...z esemesek
přidáno 08.04.2020
hodnoceno 4
čteno 596(15)
posláno 0
Glum:
Ahoj Michale! Nepamatujes si jméno té nové WIFI v praci a heslo k tomu?
Ich:
Cau, nejak skoro jako baroch a heslo bylo dobryden
Glum:
Jo dik. Uz mi to Lukas napsal.
Ich:
Cau, od kdy do kdy jsme byli v lese? Dnes asi bude volat Kamil. Od 2.3. do 13.3.?
Nebo jsme byli i v pondeli 16.3.? Ja uz nevim...
Glum:
Jestli to mas stejne jako ja a to asi jo, tak je to zarizeny. Byl jsem tam vcera to vyplnit.
Ich:
Aha, ták dik. Dnes po desate mame byt 100% online. A co jinak? Bude se jezdit?
Glum:
Zitra asi zacneme ve dvou s Radkem. Uvidime, jak to pujde. Zatim muzes zustat doma. Pristi tyden pry zacne Standa.
Ich:
Ok. Mam poslat mail, o tom, jak jsem dva tydny prebaloval a zpival vedoucimu oddeleni. To je Muzikar?
A do 6.4. cestak. To tam mam jit?
Si hrajes na drsnaka, ze neodepisujes? Kdo ma tu zasyflenou knihu jizd? Dnes jsem necetl a nevidel nic o Covidu, seru na to.
Glum:
Zdar. Vcera jsem si nevsiml, ze mam odpoledne zpravu. Nedrzim porad mobil v ruce. Prekazi mi. Nevim proc bych si mel hrat na drsnaka. To jsem nejak nepochopil. Nejlepsi by bylo, kdybys ted sel do prace a udelal cestak pro sebe a pro me. Mame stejné. Knihu jizd ti poslal Radek.
Ich:
Ja byl pripitej. Tak tam zitra skocim a udelam to. Snad se mi kolo na uhulu nenakazi virem. Funguje ta prumerka???
Uz jsi mluvil s Kucerou, Adoltem, jak si to predstavuji?
Glum:
Chtelo by to udelat ten cestak dneska a dat ten muj Standovi nebo Radkovi, abych ho mohl zitra podepsat. Jinak to bude muset delat zitra rano Radek.
Ich:
Cau, co jsem tak pochopil z Radkovo telefonu a foukal do toho vitr, tak se jedna o to, aby tam mel rano pred osmou tvuj podepsanej cestak, takze ti ho mam napsat a poslat mu ho a ty to jen podepises. Babina cca 8? A sluzebni cislo? Ja to tam muzu donyst az v pondeli.
Glum:
No posli mu to a on to rano vytiskne a posle mi to k podepsani. Jestli to nejde, tak mu dej vedet a on mi to rano napise sam. cislo popisné je 27 a osobni 3118.
Ich:
Jojo, dik, to pujde snad, zatim
Glum:
Ahoj Michale! V pondeli pojede Standa zase do Zihle. Tak jestli mas chut a odvahu, tak se muzes pridat. Od utery bych chtel jezdit na jih, takze budu jezdit vlakem do Plzne. Tak si to rozmysli, jestli to je pro tebe prijatelné. Mame to dat Radkovi vedet.
Ich:
Nevim, co mam delat
Glum:
No to zavisi na tobe. Podle me ti nikdo nic nemuze vycitat.
Ich:
Je to moralni dilema, jestli te nechat ve stychu. Nebo mas teda s kym merit? No zitra pujdu odevzdat cestak, tak se zeptam Kamila, co mam delat.
A co na to Nechvile?
Glum:
No ale ja uz zitra mam domluveného Standu na mereni. Pojede do Zihle. A pak od utery chci zacit jezdit do Plzne. Mne osobne je to jedno jestli pojedes nebo ne. Ale k rediteli bych nechodil. Bude se divit ze si nejel s nami a do prace jsi stejne dosel. Dokud je ten stav, tak ti asi tezko nekdo muze neco rict.
Ich:
No cestak tam zitra musim jit odevzdat. Vzdyt to asi vi, ze jedete ve dvou ne? Tak jestli me potrebujete, tak me v utery muzete nabrat a muzu jezdit.
Glum:
Ale v utery chci jet do Plzne vlakem. Teda predbezne to mam tak vymyslené. Nejde porad merit kolem Zihle. Ale v utery te muzeme nabrat. Mne osobne je to fakt jedno. Ja se budu snazit tyhle plochy, co se udelaji ted, co nejvic zatloukat, ale nevim do jaké miry to klapne a jestli to vubec pujde. Neni vubec jasné jak to vsechno bude. Vedeni inventarizace jsem kontaktoval kvuli metodické veci a na organizaci prace neprisla vubec rec. Vetsina skupin ale meri a v Hradci jedou uplne naplno asi. Jinak ja nemam potrebu zjistovat moc, co ostatni a je mi to taky jedno. Je nouzovej stav, tak at mi kazdej vleze na zada. Aspon se da delat pomalu.. S tim reditelem zitra opatrne. Neprovokoval bych..
Ich:
Vlak je nahoda, jak vse ostatni, trebas penize jsou spinavy taky dost. Tak za Kamilem nepujdu. Ono ho beztak potkam a bude se vyptavat. Takze to zalezi na tobe, jestli me potrebujete. V okrese Domazlice to narostlo jak svina, takova cinska sracka, to by clovek dopredu proste nevymyslel.
Uz mi dvakrat volal Standa...Co chce?
Glum:
No chce se zeptat, jestli pojedes.
Ich:
Ted jsem to teprv dodelal. Dostal jsem respirator, tak ho nesu Kacky tatovi, ma 88 let. A Iontove napoje na leto, az vyrazime na Sumavu. Dnes ma Kamil dalsi poradu v Brandyse asi.
Glum:
Ahoj Michale! Zitra po osmé pojedeme z Plzne. Tak te vyzvedneme jestli chces jet.
Ich:
Cau Honzo, nechce se mi, ale prijedte.
Glum:
Uz jedeme.
Michale, zitra jestli potrebujes skoncit brzo, tak radsi zustan doma, protoze ja proste nevim v kolik skoncime, coz nevim nikdy a jestli nutne nepotrebujes skoncit brzo, tak tvuj pozadavek na drivejsi ukonceni prace postrada nejak smysl. Je to to krovi na Domazlicich a je to daleko. To by sme asi ve dvou zvladli, stejne to rozcleneni vymyslim jen ja, tak by asi nevadilo, kdybys zustal doma. Pocitac bychom si vyzvedli rano nebo bys nam ho prinesl na nadrazi v osm. Radek rikal, ze je mu to jedno a asi ti fakt nikdo nemuze nic rict. Jedine, ze by se nekdo z inventarizace rejpal v dochazce, ze stridas venkovni dny a praci z domova, ale o tom dost pochybuju. Na druhou stranu nerikam abys nejel...
Ich:
Ach jo, to jsou sama dilemeta. No jedem na Velikonoce k tatovi, prijede pro nas pred ctvrtou, to abych byl doma tak v 15:15. Tak ja nevim. Ale vim, ze se neda odhadnout v kolik se skonci, kdyz je kazda plocha jina. V dochazce se bude rypat jedine Kamil, z inventarizace je prece narizeni jezdit radsi ve dvou, to bylo v mailu. Pocitac uz jel i v kocarku.
Hlavne, ze vim, ze si Zdenek Karl nechal vymenit turbo u auta za 17000 a Standa by mu to zaridil za osm, ze nechava uspavat psy, kvuli zubnimu kamenu a podobne. Manzelce rekl, ze zitra jede na NIL, pritom pojede za milenkou a pak na Bolevak. Tohle asi vedet nepotrebuju, jenze nemam klapky v usich jako krokodyl.
Glum:
No to je teda strasne zajimavé, ze to nerika Standa mne?! zvaneni a mobilovani mi sere dost a to i kdyz tam Standa neni. On to vi, tak mi nehusti. Tak zitra nam prines pocitac v osm na nadrazi a zustan doma. Ja budu resit krovi a pri tom abych byl nervozni, ze ty neco nestihnes?.. To teda nechci. Ale normalne to takhle nepujde. Musis toho co nejmin planovat na pracovni dny. Kdybych to takhle delal ja, tak neudelame nic. Nepamatuji si, ze bych nekdy chtel skoncit presne v urcitou dobu krome doktora. Mne pri tom o prémie nejde. Ja mam penez dost, takze jako kvuli svym prémiim ted do prace rozhodne nechodim. O prémie jde asi vam s Richardem. A pozadavek na to aby se jezdilo ve dvou je pro nas stejne uz bezpredmetny, kdyz uz jsme se stejne vzajemne prostridali. Jdu spat.
Ich:
Potrebuje nejakyho posluchace, vzdyt mu casto odpovidam jen hm. Premie je to posledni na co myslim, to nevim proc vytahujes. S zadnejma nepocitam. Ja po pracovnich dnech potrebuju bohuzel jeste zit, coz ty taky asi. Je to strasny, ze se s nikym nemuzu domluvit na urcity cas, co se odpoledne tyce.
Glum:
Nechapu moc. To je jedno ale. Ja vetsinou po praci musim jeste pracovat. Ale kdyz nepotrebujes prémie tak to zitra kord nemusis. Nikdo ti nemuze nic udelat.
Ich:
A to chces jet zitra na jednu plochu?
Glum:
Nevim. Zalezi, jak se to bude vyvijet, ale hlavne chci mit ten hnus z krku, abych to porad nenosil v hlave. a tam nam treti stejne moc nepomuze to urychlit. Koncim.
přidáno 29.04.2020 - 21:06
Já sama nevím, proč jsem to celé dočetla. Asi ta zmínka o Žihli, ta mě přitáhla. Mé první pracovní působiště. Inu, stačilo.
přidáno 17.04.2020 - 08:49
človiček: Protože se bojí toho, co je po smrti. Nic je pro ně nepředstavitelné.
přidáno 13.04.2020 - 10:35
není nad "dobrý" pracovní kolektiv
přidáno 09.04.2020 - 20:40
A To se lidé bojí umřít?Proč vlastně.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Glum : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Drakeovi
Předchozí dílo autora : Buď

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Lacosta [16], Alice [12], naplicichleknin [7], ÁlaV [3]
» řekli o sobě
Severka řekla o prostějanek :
Janinka ;) skvělá kamarádka, básnířka, měsíček...mé černé svědomí...se kterým jsem zažila spoustu legrace...děkuji ti za to že jsi...;) šálilálilááááá....
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku