aneb jak to zařídila příroda...se neubráníte...a proč taky? :-)
přidáno 25.06.2008
hodnoceno 9
čteno 2030(27)
posláno 0
Znáte to, když se ve vaší blízkosti objeví někdo, kdo vám VONÍ?
Voní vám.
Ne proto, že má skvělý parfém ale voní ON.
Voní vám, ale ne vaší kolegyni.
Ani ho pořádně nevidíte, slyšíte jeho hlas, koutkem oka shlédnete siluetu, VONÍ.
Dá se s vámi do řeči.
Voní.
Usmívá se a vy se také usmíváte, cvak a už dobře víte, že mu VONÍTE taky.
Rozloučíte se , odejdete.
Máte najednou krásný pocit.
Víte, že se můžete ještě znovu setkat, a taky nemusíte.
Kdyby už nic, tak víte, ŽE JSTE PRO NĚKOHO VOŇAVÁ.
On vám Voní a bude vonět. Vy mu voníte a budete vonět.
Není to nádherné?
Prožijte si to, nespěchejte, voňte!!
Voňte si!
přidáno 05.07.2008 - 23:27
lehké rady "šejný"...z prvé - chodˇ jinam, za druhé- trpělivost...fakt se to vyplatí...NESKUTEČNĚ VYPLATÍ....:-)))
přidáno 05.07.2008 - 20:00
Jenže co když teď spíše potkávám lidi, co mi "nevoní"?;o(
přidáno 29.06.2008 - 21:53
uživatel smazán
Ili tohle pro mě není už dva roky žádná novinka, znám to moc dobře, je to tak a nikdo s tím nic nenadělá.. Ty jo a co je to tady za lidi, docela úlet..:-) čau Honza
přidáno 28.06.2008 - 23:23
to je od Tebe galantní, že to bereš na sebe.."čichová netečnost" :-))....já si zas myslím, že jak mužům nemůžou vonět všechny ženy, to nejde přece!!...tak ani ženám ne, určitě ne...a to máš pravdu, NENÍ TO CHYBA...NIČÍ CHYBA...prostě je to tak...nač nějaký tlak...:-)))))
přidáno 28.06.2008 - 21:41
...znám vůni ženy, je neurčitá, pokaždé jiná, fascinující... někdy chybí.. to není chyba té ženy, to je moje chyba, že mám právě čichovou netečnost...
přidáno 26.06.2008 - 21:43
Děkuji za vaši sdílnost, je hezké vnímat a pozorovat jak to či ono chápete vy... btw:na přitažlivosti určitě dodá, svěží lehký parfém ale toto VONĚNÍ nemá vůbec s nosem co dočinění....:-))...teda jen trošiličku...zapojeny jsou rozhodně jiné smysly....:-)))...původně jsem to chtěla zařadit do úvah o erotice...ale neodvážila jsem se, bytˇ od vonění k "tomu" zbývá jen maličkatý krůček...souhlas? :-)))
přidáno 26.06.2008 - 19:58
a vážně to funguje ;)
přidáno 26.06.2008 - 19:29
příjemná věc: ) někdy jsem uvažoval, kdybych se měl vzdát nějakého smyslu, který by to byl...asi čich nebo chuť...ale to jen tak mimochodem, vůně jsou pořád hodně fajn...tak navoněnou;)
přidáno 26.06.2008 - 13:31
úplně mě to rozesmálo...moc hezký

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Lidská vůně : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Čísla
Předchozí dílo autora : OSTNATÉ DRÁTY

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku