vogonská milostná próza
přidáno 20.03.2018
hodnoceno 15
čteno 1695(32)
posláno 0
Když vstoupil do stanu, zrovna se vydeklovávala. Zakoumal po ní a nemohl přecílit lampu.

"Co na mě tak bžíš? Tos nikdy nevokoumal vydeklovanou fanku?" - "Ale vokoumal, to jo... Ale víš... Jsem do tebe zašpérovanej od doby, co jsem prga na podobce pobžel tvoje kňoule..." - "Moje kňouličky?" zacinkala.

Nablížil se k ní a něžně jí ňuchnul po čmucháku. "Jsi tak ladná... Ten tvůj čmuchák, tvoje lampičky, tvůj komínček a kňoule. Zadeklovaná nebo vydeklovaná, jsi nejladnější fanka, co znám." A dvakrát jí ňuchnul po komíně a pak pozvolna přejel čmuchákem do újezdu mezi kňoule. Ňuch, ňuch, ňuch. Poňuchal ji, zhasnul lampy a naladil její kopák. Kopák poklidně a pravidelně kopal.

"Běž už psát," cinkla mu. "Zjitra musíme nakrabit až na haltek." - "Tak si trochu poknedlíme." - "Nepoknedlíme. Nic tam neknedlí, musíme to dokrabit." Cinkla a počesala ho po pažitce.

Rozsvítil lampy a posvítil jí na návěst. Nablížil k ní svou návěst. "Špéruju tě, milá fanko. Víš?!" - "Ale nežbleptej. A běž už psát." Odblížila se a zadeklovala si výkňoul, aby ho nerozhašovala. "Brou a psi už!" cinkla a rozlila se ve stanu.

"Brou" cinkl, rozlil se taky a vokoumal její horizont, jak poklidně a pravidelně měchá. V tu chvílu už snula.

Nepoknedlíš, nedokrabíš, nepřeňucháš, pomyslel si, zatímco dole v újezdě roloval šukafon na halteku.
přidáno 26.06.2018 - 08:25
Moc skvělá práce ! Četla jsem dvakrát a líbí. Díky.
přidáno 25.06.2018 - 23:47
Zajímavé dílo. Je teda náročnější se v tom ději orientovat, ale originalitu tomu nelze upřít. :-)
přidáno 08.04.2018 - 20:03
Jolly: dík, doporučuji ještě dvě předcházející ;-)
přidáno 08.04.2018 - 16:57
četla jsem ji už třikrát a baví mě pořád stejně, super!
přidáno 24.03.2018 - 20:27
:) Tak tohle mě fakt pobavilo. Asi taky nerozumím úplně všemu,ale doslova mě to vtáhlo :). Skvělá práce!
přidáno 21.03.2018 - 23:58
Singularis: něco je na základě podobnosti vzhledu/účelu (lampičky, horizont, kopák), něco je náhodně (knedlit, fanka) a něco se doopravdy používá (prga, šukafon).
přidáno 21.03.2018 - 18:45
Pozoruhodné dílo, obsah nic moc, ale forma mě fascinuje. :-) Znáš na to nějaký algoritmus, nebo ta slova vymýšlíš intuitivně?
přidáno 21.03.2018 - 15:11
nádhera, ať už je to jakkoliv.:D
přidáno 21.03.2018 - 11:05
Že tys chodil do vogonského kursu tvůrčího psaní? Kouzelné.
přidáno 21.03.2018 - 10:59
Potrebovala by som výkladový slovník. ;)
přidáno 21.03.2018 - 09:37
Homér: kdybys rozuměl všemu, měl bych pocit, že něco dělám špatně. :-)
přidáno 21.03.2018 - 07:20
Mě by zajímalo, co je to vydeklovávala...??? Jestli je to to, co myslím. Jinak rozumím všemu, haha, samozřejmě, že úplně né. Ale šukafon znám díky jednomu šotoušovi.
přidáno 21.03.2018 - 04:13
:-D
přidáno 21.03.2018 - 00:47
jééééé
přidáno 21.03.2018 - 00:07
AAAA! :D :D

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Nepoknedlíš : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Dopisy bez odpisu
Předchozí dílo autora : Pohádka o fotce

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
vanovaso
» nováčci
Ellisabeth
» narozeniny
Zdendulinka [15], Pjpajkis [15], Rigor Mortis [13], MACHAJDA [13], mannaz [11], Loreley [11], misháá [10], Daisy Moore [9], gajda [6], Putri [3], VykladacKaret [1], J.Rose [1]
» řekli o sobě
milancholik řekl o Dívka v modrém :
Výjimečná slečna, spřízněná, jedinečná... Kvítí, které kouzlí na mé tváři úsměvy a hřeje u srdíčka :-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku