přidáno 19.01.2021
hodnoceno 9
čteno 430(11)
posláno 0
Jste už z pandemie vyčerpaní?
Pokud ano,
nebojte se, nejste v tom sami.

Únava z pandemie je přirozená.
Reakcí na nejistotu,
se tak brání každý muž či žena.

Však je třeba neztratit motivaci.
Nedat viru šanci,
a s dodržováním 3 R si dát práci.

Opatření jsou únavná a omezující.
Neklesejte na mysli,
nejsou napořád, jen na řádku dní.

Zůstaňte s ostatními v kontaktu,
co nejvíce,
izolace vás může ohrozit opravdu.

Dělejte, na co jste neměli čas,
vraťte se k restům,
a dovolte si odpočinout občas.

Nastavte si pravidla a denní řád
pomůže to,
víte, podle jakých pravidel hrát.

Tento vir už má mezi námi místo,
zbavit se ho,
to chce taktiku a delší čas najisto.
přidáno 19.01.2021 - 23:48
človiček: Jsem ráda, že se tu rozběhla diskuse a projevujete své názory. Díky za ně.
Myslím si, že strach tu byl hlavně proto, že virus byl neznámý. Souhlasím s příslovím, že lepší je přehnaná opatrnost než pozdní lítost. Kdyby byl scénář opačný a nebyly žádné omezení, tak by to byla ta horší verze scénáře.
Na doporučení ohledně alternativ léčby nebyl čas, protože korona byla rychlejší než "světlo". Ty studie, o kterých mluvíš ty, přijdou až časem.
Pro mě životní styl s omezeními není žádnou novinkou. Já tak funguju už roky kvůli své nemoci. Přijde mě, že koronavirus dává nahléd ostatním, jak omezující je žít s handicapem. A velmi mě potěšila vlna pomoci a solidarity :o)
přidáno 19.01.2021 - 21:51
Na příkazech nesnáším to, že se od začátku lidem neposkytovali žádná doporučení ohledně alternativ léčby, jen jsme byli soustřeďováni k strachu. Jak velký vliv má třeba vánoční přejídání na druhou vlnu? Nebo si každý myslí že překyselené tělo je obranyschopnější? Kolik lidí zemřelo na noční směny? Dvanáctihodinové!!Proč se nesdílejí zkušenosti jako přehřátí těla, PH faktor, vitamín D a pod. Strachem se léčit nedá. Opatření dodržuji ze solidarity nikoli přesvědčení. Lidé se sociálně rozloží.
přidáno 19.01.2021 - 13:04
Psavec: Ano, a to je prostor pro to, aby se v nás projevil hrdina běžného života :o)
přidáno 19.01.2021 - 13:02
slavek: Úplně s tebou souhlasím. Mluvíš mi z duše - teda Z nitra, pardon :o)
přidáno 19.01.2021 - 12:26
Musíme vydržet, nic jiného nám stejně nezbývá.
přidáno 19.01.2021 - 10:00
slavek: Tu prastarou dobu si moc idealizuješ, lidé vzdorovali a protestovali proti restriktivním nařízením od nepaměti, jde o lidskou přirozenost, aneb z cizího krev neteče. Ani "online" pohled do samotných horoucích pekel člověka nepředělá, máme to v genech.
přidáno 19.01.2021 - 05:44
Poznámka inspirovaná tvou zmínkou o pravidle 3 R.
Že minimalizace osobních kontaktů je za pandemie (nebo jak se tehdy říkalo "morových ran") nutnost, věděli už staří Etruskové, Egypťané a všechny ostatní národy staro a středověku. Fascinují mě někteří lidé v současnosti, kteří na to kašlou, nebo jsou tak tupí, že to neví. Klidně organizují párty, chodí bez ochrany, tedy úst a nosu, nebo dokonce protestují proti restrikcím. Asi by potřebovali zažít mnohem drsnější nákazu. S příznaky černání a odpadávání tkání, mrtvoly na ulicích.
přidáno 19.01.2021 - 02:26
Miňko: Děkuju za kompliment :o) Inspirovala jsem se jedním mailem od kamarádky věřící. Rozesílal jim ho kněz, aby je povzbudil. Snažím se hledat smysl v tom, co se nám děje. Covid má svoje špatný stránky, ale i dobrý. Donutil nás se zastavit a soustředit se na to podstatný :o)
přidáno 19.01.2021 - 02:20
Baví mne tvůj pohled na věc, tvůj optimizmus. Toho je kolem nás proklatě málo. Nevím sám proč tomu tak je. A mně se tak nějak z duše protiví negativizmus, pesimizmus, prostě pocit že všechno je špatně. Možná nejsem úplně normální v dnešní době ale - na světě je krásně!!! Díky

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Opruz Covid : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Oběť nejvyšší
Předchozí dílo autora : Jak se rodí verše

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku