přidáno 26.02.2018
hodnoceno 7
čteno 1272(24)
posláno 0
V samotě myšlenek topí se za jednoho,
všemi topí se do zimy samoty.
Člověk chtěl by bít a nemá vlastně koho,
ale bytí je tu jenom pro někoho,
na rozdíl od pl(a)né nahoty.

Od osoby zosobněné básně
osobního utrpení, vlastně pro nikoho.
Na co budu psát, jak by bylo krásně,
když na počátku bylo prosté slovo.
přidáno 05.03.2018 - 12:44
NoWiš: Nebreč. Prostě mi to přišlo po pár rumech prázdné. Buď rád, že tu máš komentář z Karibiku (i tam si tě lidé čtou, tak jsi slavný!) a snaž se. Teď jsem si to přečetl střízlivý a ta báseň mi pořád nepřijde dobrá, což neznamená, že je špatná, můj názor nemá žádnou váhu, sám totiž píšu ukrutný h.ovna, prostě už mě odradilo jen to topí-topí, bít, bytí, zosobnění osobnosti, celé mi to přijde jalové, tzv. pseudointelektuálské. Neboj, možná tomu jen nerozumím a ty si můžeš v klídku pokuřovat na špičce pyramidy. A neznamená to, že zbytek tvých děl patří do siláže, když se jedna nepovede. You know, it´s poetical live. Třebas je to fakt pecka, kdo to rozhodne? Tom Cortéz!
přidáno 05.03.2018 - 09:35
Ja mam moc rada tvy basne. Ale Homer ma v tomto pripade zdibicek pravdy. Promin.
přidáno 26.02.2018 - 19:14
DDD: díky
přidáno 26.02.2018 - 18:21
Myslím, že dávno svůj styl máš. Neměnil bych ho. Je to inteligentní, osobitý a hezký. Líbí se mi.
přidáno 26.02.2018 - 14:35
Homér: NoWiš: Píš, píš, nech to ide von... rada si ťa prečítam. ;)
Nerozumiem, prečo spomínaš Puera (ktorý zrejme už vôbec nepíše) a Devila. Honzo má vlastný štýl písania a to je len dobre predsa.
přidáno 26.02.2018 - 13:05
Homér: Nebuď vulgární. Nechci nikomu nakládat. Jsem rád, že zas píšu aspoň nějak. Lepší než ty sračky dusit v sobě. Ale dík za vysoce konstruktivní kritiku. Připomínáš mi řidiče co na stopaře z okna ukazujou prostředníček. Hlavně že máš názor, ať si ho lidi vysvětlí sami.
přidáno 26.02.2018 - 06:54
Plané jak omrzlá hruštička polnička. Víc jsi jí měl nakládat ty ZVÍÍÍŘE. Tímhle stylem z tebe bude jednou.....Ty víš moc dobře kdo. Má to rozesmutnit nebo pobavit? Co NoWiši? Bo je to nic o ničem? To první slovo, první slovo bylo Puero a to druhé Devils Pimp. Haha. Nebuď mezi. Halelujá babtistickým amišům. Prej první slovo.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Buď! : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : NeRozumná
Předchozí dílo autora : NeRozumná

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
Severak řekl o Dívka v modrém :
taková legendární pokémonka. Byl jsem na ní docela zvědavý co je zač, pak jsem se s ní potkal jenom jednou skoro doslova jen z rychlíku.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku