protoze sem si to sem dat chtela.
přidáno 28.06.2020
hodnoceno 7
čteno 731(20)
posláno 0
Je to jako sledovat sims u počítače. Figurky se pohybují sem a tam, tam a sem. Zivot lidi za sklem. Zena a muž. Cerveny tricko. Bila kuchyňská linka. Divam se z dálky. Jsou ty lidi stastny? Chtela bych zaklepat a zeptat se na zivot. Vedet, co je to laska a nejen zvyk. Vedet, ze milovat znamena zit bez slz. Pochopeni mit. Sem a tam. Porad neco hledat. Koukat na nebe a cekat ze ti odpovi.
Blikající žižkovska věž v dálce. Jsem stastna nebo nejsem. Kdo jsem. Jsem sama. Vzdycky sem ale chtela bejt. Mam co sem chtela. Nikoho nemam. Obcas se cejtim jinak. Uvnitr prazdno. Nemam co dat, nemam co vratit. Brat umim. Vážit si taky. Nevazit mozna vic. Svetlo v baraku, oci boli.
Co se deje, kdyz se zhasne. Usnou spolu, nebo kazdy sam. Hry na lasku a usmev. Umime vsichni.
Běžet, dokud nedojde dech. Chci vlastnit, co nemam, nebo nemit to, co mam? A proc mi nebe neodpovi?
přidáno 06.07.2020 - 12:58
Jak moc tomu rozumím..
přidáno 04.07.2020 - 12:04
Na to ,že vytváříme svoje děje svou myslí nezbývá , než ptát se proč si to činím? Proč trny se brodím a sleduji cesty plné lidí.Nemohu se pochválit za to že rozumím tvým slovům.Bohužel rozumím.
přidáno 29.06.2020 - 21:29
Jak již zmíněno. Je tam chybička.
Milovat není žít bez slz, někdy jich je hodně.
přidáno 29.06.2020 - 15:48
Věčné hledání a váhání. Projev citlivé duše a velkého srdce.
Pěkné zamyšlení, díky za něj.
přidáno 29.06.2020 - 07:47
iluze: přítelko milá... láska je moře slz a ještě víc... od radosti, od smutku, od štěstí... když slzavé kaluže vyschnou, je to suchopár duše, co Tě udolá... :-*
přidáno 29.06.2020 - 00:44
Neu: moc diky, to me tesi, kdyz jsem to psala pro “sebe” do mobilu jen tak. Existenční krize prejde, az odezní úplněk.)
přidáno 28.06.2020 - 23:29
Moc hezky napsano. Neporadim ti, ale nejsi v tom sama.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Nebepekloraj : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Žblept
Předchozí dílo autora : Breathe

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
Boleslava řekla o Sokolička :
Moc fajn holka, krásný básničky i povídky - to je ideální kombinace! A nemáme společné jenom ty sportovce...přihlásily jsme se přece na Psance ve stejný den (to bude znamení...)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku