naštěstí, nic, co by vyloženě před něčím varovalo.
Při pročítání výkladu našeho partnerského horoskopu jsem narazila na spoustu zajímavých souladů.
Například že naše Luny jsou v těsném trigonu. To je velmi pozitivní aspekt. A jak jsem se dočetla ve výkladu na astrologickém webu: Toto je v podstatě jedna z nejpříznivějších interakcí, protože propůjčuje vašemu vztahu osobní a emocionální harmonii. Oba se cítíte ve společnosti toho druhého dobře a uvolněně. To velmi přispívá k základní stabilitě, která je nutná pro jakýkoliv vztah. Jako jednotlivci máte stejný názor na všechny zásadní věci, které jsou považovány za skutečně důležité hodnoty a kvality zdravého a spořádaného života. Jeden druhého emocionálně sytíte, což vám pomáhá vyléčit svá zranění z minulosti. Pro jiné je také příjemné být s vámi. Dítě v jednom z vás pomáhá na svobodu dítěti toho druhého z vás, takže je pro vás snadné jeden s druhým si hrát.
Já si ještě na základě svých astrologických znalostí vydedukovala, že jelikož máme tato Světla (tak se v astrologii říká Slunci a Luně) v ohnivých znameních, půjde také o projevování tohoto živlu. A oheň je především životní síla a vášeň. Luna je o pocitu bezpečí, péči, matce. Takže jsem z toho nabyla dojmu, že si budeme schopni dát dostatek péče a pocitu bezpečí k tomu, abychom jeden před druhým naplno projevili svou spontánnost a vášnivost. A na to jsem byla fakt zvědavá…
Další zajímavá „předpověď“ se týkala Ondrova Merkura v těsném sextilu s mým Martem: Toto je do velké míry interakce typu „jdeme na věc", protože vám oběma umožňuje proměnit myšlenky v činy. Spíše než byste něco nechali upadat, máte sklon prodiskutovat nejlepší způsob, jak dosáhnout cíle. Pokud je váš vztah sexuální, oba uznáváte fakt, že mozek je nejerotogennější zónou ze všech, protože sexuální představy a slovní souhra vás oba vzrušují.
Za sebe jsem mohla hned přiznat, že to tak opravdu mám. Moje fantazie byla velice pestrá a bujná a to se týkalo i erotiky a milostných hrátek. Jen se mi do té doby nepodařilo najít muže, se kterým bych měla odvahu, touhu a dostatečný pocit bezpečí to všechno uskutečnit…
Z ostatních aspektů vyplynulo následující:
Oběma se nám líbí stejní lidé a stejné činnosti a máme podobný vkus. To nám do velké míry zaručí trvalý zájem a harmonii a také schopnost bavit se spolu a být tvořiví. Jeden s druhým budeme sladěni. A co je ještě významnější, citový a intelektuální soulad nám umožní nalézt cestu zpět k harmonii dokonce i po nejvážnějších konfliktech.
Citové osvobození bude základní myšlenkou našeho vztahu. Nehledě na přítomnost jiných sobeckých anebo vášnivějších spojení mezi námi jeden druhému budeme vycházet vstříc ve snaze navzájem si pomoci vyrovnat se s minulými vlivy, a jestli to bude nutné, i zpřetrhat s nimi veškeré spojení. Můžeme se také zabývat okultními anebo esoterickými záležitostmi. Prakticky řečeno, neobvyklé anebo alternativní záležitosti vyhovují jednomu či oběma z nás. To všechno bude přispívat k tomu, že se spolu budeme cítit uvolněně navzdory psychologickému zasahování do sebe samých nebo do jiných. Oba zároveň jakoby hladíme i rýpeme. S tím, že Ondra je „ten, kdo hladí"' neboli vytváří pohodu, a já „ten, kdo rýpe" neboli odhaluje pravdu.
Jestliže jsme oba dva dost zralí a oddělili jsme své ideály od iluzí a pouhé fantazie od předvídavosti, pak nám bude umožněno vidět dál a jasněji, než je tomu u většiny lidí. Můžeme se společně naladit na vyšší úrovně inteligence. To se rovná „přenosu myšlenek" anebo tvůrčí inspiraci, kterou lze využít uměleckým, esoterickým anebo terapeutickým způsobem. Já budu psychickou polovinou, tím, kdo přenáší myšlenky, inspiruje anebo vizualizuje, zatímco Ondra jim dodá praktickou formu a „uspořádá" to, co já „zachytím". Tyto role mohou být někdy zaměnitelné. Obtížnou stránkou tohoto potenciálně inspirovaného a inspirujícího spojení může být to, že jeden z nás vnímá pouze to, co chce, a že vzájemně posilujeme své iluze a toužebná přání. Opravdu by stálo za to prověřit, zda jeden z nás nekoná tímto způsobem, anebo zdali není příliš racionalistický či cynický. Mohlo by to totiž zajít příliš daleko, kdyby Ondra zpochybňoval a zkoumal mé vize a dojmy anebo by mu prostě připadaly neurčité či nesrozumitelné, a kdybych já považovala Ondru za příliš kritického, přímočarého anebo bez představivosti. V jistém ohledu je tento prověřovací proces nezbytnou součástí rozlišení inspirujícího od bizarního, protože právě on nám zaručí, že zlato z tohoto dolu mystických informací je opravdové, a nikoli falešné. Také zabrání tomu, aby naše každodenní komunikace nebyla zkomolená či zavádějící. V podstatě jsme společně obdařeni vlastnictvím směsi imaginace a prostředků, které jí poskytnou formu či výraz.
Já mohu být velmi nápomocna při zlepšování, anebo dokonce přetváření Ondrovy kariéry či obecného postoje. To může nějakou dobu trvat, ale účinek bude dlouhodobý. Mě na oplátku bude těšit, když uvidím, jak on vzkvétá pod mým vlivem. Nebude to z mé strany sobecká radost, pouze pocit uspokojení, že hluboký a často neviditelný „paprsek", který vysílám, je účinný. Z hlediska vzájemnosti budou naše diskuse relativně velmi hluboké a mohou se týkat i okultních témat, psychologie a čehokoliv, co je nějak spojeno s neviditelným anebo neznámým. Proto budeme obyčejně velmi rádi sami, pouze v intelektuální společnosti toho druhého.
Samozřejmě, ne všechny aspekty byly pozitivní. I překážky jsou nutné, potřebné:
Kvadratura mezi Saturnem a Lunou je velmi nesoucitná interakce, třebaže Luna (já) může zpočátku vnímat část ze Saturnovy (Ondrovy) bolesti. Ale postupem času bude stále více zřejmé, že mezi námi existuje nějaká zakázaná oblast, něco jako úsek s náledím. Jestliže jsme ze začátku z jakéhokoli důvodu váhali vstoupit do tohoto vztahu, bylo to patrně díky instinktu, který vnímal existenci tohoto „náledí". To může mezi námi vyvolat dost chladné a lhostejné pocity, které mohou jako rakovina užírat zbytky vztahu. Příčinou toho jsou ze strany Saturnu (Ondry) pravděpodobně jeho hluboko zakořeněné obavy, ze strany Luny (mě) pak neuspokojované potřeby z dětství. Jinými slovy, negativní vliv rodičovské výchovy zde vyplouvá na povrch. To, bohužel, může vést k rozdělení, pokud nebudeme připraveni projít velkým úsilím a hlubinami.
Opozice mého Slunce a Ondrovy Luny, tedy úplněk: Ondra může být do velké míry v mém zajetí, zavislý na mých slovech a činech. Já mu mohu dávat pozornost, teplo a svou vitalitu, kterou potřebuje k tomu, aby se cítil dobře a plný síly. Anebo ho můžu prostě přemoci a ovládat. - Naštěstí tento aspekt byl docela volný, což dávalo naději, že nebude příliš velkou překážkou.
No, byly to fakt „hustý" informace a predikce. Odkazy na Ondrův osobní horoskop a náš partnerský jsem mu zkopírovala a poslala přes messenger s ujištěním, že pokud mu něco nebude jasné, pokusím se mu to objasnit. Pak mi ještě přišlo vnuknutí a pobídnutí, abych mu poslala také svůj osobní horoskop. K tomu jsem připsala poznámku: „No jo, takhle je to fér.“ A vysmátého, oroseného smajlíka. Každopádně mi bylo jasné, že tou největší zkouškou ohně už se mnou prošel během mé neplánované upřímné zpovědi. Další zbývalo rovnou zažít…
přidáno 03.11.2022 - 14:16
človiček: Díky, jsem ráda, když někoho aspoň trochu k něčemu motivuju, inspiruju. A oni mě také :-)
přidáno 03.11.2022 - 01:53
Mám vedle sebe knihu Povídání s hvězdami a bylinkami od Václava Havelky. Po této kapitole jsem v ději až po uši. Astrologii jsem si vždy držel od těla, při tom hvězdy jsou knoflíky na mé duševní košili. Jsi vážně profesionální analytik s mystickým obzorem. Ondra by ti měl koupit hvězdářský dalekohled.
přidáno 02.11.2022 - 20:43
Dandy: Přitom se tam dá tolik odhalit, zjistit o sobě spousta zajímavostí a odpovědí na otázky, proč se mi něco děje, proč jsem takový/taková, co s tím. Stále mě udivuje, jak astrologie funguje ne jako předpověď, ale opravdu jako mapa naší duše.
Holt se s ní v tomhle životě nesetkávám poprvé...
Kdybys chtěl přece jenom zkusit, skvělý výklad najdeš na webu najdise.cz
přidáno 02.11.2022 - 19:10
Smysl života hledat ve hvězdách.
Tohle vědění mne nikdy nelákalo.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
7. Čtení z map našich osudů : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : 8. Tak spontánní...
Předchozí dílo autora : 6. Přijmout duši i s jejími úlety

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Chloé [12]
» řekli o sobě
Severka řekla o prostějanek :
Janinka ;) skvělá kamarádka, básnířka, měsíček...mé černé svědomí...se kterým jsem zažila spoustu legrace...děkuji ti za to že jsi...;) šálilálilááááá....
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku