Krátké zamyšlení nad lidmi. Myslím, že i ti, co to nevysloví nahlas, si to v skrytu duše přejí...
přidáno 19.06.2018
hodnoceno 12
čteno 898(14)
posláno 0
Dej mému životu smysl
Víc bych si nemohl přát
Dej mi ten pocit klidu
Žil jsem. Pak zemřel jsem rád.
přidáno 23.06.2018 - 06:22
taron: Tak to máš pravdu. Ale na druhou stranu, příležitosti v něm dostává každý, jen je umět vystihnout a správně se jich chytit a vytrvat... A můj táta říkává: život je běh na dlouhou trať. :-)
přidáno 22.06.2018 - 22:37
veni vidi vici - vítězství v životě? Kdo to může na sklonku svého žití říci? Málokdo.
Krásná báseň, k zamyšlení.
přidáno 20.06.2018 - 12:48
Dickens: Čeština - jazyk nekonečných možností. :-)
přidáno 20.06.2018 - 12:38
Nikytu: Mně zas to pak tolik nevadí. Jen se mi líbí, že jsem žil i zemřel rád. Takový smířlivý. Zajímavý, jak by připadný rozdělení té mé věty vyznívalo: Žil jsem. A zemřel jsem rád. (nebo) Žil jsem a zemřel jsem. Rád. :))
přidáno 20.06.2018 - 11:04
Dickens: Rozumím ti. Jenže já to do dvou vět rozdělila záměrně. To slůvka "pak" tam má svoji roli, byť je to trochu na úkor zvukomalby. Musela jsem ho tam nechat, abych neutopila význam sdělení. Snad to příště vyjde líp. :-)
Děkuji za návštěvu.
přidáno 20.06.2018 - 09:43
Pěkný. Já bych tam napsal Žil jsem a zemřel jsem rád.
Pak bysme měli vyřešený to pak. :)
přidáno 19.06.2018 - 22:53
cavansit: Děkuji za postřeh. Ano, je to tak na půl cesty. Ale významově mi tam bohužel sedělo nejvíc. Bez něj by to tam nešlo. Snad to příště vyjde líp. Děkuji. :-)
přidáno 19.06.2018 - 22:51
Hanulka: Tak to mě moc mrzí. Drž se.
přidáno 19.06.2018 - 22:50
Yana: Ano, je to tak. To říkává třeba i můj táta: všichni jsme strůjcem svého štěstí... Tady jsem se na to zkusila podívat těma jinýma očima - očima těch, co si na tohle v životě nepřišli a promarnili ho. Anebo se nechali semlít a už se dál nesnažili. Děkuji zi za návštevu. :-)
přidáno 19.06.2018 - 21:27
Trochu rušivě tam na mě působí slůvko "pak", ale nenapadá mě, co bych si tak představil místo něho. Dobré :-)
přidáno 19.06.2018 - 19:47
Nikytu, smutek prožívám, a proto nemám slov. Ale chápu tvé vyjádření.
přidáno 19.06.2018 - 18:23
Až mi zamrazilo, doopravdy. Jen ten smysl svému životu dáváme my sami, ne.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Odkaz : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Sloňování
Předchozí dílo autora : Binární haiku

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
BorůvkaB řekla o Whetley :
Kluk s talentem a smyslem pro humor. Z jeho děl dýchá jeho nezaměnitelná osobnost. Je rád sám sebou a to je důležité. Doufám, že se psaní nezdá, protože posle mě se s tím už narodil :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku