láska, vztah, hádka po SMS, manželství
přidáno 06.08.2019
hodnoceno 10
čteno 789(19)
posláno 0
tak promiň
klidně nejezdi
nenutím Tě
a ani nechci

tak promiň
jsem to tak nemyslel
snažil jsem se
a nevěděl

tak promiň
chtěl jsem jen pomoci
chtěl jsem Tě vytrhnout
z té bezmoci

tak promiň
co by Ti pomohlo?
vlastně netuším
v tomhle jsem nemehlo

tak promiň
cokoliv udělám
něco vždy pokazím
už nemůžu dál

tak promiň
prostě Tě miluju
jenom nerozumím
a zle komunikuju

tak promiň
hoďme to za hlavu
už to nespravím
hlavně že jsme spolu
přidáno 09.04.2020 - 10:22
Tenebre: Vítej zpátky! Je milé, že jsi své řádky, určené všem, zkopírovala pro každého zvlášť, aby to všichni mohli hned číst, když zde není zjevná funkce AVI jako třeba na písmáku.
I když si myslím, že reakce na komentáře, byť rok staré, by stejně dorazila ke každému, kdo se zde stavěl a jen tak po anglicku bez jediné řádky nezmizel! A objevilo by se to i v tom přehledu o posledních akcích na hlavní stránce vpravo (kdo coje prvně četl, kdo komentoval). Ale takhle to něco krásného vypovídá i o Tobě a tvém přístupu k druhým. Přeji nádherný zelený čtvrtek, spoustu slunečné pohody a třeba i brzkou inspiraci k něčemu krásnému!
přidáno 08.04.2020 - 22:30
človiček: Děkuji! I já vzpomínám na to kouzlo,kdy jsem nechala ujet autobus, procházela se po malém městě a doufala, že ho potkám....:) nepotkala...ale ty procházky bývaly nadherné...;)
přidáno 08.04.2020 - 22:27
shane: Ahoj všem, děkuji za krásné a inspirativní vzkazy! Já se ztratila, skoro na rok....opravdu! Přišly starosti, já tento portál na pár dní odložila...a zapomněla, jak se portál jmenuje... Zkoušela jsem ho znovu vyhledat...náhodně, pokusem, omylem...emailem ...jsem nepořádnice...nenašla jsem nic...Až dnes, hledala jsem Vrchlického Za trochu lásky...našla ho na psancích, který si mě pamatoval :) Všem se omlouvám, že reaguji až teď :( a až teď zpětně...MOC DĚKUJI!
A znova se chystám k Tobě zabloudit....:-)
přidáno08.08.2019 - 10:19PrimaDen
☺☺ muži tady přece nejsou proto, aby nám
přidáno 08.04.2020 - 22:25
Meluzina: Děkuji! :)
přidáno 08.04.2020 - 22:25
PrimaDen: Ahoj všem, děkuji za krásné a inspirativní vzkazy! Já se ztratila, skoro na rok....opravdu! Přišly starosti, já tento portál na pár dní odložila...a zapomněla, jak se portál jmenuje... Zkoušela jsem ho znovu vyhledat...náhodně, pokusem, omylem...emailem ...jsem nepořádnice...nenašla jsem nic...Až dnes, hledala jsem Vrchlického Za trochu lásky...našla ho na psancích, který si mě pamatoval :) Všem se omlouvám, že reaguji až teď :( a až teď zpětně...MOC DĚKUJI!
O několik měsíců starší...ano, už to vím...neočekávat a nechat se překvapit ;) nevtiskávat své představy do druhých a ptát se ;) milovat a nenutit rozumět ;)
přidáno08.08.2019 - 10:19PrimaDen
☺☺ muži tady přece nejsou proto, aby nám
přidáno 08.04.2020 - 22:16
Ahoj všem, děkuji za krásné a inspirativní vzkazy! Já se ztratila, skoro na rok....opravdu! Přišly starosti, já tento portál na pár dní odložila...a zapomněla, jak se portál jmenuje... Zkoušela jsem ho znovu vyhledat...náhodně, pokusem, omylem...emailem ...jsem nepořádnice...nenašla jsem nic...Až dnes, hledala jsem Vrchlického Za trochu lásky...našla ho na psancích, který si mě pamatoval :) Všem se omlouvám, že reaguji až teď :( a až teď zpětně...MOC DĚKUJI! A přeji všem krásné a veselé dny :)
přidáno 08.08.2019 - 10:19
☺☺ muži tady přece nejsou proto, aby nám rozuměli, muži jsou tu proto, aby nás milovali☺☺☺
Naše vnímání a představy jsou často tak odlišné, že to jinak někdy nejde..vid?☺☺☺
přidáno 06.08.2019 - 22:22
Jednoduchá, civilní, s nápadem. Přečetla jsem ji ráda.
přidáno 06.08.2019 - 21:52
I já tě tu vítám. Tak ať se ti tu líbí! Koukal jsem, že jsi hned zabloudila zrovinka ke mně . ☺
Jj, stejně jako človíček i já býval pilný korespondent a sháněl hezké dopisáčky nebo častěji psal na ten papír pro leteckou poštu: byl tenčí a průhledný, tak jsem na něj ledacos obkreslil, i verše jsem k tomu psával. Paradoxně první báseň z té nové éry po letech odmlky mi vyšla v novinách a měla pak i pár sestřiček. Pak se mi podařilo vyřešit problém s přihlášením na jiný portál a tak i pavučina skrývá ve svých vláknech hodně mých mušek...
Přeji hodně inspirace i krásných prožitků...
SMS vlastně byla nejrannější hostitelkou i mé prvotiny. Zbytečně jsem se neomlouval a šel rovnou na vyznání...
přidáno 06.08.2019 - 17:26
Vítám tě,tak jako jsem byl pozdraven Já.SMS hodně krásných věcí zmařilo.Kde jsou dopisy s monogramem a na rande už se neběhá pod koly aut,aby tam byl člověk včas a Ona nečekala.Tvá báseň my ty chvíle,kdy se dané slovo prostě dodrželo a nedalo se zrušit připomněla.Není nad oční kontakt.Přeji mnoho inspirace v tvorbě.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
SMS : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora :

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku