A jak to máte vy?
přidáno 13.02.2020
hodnoceno 2
čteno 909(8)
posláno 0
„Donesla jsi moje dózičky?“ babička přísně poklepává vrásčitými prsty o linku. Jakmile ji poslušně vracím plastové hrůzy od zmrzliny, už mi je zase vrací naložené čerstvými řízky.

Takové dózy, jsou totiž skutečnými rodinnými pouty. Uvědomili jste si to někdy? Je to štafeta, která nás nutí se neustále navštěvovat. Kdykoli ve spíži spatřím haldu cizích dóz, cítím se provinile, že jsem je ještě nevrátila. Zábavný program na víkend je v tu ránu na světě.

Záhy na řadu přichází detektivní činnost. Mám totiž příbuzných nad hlavu a nejsem absolutně schopná pamatovat si, kdo mi jakou dózu dal. Čichat a hledat v krabičkách pachové stopy, nebo dokonce vnímat z plastu energii majitele se většinou nepovede… Ačkoliv je to celkem dobrý nápad na detektivní povídku. Většinou tedy na návštěvu dorazím s taškou plnou dóz a vybízím hostitele, ať si vybere ty své. Navrch pak přihodím vlastnoručně upečený koláč uložený pro velký úspěch ve své vlastní krabičce. Přece ho omylem nedám do dózy někoho jiného, když nevím, která je která ne? Určitě už tušíte, co přijde. Ano, po návštěvě mám dózy zpět s novým obsahem a my se ocitáme v začarovaném kruhu.

Nevím jak vy, ale já jsem přesvědčená o tom, že dózy, krabičky a zavařovačky mají kromě úschovy jídla ještě jedno důležité poslání… udržovat dobré vztahy v rodině.
přidáno 22.02.2020 - 17:43
Dózometr měří jak lidé v lásku věří.
Pod srdcem je žaludek
oba orgány slastně předou
na stejný pohon spolu jedou.
přidáno 13.02.2020 - 18:56
:o)))
Přesně. Dobře znám. Vtipné, povedené. Díky.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Rodinná štafeta : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Zelené peklo
Předchozí dílo autora : Protože nenávidět je moc snadný

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
polibek0012 [14], Annabelle [14], KissOfDark [14], pisiprotebe [14], VolkodavKO [11], sarinka580 [7], DanaSurya [1], Ivušák [1]
» řekli o sobě
Severak řekl o tlachapoud :
Střez, střez se Tlachapouda, milý synu. Má tlamu zubatou a ostrý dráp. Pták Zloškrv už se těší na hostinu, vzteklitě číhá na tě Pentlochňap. -- Lewis Carrol: Alenka v říši divů (a za zrcadlem) (v překladu Aloyse a Hany Skoumalových)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku