Životem nás provází od mládí a v dalších letech, aby nám zpříjemnila život nebo jsme na ni mohli třeba jen vzpomínat.
přidáno 17.01.2021
hodnoceno 7
čteno 513(8)
posláno 0
Erotika, co v nás tiká,...

Pod slovem erotika se dá představit mnoho věcí.
Erotický sen, erotická noc, erotický zážitek, erotický trapas apod.
Když se blížily mé patnácté narozeniny, moc jsem se těšila, jak budu chodit do kina na své první erotické filmy, kde budu sbírat informace a zážitky, které se mi jednou budou hodit.

Jenže jich v té době zas tak moc nebylo, proto jsem si půjčovala různé časopisy, v kterých jsem si se zájmem prohlížela postavy kluků a mužů.
Byla jsem napnutá jak kšandy čili šle, které se chystaly vystřelit rychlostí blesku vzhůru.
Každý další obrázek na mě působil jako červený hadr na býka, jen se rozeběhnout a vrhnout se na něj.
Nebylo však zatím na koho, tak jsem si vše prozatím představovala.
Pečlivě jsem si plánovala jak bude celá situace probíhat, co budu říkat, dělat, jak se chovat,...
Jenže to jsem ještě nevěděla, že to nebude až tak jednoduché.

Nastal můj velký den s velkým „D“
Od rána jsem byla nervózní a abych svou nekonečnou nervozitu zahnala, ládovala jsem se čokoládou jak blázen. Připadala jsem si jako nenasytný Otesánek, co musel vše sníst, jen abych nepraskla.
Po té čokoládové dobrotě byla žízeň, v ledničce stálo příjemně vychlazené mléko, otevřela jsem láhev a skoro půl z ní vypila.
Pak jsem si připravila ručník, erotické prádelko, parfém a zamířila do koupelny.
Vanu napustila horkou vodou, nalila do ní pěnu, po okrajích jsem položila svíčky s vůní borovice, všechny zapálila a pustila jsem si svou oblíbenou hudbu.
Bylo mi příjemně a ani trošičku jsem nezapochybovala, že by to tak nemělo být i dál.
Koupel jsem si užila dosytosti, pečlivě se vydrhla, vytrhala všechny přebývající chloupky, natřela se krémem, aby má pleť byla dokonalá a nasoukala jsem se do krásného leč malého prádélka. Na něj jsem si oblékla šaty, abych byla ještě přitažlivější.
Ještě přišmrncnout oči řasenkou a pusu rtěnkou a myslím, že budu vypadat dokonale přitažlivě.
Čas běžel, večer se blížil.
Ještě bych měla nachystat něco k zakousnutí a k napití.
Talíř jednohubek už byl hotový a k pití jsem na stolek položila kofolu, rum a červené víno.
Myslela jsem si, že je to dobrá kombinace, jak jsem viděla ve filmech.Vzpoměla jsem si taky na „Básníky“, kde byl jakýsi „Vaječný mejdan“, abyste rozumněli – myslím ten film o básnících, jak přicházejí o iluze.
Letěla jsem do kuchyně a rychle dala vařit ještě šest vajíček, které jsem pak naaranžovala na talířky se svěže zeleným a voňavým hráškem.
Dokonalost sama, musela jsem se pochválit, jak vše krásně ladilo.

Zvonek, už zvoní zvonek, už je za dveřmi, rychle ještě zhasnout a zapálit svíčku na stolku.

Otvírám a zírám na svou lásku jako ve snu, už je tu běží mi hlavou a za chvíli se budeme poprvé milovat. Musela jsem se krotit ve svých představách, večer byl teprve před námi.

„Ahoj“, povídá a do ruky mi vrazí nějakou povadlou kytku. No nevadí, asi jí měl chudinku předem koupenou nebo, že by jí někde ukradl?
„Pojď dál a sedni si, co si dáš k pití“?
Rum, vypadlo z něj a velkýho panáka, hmm tak jo, naliju si taky.
„Na nás“ - řekli jsme společně a kopli ho do sebe. A ještě do druhý nohy si dáme.
Proč né, alespoň nebudeme tak nervózní. Druhej panák už byl v břiše, bylo naladěno – pustila jsem hudbu, že si zatančíme.Má láska vyskočila jak čertík na péro, přiskočila ke mně a dupla mi na nohu, „au“, co děláš ty nemehlo. „Promiň, já nechtěl“, raději si sedneme a dáme si něco dobrýho.
Vypadá to pěkně, snědl všechny jednohubky a pustil se do vajíček, vzala jsem si taky, aby na mě něco zbylo, už jsem měla docela hlad.
Vše jsme zapili kofolou a nalili si ještě to víno. Už jsme byli jaksi omámení a zamířili do pokojíku s mou pěkně povlečenou postýlkou s nebesy.
„To je jako ve filmu,“ utrousil.
Čekala jsem jak mě bude něžně svlékat a místo toho se na mě vrhl a šaty strhl.
Pochválil mi mé erotické prádélko, lehce jsme se převalovali sem a tam až přistál na mém břiše.Cítila jsem cosi tvrdého, co mi tlačí na břicho, už jsem nestačila nic říct, když ze mě vyběhl „pšouk“, kdyby jen vyšel a byl klid, ale to né, za ním další a další, pěkně zvesela a s rachotem,aby je každý slyšel.
Strašně jsem se styděla, po těch vajíčkách, hrášku a rybičkové pomazánce to byl puch jak z hromady pukavců. A aby toho nebylo málo, na mém novém povlečení se srdíčky byl hnědý flek – asi po té čokoládě a mléku. Z něj se sice žádný zápach nelinul, tak to můj milý přehlédl – naštěstí!
Pak už jsem musela rychle běžet na záchod, nějak se mi to vše smíchalo a já měla pořádný průjem.
Když jsem se vrátila má láska spokojeně spala v nebesích a z našeho prvního milování nebylo nic.
Zbyl jen trapas a vzpomínky.
Takhle jsem si naši erotickou noc vůbec nepředstavovala, ale při dalším setkání jsme to napravili a už bez trapasů.
přidáno 25.01.2021 - 22:12
Nine:
Měla jsem pokračování sepsané a nedopatřením ho smazala, nafackovala bych si, ale tak ho napíši znovu, ještě si to pamatuji.
přidáno 25.01.2021 - 21:53
Já sice byla naladěna, že budeš popisovat více to "další setkání" ale nevadí. Hezky se četla. No nic, tak příště.
přidáno 20.01.2021 - 16:25
a jinak se musím smát, že jste četli jen vy muži, chlapáci, že by ženy,... se ostýchaly,.. :)
přidáno 20.01.2021 - 16:23
slavek:

Ooo, děkuji Ti, hřeje mě u srdíčka a i kdesi jinde, že by jste rádi, druhý díl,..
pokusím se ho posunout kamsi trošku dále,..
přidáno 20.01.2021 - 16:23
človiček:

Ooo, děkuji Ti, hřeje mě u srdíčka a i kdesi jinde, že by jste rádi, druhý díl,..
pokusím se ho posunout kamsi trošku dále,..
přidáno 18.01.2021 - 05:31
Já bych se taky přimlouval za pokračování :o)
přidáno 18.01.2021 - 01:08
Nervy udělali své. Každý si při tom čtení promítne svůj den D. a asi všichni si jen s úsměvem povzdychneme. Oceňuji absenci cenzury. Bude druhý díl? :-) ahoj

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Erotika, co v nás tiká : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Představa
Předchozí dílo autora : Jiskřička pro život

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Žhnoucí krysa [16], BadAngel16 [13], Z.Biskup [8], endavid [2], Mikin [2], Neočko [1], trivius [1]
» řekli o sobě
Adrianne Nesser řekla o Sokolička :
děkuju ti za to, žes mě hned neodsoudila a i přes ty /hádky/ sis ke mně našla cestu. i já k tobě.vážim si tvejch komentářů. seš faájn Marcelo..;-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku