To je poprvé co jsem měl dvě různý ženský během jednoho dne.
přidáno 01.07.2021
hodnoceno 2
čteno 406(5)
posláno 0
Za pár dnů píši Belle, jestli nechce zajít po práci na večeři. Můj spolubydlící má píchání na druhý straně města. Po večeři ji zvu na Netflix a zákusek, kupujeme tiramisu. Tak se už holky nebalí na sbírku motýlů a nebo kalkulaček. Čumíme na film o nesmrtelný holce, kterou chce každý zabít. Během sledování filmu mi ho začne honit, slibný začátek, možná se mi tady ještě začne líbil. Aha už chápu jak je možný, že nemám tolik bab jako spolubydlící, sakra budu si muset začít platit Netflix. Netflix je cesta k mrdání. Bella je na mě moc agresivní, hrubá, hladová, snažím se jí zpomalit. To se mi vůbec nedaří a ani né za dalších 20 sec si mě přitahuje k sobě a já pronikám do suché pussy. Jsem asi první chlap na světě, který holce říká, že musí zpomalit, že je to bolestivé. Po pár minutách, kdy začala být vlhá a mě zalil trochu příjemný pocit, vytahuji péro a spermatem ji poleju břicho. Po pár minutách to znamená přesně dvě minuty. Vidím ji na očích, že je překvapená a možná nasraná. Hodně ženských se mnou vymrdalo, ale tohle bylo poprvé, kdy mě ženská omrdala a né já ji, ikdyž jsem byl na ni. Snažím se ji ujistit, že druhé kolo bude delší a možná z něho bude mít taky něco ona, né jenom já. Já vážně nelžu, když jsem ti říkal, že jsem reálný sex neměl několik let a byl jsem věrný obrázku ze skypu.

Oba jsme se ujistili, že jsme zdraví, já šel na prohlídku před mojí plánovou cestou do Turecka a podruhé se do ní nořím. Zůstala vlhká a znovu objevuji pocity, které jsem dávno zapomněl. Vydržím hodinu a půl než ji znova poleju břicho spermatem, poloviční dávkou. Tentokráte vypadá spokojeněji než na poprvé. Prý se u sexu nikdy nesmála půlhodiny v kuse. Usínáme vedle sebe. Ráno se probouzím se špatným pocitem a uvědomuji si, že náš sex nebyl vůbec bezpečný. Protože mezi prvním a druhým kolem jsem se nevychcal a mohly v močové trubici přežít nějaké spermie. Píši recepčním do práce, že potřebuji sehnat postinor pro jistotu a raději více dávek. (Mornig after pill).
V této muslimské zemi není snadné tyto věci sehnat. V Turecku jsou tyto věci k dostání prý v každé lékárně a skoro zadarmo. Než se rozloučíme, snaží se mi ho vykouřit, říkám ji, že je moc hrubá a dozvídám se, že jsem první chlap s neobřezaným penisem a že ty přede mnou s tímto přístupem neměli problém. Domlouváme se na jiném přístupu a ani ne za 5 minut ji plním pusu ranní dávkou. Úhledně ji vyplivne do ubrousku. Všechno je o komunikaci. Jdu do práce. Snažím se pracovat, ikdyž moje myšlenky jsou mimo mě. Tablety nechávám přeposlat Belle.

Večer si jdu zaběhat, musím si udělat pořádek v hlavě. Potkávám Walking girl, zase kecáme o všem možným, o moji předešlý noci a ránu. Pak ji volá synek, že potřebuje baterky do myši. Říkám ji, že mám náhradní, většinu věcí kupuji do zásoby, abych byl připravený na konec světa. Zvu ji do bytu, dávám ji vodu, oba dva jsme zpocený jako myši. Vidím ji na očích jak nechce, abych ji hned vyhodil na chodbu. Říkám ji jestli chceš sedni si a tady je ovladač, pouští nějaký svůj oblíbený seriál na Netflixu. Tahle část světa je asi na něm závislá. Připravuji další nealkoholický nápoj, tentokráte to je lepší než je jen voda. Liči a trochu limetky. Napije se a jde na záchod. Já koukám na čas, je půlnoc. Měl bych jít spát. Minulou noc jsem naspal jen pár hodin. Vrací se a začíná mě líbat. Říkám ji, že to není vůbec dobrý nápad, že má děti a manžela a že já nemám zájem rozbít rodinu a že ani né před 14 hodinama jsem spal s jinou holkou. Stahuje mi kalhoty a začíná mi kouřit péro a ptá se mě jestli má přestat, reaguji, jsem chlap se stopořeným pérem, můj mozek je bez krve a rozumného uvažování, já tě nechci zklamat. Ale já tyhle věci dělám jen proto, že jsem vnitřně nasraný a možná je to forma odplaty či reakce na moje zklamání. Můj překlad do Anj je velice chabý a nemá šanci ho pochopit. Jen jí odkejvám ať pokračuje. Je to příjemný, na chvíli zapomenout na Iráčanku. Když už do pekla, tak na pořádným koni. Na druhé kolo si nasazuji kondom, tahle krabička se mnou obletěla svět. Koupil jsem ji na letišti v Bahrainu, ultra tenké zhruba před rokem. Kontroluje datum spotřeby. Během následujících dvou hodin mi oznámí, že se už třikrát udělala a že už nemůže. Zkouším se taky udělat, ale moc mi to nejde, je na mě moc vlhká. Furt se mě ptá, jestli je něco špatně, chce být za každou cenu perfektní. Jsou ale věci, které nejde ovlivnit, jako třeba city, jak z tohohle ven, velice nepovedeně zahraju svoje vyvrcholení a vytáhnu z ní svůj penis. Ze mě se stane ještě ženská. Za chvíli začnu říkat, že mě bolí hlava a nebo že potřebujeme vymalovat. Ke svému překvapení vytáhnu penis bez kondomu. Asi spadnul během výměny pozic, nikde ho nemůžu najít. Penis nevydrží 100% ztopořený dvě hodiny, někdy trochu ochabne a tohle bude asi důvod ztráty kondomu, příště si na to budu muset dát pozor. Pokud nějaké příště bude. Říkám ji návrh svého řešení, Bella má postinor navíc a zeptám se jí, jestli mi ho nemůže zítra přivést. Dostávám pusu, říkám ji, že ji děkuji za příjemný večer a zavírám dveře. To je poprvé co jsem měl dvě různý ženský během jednoho dne. Jdu si dát sprchu. Taky po sexu vždycky najdete na svém penisu ženské vlasy? Jak to ty ženský dělají. Po sprše se cítím ještě hůře než před dvěma dny, kdy jsem byl panic. Jako by sprcha ze mě smyla všechny příjemný chvíle posledních hodin. Klidně bych vyměnil všechny hodiny sexu za honění péra nad obrázkem ze skypu, kdybych věděl, že to bude mít pozitivní odezvu.

Epilog:
Bella si postinor nevzala, prý jako ženská pozná jestli je těhotná či není. Super rozhodnutí v zemi, kde jsou zakázané potraty. Kupuji ji těhotenské testy, radši více než méně. Když jsem ji řekl, že potřebuji tablety pro Walking girl, byla na mě právem nasraná a už mě nechce vidět. Walking girl našla kondom v sobě, vzala si tablety postinoru a začala krvácet. Doporučil jsem ji návštěvu doktora, krvácí několik dní i po návštěvě doktora a už mě taky nechce vidět. To že mě nechtějí vidět beru, alespoň jsou upřímný. Spíše mi vadí, že jsem jim způsobil problémy. Teď by se hodilo zmizet ze světa.
přidáno 05.07.2021 - 13:40
Hezký zmrtvýchvstání.
Tak tě vítám zpět, koukám, že to seš furt ty, dobře se to čte ti povím, ale zároveň je to i jiný, možná i krapet měkčí? Ale to je normální, jde poznat, že je to ze života a ten se vyvíjí. Ať se daří a budu se těšit na další povídky. AN.
přidáno 02.07.2021 - 11:53
syrově (chlapsky) napsané. Úplně jsem zapomněla, jak to chlapi berou, když si nějakou berou :D

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Death.on.line žije 2 : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla


Předchozí dílo autora : Death.on.line žije 1 - text je moc dlouhý

»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
Mari
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
Le Jerrr řekl o Delivery :
Teress...bezva holka...sem rád, že sem přežil zu změnu...po cca třech letech se člověk změní....a musím dodat, že Teress už je velká ženská a moc jí to sluší...takže chlapy, kluci, hoši či junáci-DEJTE SI NA NÍ BACHA!!!!: )
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku