protiklady znaj mojí rakovinu přehánění
přidáno 07.07.2008
hodnoceno 54
čteno 2627(81)
posláno 0
děti - proč se roděj? denně mě napadá, proč vlastně žiju? pak na to přijdu... abych mohla poslouchat 'teen spirit', hlídat děti, co se mi jednou naroděj (btw. jejich táta v zrdcadle uvidí reklamu na cigarety). roďte děti. smějte se jim. s nima. zpívejte - od srdce. a nepouštějte klimatizaci. vlastně jo. jo a na balkóně je rozlitý pití. můžeš to uklidit? sorry, že tě takhle buzeruju. (mt, mt).knoflík...
kolik si pamatujete telefoních čísel? mobilů?
teplý lidi maj teplý dlaně. a zvířata prej nastavujou díru komukoliv a čemukoliv. je to prostý. dostávám sez kapaček do velblouda?
prej láska, nenávist..
leta popírám, že je to můj útěk. takový ty malůvky, texty a nadávky do ticha..i do hluku..
pomáhá mi to jako bláznovy křídla..moje oblíbený téma je teď california. protože mám na to hlavu, přemejšlet o tom. a nervy. nic neobvyklýho. často mě bolej oči. jen tak... neměla bych se tolik nervovat...dyť teď sem flegmatik. nejvíc stejně ubližuju internetu a věcem kolem mě. vedu si teď deník a je mi líp. od teď, no. přeháním a až moc často. pořád. měla sem volbu a volila sem drogy. a taky to ostatní. protože to mi od drog pomáhalo. volim život i smrt. nebe, peklo, lásku, nenávist, papír, anděla, skříň, satana, děti, embryo, židli, prášky a třeba i rakovinu. jen když zůstane tady.
stejně to zas neodešlu. tak jako 58 dopisů předtim.
sem srab,sem srab!!
promiň, miluju tě!!

nenávidim se, za to že sem srab..
i am loco
přidáno 16.08.2012 - 11:56
Nesla jsem se tím, chápu to a tak nějak souhlasím..výkřiky, parodie, umělec trochu záměrně slepý, trefování malých holoubků do již prostřelených křídel....(nedokáži vysvětlit) - tvoje nahodilé myšlenky tomu všemu dávají široký, široký rozměr, který já mám moc ráda..jedním slovem - Nirvana, je tak málo času a svět nekonečný..
přidáno 10.08.2012 - 15:59
Víborný. A ty poznámky pod čarou? Hahahaha. Srát na pravidla, pokud tím člověk nikomu vědomě neublyžuje. Romulovi dokonalé sonety:-)
přidáno 11.08.2011 - 22:30
Po třech letech si chudák bez svobody přečetl jedno z těch ,,Top" psaneckých děl. Musím dneska uznat, že dopis to teda byl. Ne ale proto, že by to snad byl dopis!! :-D Ale protože se z toho stal dopis s velkým D. Dopis. A to kritické veledílo pod ním,.... vlastně sem chodím už jen k vůli tomu.
přidáno 19.07.2008 - 12:01
a zorik...ha
přidáno 19.07.2008 - 12:00
puero je chudak..bez svobody
přidáno 19.07.2008 - 11:58
napisu to nez si prectu ty komenty,ktery by mi jenom zkazily ten dojem

kterej je..JE...

zacatek vybornej,pak na to priojdu..jo,prijdes,ty prijdes na vsechno...mas na to hlavu i nervy..mas na to srdce a dlane..

mej se dobre,teress..protoze ty vis vic..ty to citis
přidáno 17.07.2008 - 09:17
Ahoj všichni.....vím, že můj komentář má nějaký ten časový zkluz, ale tak snad to nevadí!!! Nebylo by prostě lepší what follows? Ten, kdo tomu chce říkat dopis ať tomu tak říká...ten, kdo tomu chce říkat úvaha, ať tomu tak říká.....atd....prostě mělo by to být umění..a tomu se neříká jsi přesně thole...to volí autor...každý z nás zde něco tvoříme..snažíme s enějak vyjádřit...a upřímně vy "negativní komentátoři", ukažte mi zde jednoho jednihé profesionála, který tady kdy komentoval negativně!!! Tak si to užívejte a nekažte to ostatním, protože jims e to líbí, stejně jako mě!!!! Měj te se....: )
přidáno 11.07.2008 - 06:37
jo dik za koment, ber ho. az na tu posledni vetu: proč musí být člověk srab když miluje?
..clovek..to je moc obecny...kazdej je jinej...v jiny situaci...a ty nemuzes rict ze v my situaci ten "clovel" neni srab...
přidáno 11.07.2008 - 00:42
hej lidi, ja sem nejlepsi, mate nekdo neco proti? :D
ale tak aspon ze je prdel ne? a ted budeme vsichni plivat ohen a z oci nam vyslehnou blesky, jupiiiii...a uz radeji mlcim pac to nema cenu...nikdo z vas neumite psat, jen ja...ha, a ted sem se prorek :P

a k dopisu, pokud ho nekomu posles, tak je to prece dopis /klidne i sama sobje/, i kdyz za zpracovani by ti cestinar utrhl hlavu a nenechal odmaturovat :D a proto proc ne, nekomu to proste nesedne a tak da malo, nevidim v tom problem, nelibi a tak dam malo, libi a tak dam hodne, sakra pro to tu to hodnoceni je ne??? a kdyz dostanu nulu, toz co, se z toho neposeru ne? nelíbí se mi teplý dlaně, díry, kapačky, první a třetí čtvrtina jo, ta je docela fajn, ale ten závěr se mi taky moc nelíbí, proč musí být člověk srab když miluje?
přidáno 09.07.2008 - 16:34
píšu 45. komentář a musim říct, že tak 3/4 je zbytečnejch...včetně tohodle, jen se nad tim ale zkoušim...povznést..
přidáno 09.07.2008 - 16:06
Nemůžu odolat, protože jsem se dneska výborně zasmála - u komentářů obou stran. Co takhle to nechat na pokoji?
přidáno 09.07.2008 - 15:51
jeeeee :D tady je ale zajimava diskuze. kdyz autorka rika, ze to je dopis, TAK TO JE DOPIS. je jedno komu, na forme nezalezi taky. z takovehoto dopisu ma clovek moznost dozvedet se vic, nez z obycejneho. protoze je plny zajimavych myslenek.

Romule Romule... aspon nenadavej kazdymu. nevim, jaci lide tve dokonale sonety obdivuji, ale rozhodne ne vsichni. a neopravnuje te to k chovani se jako nekdo nadrazeny.. jestli podle tebe nemaji zdejsi dila kvalitu, tak jdi na nejaky profesionalni literarni server.. podle toho, co o sobe rikas se tam o tebe jen poperou. nebo komentuj tak, aby jsi neurazel a neshazoval.
přidáno 09.07.2008 - 11:59
jen jeste dodam, ze te tady chci, i kdyz te tak casto nectu a pisu ti spatnou kritiku, tak uz jen proto, jak pises, tak tu patris vice, nez kdo ostatni...
přidáno 09.07.2008 - 11:28
je to spatne dilo. to bych snad napsat mohl. delivery uznavam, protoze obcas napise neco opravdu trefneho a dobreho. ne celou basen nebo tak. spise urcite verse. tohle dilo v sobe nic takoveho neobsahuje. tolik ke kritice dila.
puera a zorika chapu, ale nesouhlasim s nimi. rikat, ze neco neni tak, jak autor chce aby to bylo, je naprosta blbost. dopis to je, uz jen proto, ze je to v nazvu. tecka. nic jineho.
nechci te odrazovat, teres nebo tak, ale jestli te otravuje, ze ti tu lidi nadavaj a pises ty svoje veci jen pro par lidi, nech si to treba pro svuj blog nebo co ja vim. s temito nazory se proste musis smirit, at sou jakkoliv blbe...
přidáno 09.07.2008 - 10:41
Abych taky přilil trochu "benzinu" do ohně.
Delivery píše pořád jednu a tu ohranou písničku. Vyskytuje se tam stále "embryo" a buď na konci velkým, či malým - miluju tě, nebo nenávidím tě. Ono už je to vlastně jedno, má to pořád stejnou pointu, stejný příběh, stejnou formu.
Mám pocit, že prostě jenom zapneš net, vyhledáš si pár vět, co po poskládání nedají smysl a hodíš to sem. Tomu se říká dadaismus. A v dadaismu - v této formě - již nevidím žádné umění.
přidáno 09.07.2008 - 01:30
no, kdyby dělali všichni všechno stejně, tak nikdo nic novýho neudělá...takže se tě opravdu zastanu...přece není špatný něco dělat jinak...alespoň si toho všimlo víc lidí než obvykle, což by mě asi potěšilo ze všeho nejvíc...lovu zdar... =)))

PS: takhle dlouhý komentáře snad nikdo nemá =P
přidáno 08.07.2008 - 23:48
ja jen koukam, ze vas to porad bavi... teres vam neco predlozila, predlozila vam dopis. vy si muzete myslet, ze to dopis neni, nemusite to tak brat, ale ona to tak podala. I kdyz si to nemyslite, tak to tak proste je!

stejne tak si muzete myslet, ze je to blbost, co pise, ale zase si to muzete jen myslet..porad to bude jen vas nazor a ne zadna pravda. casto proste jen nepochopeni. fakt je to tady demence chvilema...

k dilu: tata, co uvidi v zrcadle reklamu na cigarety / tohle me dostava... jeste se k tomu vratim...
přidáno 08.07.2008 - 23:47
Chocho. Psanečtí maloměštáci. Nu já už taky mlčím.

Mimochodem: Tyhle komentáře už jsou stejně zabité, takže teď může být cokoliv. Revoluce, anarchie, uáá.
přidáno 08.07.2008 - 23:37
:D:D heee..novejsi vzkazy uz sem raci necetla, ptze uz v pulce nemuzu:D.. ne fakt nemuzu.
je mi lito tech znudenych a unavenych psancu.
a ted. v pul dvanacty vecer se zase zastavuju nad tim pocitem.. pocitem, kterej me tady na psancich obcas ovladne a ja se ho pak nemuzu zbavit. proste nechapu(nebo ne, ze nechapu, ale spis me udivuje) jak lidi skoro ve stejnym veku muzou mit tak odlisny nazory na svet, ziti.. jak muze bejt nekdo tak kurevsky zabednenej. este pekne podle pravidel zabenej.

no nic. ja sem vubec neplanovala vyjadrovat se k tomu, estli to za dopis povazuju nebo ne.. ale rict to chci. dopis to proste je. a vy, co to nedokazete pobrat, tak z vas fakt seru. z ty vasi malopravidelnosti malopsancovstvi.
přidáno 08.07.2008 - 23:32
Děti, děti. Romulus bez Rema : Delivery - 10 : 15. Delivery se zastávám, protože je mladší, ačkoliv by jí toto mé chování asi nepotěšilo. Takovéhle hádky jsou vtipné, nečitelné a k neuvěření. Měli byste oba uznat, že jste vyšli z rámců objektivní debaty a že vaše chování je směšné, není-liž?
přidáno 08.07.2008 - 23:25
Mě se to líbí, já sice mám s tvojí tvorbou občas problém, protože se netrefím do těch tvých vln, takže tě občas míjím. Spíše než dopis mi to přijde jako takové rozjímání okamžik před tím, než člověk dojde ke schránce a ten dopis tam hodí, takový vnitřní vesmír, který ti přeběhne hlavou v okamžiku, kdy nevíš, ale TAK STRAŠNĚ POTŘEBUJE VĚDĚT. Ten okamžik nerozhodnosti....z tohohle úhlu je to skvělé, takže já nemám problém. Protože jsem, doufám, zhodnotila obsah, ne formu, jak to udělal puero.
přidáno 08.07.2008 - 23:08
jestli sis nevšim, ja sem to psala prot.abys viděl jaký to je...jak je to trapný..a blbá nejsem..btw.když už si na tý úrovni..správně je hloupá..řikáte to tak ne? co je správně a co ne?no dobře...
jeslti sme tě urazila,tak sorry..asi to nezní tak upřímě, ale jo..
za svym si ale stojim..takže čus
přidáno 08.07.2008 - 22:53
ne nebojim se a hlaně delivery dneska kdo chce něco vydat musí se vnutit netvrdím že to tak je ale ti lidé nehledají talenty na am. lit. servrech musíš díla nabídnout tomu bylo tak vždy i dřím myslíš že třeba Holan měl svou poesii v šuplíčku a vydavatelé chodili barák po baráku a ptali se kdo píše a jestli by jim to neukázal-To jsi tak blbá nebo co?Já se nevychloubám řekla jsi že má díla jsou taky šity tak jsem ti konstatoval že je o ně větší zájem než o tvoje a teď nemluvím o těch archaickejch dílech co vydávám zde a na jiných am. lit servrech mluvím o mé moderní tvorbě ty archaický básně mi vyšli jen v jedněch lit. novinách ač ty básně mám z mé tvorby zahrnující mnoho stylů nejradši hlavně sonety- nevychloubám se konstatuji
přidáno 08.07.2008 - 22:39
no joo,tvoje poezie vychází...tak ok, taky někam pošlu svý dílo, jestli ho otisknou jo? můžem se vsadit...i když ty se bojíš co?? když se lidem nutíš, tak se nediv že tě otisknou..a nebosi na svý dílo někde narazil nááhodou?? ...musíš se chlubit svou poezií, což?? ..
přidáno 08.07.2008 - 22:34
Víš ty jedna neomylná trpící debilitou má díla narozdíl od těch tvejch i někde občas vychází i když já zapoměl vychází tam kde vychází jen nudné věci ty bys nestála o to aby tě tam taky vydali celí literární svět je proti tobě malý a ubohý jo jo jo já vím pamatuju si ty tvoje kecy z konce února snad ještě dobře ne. No dál se bav a směj já ti to přeju já se ti smát nebudu ubohost a debilita mi k smíchu nikdy nebyly ale tím že se směješ nezměníš ani to že jsi vymletá jako mlýnek na maso ani to že píšeš nudný brakytak se směj prodlužuje to život budeš nám alespoň déle tvořit příklady jak by se dobrá poezie psát rozhoně neměla
přidáno 08.07.2008 - 22:29
a už prosííím neraguj, hádat se tady s panem učitelem, velkým básníkem mě nebaví...
mír, lásku a porozumění..
SHIIIIIIIIT..


T.
přidáno 08.07.2008 - 22:26
seš směšnej:D:D:D ty mášm tak právo soudit mě, jeslti mám nebo nemám talent.....v tom případě ty máš talent na nudný "ŠITY", psaný v nahovno podaný formě, napsaný skoro o hovnu...jsi velmi netalentovaný psanec, který píše šity..:-D:-D..
dík za pobavení večera..:-D
ty seš nejlepší, s největším talentem a nadáním...ty ŠITE:-D:-D
přidáno 08.07.2008 - 22:23
To ne nec mi nedokazuj, vždyť o to jsem tě ani nežádal, kdybys nebyla omezená svou slabomyslností,k možná bys to i vyčetla z mého komentáře, jen jsem ti v mých očích naznačil naznačil že nemáš nadání ani talen.Nežádal jsem tě ať mi něco dokazuješ, protože ty bys mi dle mého soudu ani nic nedokázala dokázat, mám rád kvalitu ne šity a to je důvod proč tě neuznávám jako dobrého autora, uznávám tě jako průměrně unuďující literární odpad veškeré naší společnosti. A klidně mi za to zase vynadej, tvá inteligence se asi na víc nezmůže že.
přidáno 08.07.2008 - 22:13
bla bla , ty, až zlepšíš kvalitu svejch komentů něco piš... (kvalitu si každej představujem jinak)..takže bys mě měl asi pochopit...nepotřebuju jí dokazovat tobě, kterej má uplně jinej pohled na svět, než já..papáááá
přidáno 08.07.2008 - 22:11
Nechci přilévat olej do ohně, ale nemyslím si delivery, že tvá tvorba je nějak úchvatná, to že jsi zde dílo vystavila, to že jsi ho dala na literární servr my logicky říká, že ho vystavuješ jako dílo-dílo které je určeno k hodnocení. A pokud ho dáš do pléna na hodnocení, pak se nečerti, že ho hodnotím ač nebyl pro mě, čertěním kvalitu svého psaní nezlepšíš, kvalitu zlepšíš tím že napíšeš něco pořádného a to jsi v mých očích ještě nedokázala.
přidáno 08.07.2008 - 22:00
pardon, že se do toho pletu, ale pokud je tento text někomu adresovaný, tak bych tomu dopis říkala... =)))
přidáno 08.07.2008 - 21:52
Píšu sem kvůli obhajobě svého stovkového hodnocení tohoto dopisu. Beru ho jako poezii, jako umění. Stylem to asi připomíná zápisek v deníku, ale proč by to nemohl být dopis stejně jako třeba román? To už je na vůli autorky. Nu, zpátky k obhajobě. Co mě potěšilo, bylo přímé vyjadřování a spousta myšlenek. Taky z toho číší jakási bolest a snaha o obranu nebo spíš o útok. A to je to, co oceňuji, není to nikterak vykalkulované nebo vytesané z ničeho, je to prostě upřímná zpověď v dopise, a ta může nastat teprve, jsou-li k tomu nějaké myšlenky, a to já chválím. Vyrovná se to kdejaké zdejší básničce. 100 bodů jsem dal za to, že mi to připadá netradiční a zaujalo mě to.
přidáno 08.07.2008 - 21:40
ooou:D:D:D taK ty si ten pavej, kterej ucuje jeslti umim psat nebo ne:D..nebo spis jeslti mi to jde...oooooooooo.... komenty sou tu pro lidi, co chapou nebo se o to snazej..ne pro UMELCE jako si ty...ale pokud te to tesi, prosim... je to ubohy...
přidáno 08.07.2008 - 21:35
heleď delivery, já tady začal slušně, když nechceš ať ti tohle někdo komentuje a hodnotí, tak si prostě nedávej k dílu hodnocení a komentáře zakaž a neotravuj. Jo a přečti si někdy pravidla, pokud už umíš číst, když už teda psaní ti moc nejde.
přidáno 08.07.2008 - 21:24
dete se hadat jinam..tohle neni zadna diskuze...o tom nelze diskutovat..je to dopis a hotovo..mylsis,ze kdyz nekomu poslu dopis, ty si ho nahodou prectes (puero,zoriku), muzes rict, ze to neni dopis??? dopis to je a tecka. nedelejte ze sebe nejaky bohy, porad me tu soudite za kvalitu, co je a neni pod urovni. puero..ne muj dopis neni hruza, to ty si hruza ktera jen nechape... hruzou si nazyvej svy dila, ale ne DOPISY. bohuzel, tahle kategorie tu neni...dopisy..tak sem to dala do povidek... dopisy nemaj pravidla a s tim se vsichni smirte. stejne tak jako MOJE POEZIE NEMA RPAVIDLA, prestante se mi do toho srat, me vase debilni nazory nezajimaj. zajimaj me od lidi, ktery mi rozumej . nemusej me chvalit, ale zamejslej se nad tim a neradej mi at se ridim pravidlama a at se naucim psat.
a prestante mi psat maily, ja je stejne cist nebudu. me ty vase kecy nezajimaj, ste uplne mimo ode me¨, v jiny dimenzi, v jinym svete a ja sem rada ze nejsem jako vy.
tohle dopis je, neni pro vas, takze nevim co vas vodi k tomu, aby ste ho soudili a nazyvali hruzou. to muzete nazyvat treba tenhle koment, ten je dopisem pro vas!
takze sbohem.
přidáno 08.07.2008 - 20:15
no tady jde spíš už o princip...
přidáno 08.07.2008 - 20:15
ano o dopis nejde jde o dopis
přidáno 08.07.2008 - 20:13
pravidla jsou pro nezkušené záchranným kruhem a pro zkušené kamenem, co je táhne ke dnu.dá se říct.ale nehroťme to.podle té naši diskuze bych snad hádal, že o "dopis" tady vůbec, ale vůbec nejde:D
přidáno 08.07.2008 - 20:13
a já se začal hádat ne kvůli dopisu, ale kvůli tomu, co naznačila tuhle ZORIK, že se tu pohrdalo DOBROU kritikou, kritik má vlastní názor, Delivery dostala za tuhle hrůzu 2% a nemůže si stěžovat, hotovo dvacet.
přidáno 08.07.2008 - 20:11
svoboda volnost rovnost pohoda....ale co pravidla? To si pak může psát každý co chce a to sráží kvalitu literatury a kultury vůbec. Autor si může pojmenovat dílko dopisem ale MY VÍME, ŽE JE TO ŠPATNĚ
přidáno 08.07.2008 - 20:10
jako nechci se hádat...
ale čeština má svá pravidla... fajn, tak je porušujme, ale nebuďme zbytečně tvrdohlaví... ať si autorka klidně tvrdí, že je to dopis, já jí to neberu... když to tak vidí... ale my, kteří nejsme v hlavě autorky, máme taky svůj názor..
a já mám takový názor, že TOHLE PRO MĚ není dopis..
spíš úvaha z hlavy, nebo výkřik... co já vím.. dopis ne..
přidáno 08.07.2008 - 20:07
ha, další.jak můžete určovat, co je a co není dopis.pokud autorka říká, že to je dopis, pak to dopis bude i kdyby v něm bylo jen jedno slovo a i kdyby byl adresován stokrát autorce.a i kdyby to dopis nebyl, tak ho může nazvat dopisem a říkat, že to dopis je.protože jsme alespoň v tomhle svobodní, cukrátka.
přidáno 08.07.2008 - 20:06
musím se pendreka zastat.. tohle fakt není dopis, abychom byli detailisti...
přidáno 08.07.2008 - 20:05
prosímtě.víš vůbec, co je to dopis?ty jsi mi nějaký všetečka.)
přidáno 08.07.2008 - 20:03
to nebude dopis. jen ňáká zpráva, co si můžu zapsat do diáře. Ne, vážně, tohle dopis není, ať to Delivery přejmenuje třeba na Poznámku pod čarou z nervového záchvatu nebo nevim, jako dopis má být zpráva co tě informuje o něčem, tohle ....kdepak, to není dopis.
přidáno 08.07.2008 - 19:57
proč bys nemohl napsat dopis sám sobě?
přidáno 08.07.2008 - 19:36
no já nemám na mysli, že tam má být datum oslovení a pozdrav, to je mi putna, o osobnostním charakteru se taky nebavím, to chápu, ale když snad píšu dopis, tak ho píšu někomu a ne sobě
přidáno 08.07.2008 - 19:33
taky myslim, že dopisy sou osobni..dik za koment..
přidáno 08.07.2008 - 19:32
puero...co k tomu...snad jen" TY SE NAUČ PSÁT...pa;)
přidáno 08.07.2008 - 19:27
hehe, puero.dopisy jsou sice věcí výhradně osobní, ale taky nejsou njak unifikovanou záležitostí (doufejme).takže tohle je dopis.je a vždycky bude.takové řeči, že takhle se dopis nepíše, to je k ničemu:) o tom, jak na mně dílo působí...hm.noprostě dopis.co jiného k tomu říct?jestli je umělý anačančaný aby "dobře" vypadal na psancích, nebo opravdu existuje, to ví jen delivery.
přidáno 08.07.2008 - 19:21
nono, delivery, nic proti, ale pokud není pro NÁS tak jsi ho sem neměla dávat a kritizovat kritika za nepříznivou kritiku je slabost, hodná autora dopisu který ho napsal a podepsal se dole. Srab srab srab. Pro mě osobně je to poměrně čtivé, vážně, čtivé, protože to má skrytou myšlenku, ale jestli takhle píšeš dopisy.....tak se je honem nauč psát, páč tohle není dopis.
přidáno 08.07.2008 - 19:01
ty tak můžeš hodnotit kvalitu dopisu, kterej neni pro tebe...
přidáno 08.07.2008 - 18:42
ke kvalitě díla nic říkat nebudu dílo i zhruba odpovídá tvému uvedenému věku a nijak nevybočuje směrem k dokonalosti je spíše podprůměrné
přidáno 07.07.2008 - 12:14
zajímavý proud myšlenek...něco jako sonda do hloubi autorovy duše

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
dopis : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : tak už mi nelži
Předchozí dílo autora : třeba jedná z vlastní vůle

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
Mitzi řekla o veronika :
Neznám ji osobně, ale podle toho, co se dá vyčíst z její tvorby je to mimořádný člověk. Veroničina práce se dá rozdělit do dvou kategorií - skvělá a ještě lepší^^
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku