původně jsem z toho chtěla mít drabble, ale teď mám pocit, že dalších 9 slov už by bylo nadbytečných
přidáno 17.10.2018
hodnoceno 6
čteno 1226(32)
posláno 0
Když se mě dotýkala, měla jsem pocit, že jsem klávesami jejího piána. Její prsty dopadaly na mé tělo se stejnou přeností a něhou, jako když hrála svého milovaného Bacha. A ze mě se se zavřenýma očima pomalu stával její hudební nástroj. Můj zrychlený dech, steny i tiché nadávky, to vše bylo melodií, kterou psala do mého těla stejně jednoduše, jako by věšela jednotlivé tóny na linky notového zápisu. Naše čela se dotýkala, když štíhlými prsty udeřila do struny, která rozvibrovala každičkou část mého bytí. Chvěla jsem se ještě několik minut poté.
přidáno 17.03.2022 - 16:36
Jolly: Je to takové něžné a sugestivní! Myslím, že bys to klidně na to drabblátko dotáhla. Stačilo před tu poslední větu vložit tu, která by popsala, kterak ty vibrace zasáhly každou buňku vašich těl...,-)
přidáno 23.10.2020 - 04:26
Jolly: No... A jak mám teď jako usnout?!? Skvělé.
přidáno 11.02.2020 - 19:14
bravo! krasny koncert, co si zaslouzi standing ovation :-)
přidáno 14.11.2018 - 00:45
Jo piáno,prstoklady....melodie ticha,vůní,tepla...a to nemám hudební sluch.Ach jo zatracený piáno!K čertu s hudbou.(-:je pryč.
přidáno 18.10.2018 - 10:41
dvakredencedekadence: hihi díky
přidáno 18.10.2018 - 09:38
pří jemňoučké

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
pianistka : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : old habits
Předchozí dílo autora : variace

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku