přidáno 17.01.2021
hodnoceno 4
čteno 636(7)
posláno 0
„A prdi ven!“ dodal, tak jako každé ráno, poté co rozhodil peřiny, natřásl polštář a otevřel okno. Čerstvý ranní vzduch pronikl kolem jeho šedivé hlavy do místnosti. Věštil krásný den.
Zašel do kuchyně, kde už bábrlinka připravovala snídani. Přistoupil k ní zezadu a své široké dlaně přitiskl na její dvě půlinky.
„To je květ, o němž chtěl bych pět, to je krásné pozadí…,“ zanotoval při tom a potěžkal je.
„Dej pokoj, blázne starej!“ začepýřila se na oko bábrlinka, ale nebránila se, ani příliš nemohla, nechtěla-li upustit vajíčko, které se právě chystala rozbít do pánve. Využil toho a své dlaně přesunul na její přední přednosti.
„Tak ty nedáš pokoj? Co to do tebe vjelo, rarachu jeden?“ byla její jediná reakce, ale pak položila vajíčko stranou, otočila se, lehce ho objala a dostal od ní hubičku. Jen takové ozobnutí na tvář, ale jemu to postačilo. Posadil se za stůl a čekal, co mu podstrojí.

„Jdu ven,“ řekl po snídani, „je tak nádherně, bylo by škoda toho nevyužít. Nepůjdeš taky?“
„A kdo bude vařit?“

Těsně před polednem se vrátil a hned se začal furiantsky chlubit, co všechno stihl. Umlčela ho až horká polévka, musel foukat. Výjimečně si poručil i jeden knedlík navíc. S jídlem se loudal, jako obvykle. Ona zas, jako pokaždé, s potěšením pozorovala, jak mu chutná. Ani dnes tomu nebylo jinak. A on jí ani dnes neopomenul vše nadšeně pochválit a na důkaz spokojenosti si s hlasitým mlasknutím olízl rty.

Došla pro pivo. Než se vrátila, usnul u stolu. Hlava mu klesla na stranu.


Ale tak nějak divně.


Přivolaný lékař už mohl konstatovat pouze jedno jediné.
přidáno 06.03.2021 - 10:56
Je jednoduché napsat jako komentář "líbí".. tohle dílo se mi hezky četlo od "A" do "Z".
přidáno 29.01.2021 - 22:45
Nine: Miňko:
Díky za návštěvu a přeji dlouhé žití, plné krásných chvil.
přidáno 25.01.2021 - 22:10
Hezky se četla. Nádherný vztah plný lásky. Nepoštěstí se každému.
přidáno 18.01.2021 - 11:20
Taky bych to tak chtěl mít. Nezbývá než závidět...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Jednoho krásného dne : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Prázdné sály
Předchozí dílo autora : Ježíšek

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
Yana řekla o Sucháč :
Realista, který se občas toulá v oblacích ( to je to první co mě napadne ). Vnímám, že má jasno, ale přesto tomu občas uniká a je mu dobře v tom rozervaném světě básníků, muzikantů, bohémů, a to se mi líbí. Vnímám, že stojí nohama pevně na zemi, ale rád se od země odpoutá. Píše básničky plné radosti ze života, z lásky, z lásky a obdivu k ženám. Ví své a když se občas přežene mráček, brzy ho nahradí sluníčko. A ještě si cením toho, že dokáže pochválit, povzbudit, ale i taktně zkritizovat. Sakra co napsat negativního??? Asi jen to, že ho vlastně vůbec neznám...
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku