seriózně, co vy na to? já si myslím, že se povedla. ale poprvé, mě opravdu zajímá váš názor (nebo je to jenom opět klišoidní?)
přidáno 01.07.2017
hodnoceno 17
čteno 1462(29)
posláno 0
touhou neusnout
už nikdy nejít spát
poslouchat déšť

co jak tvůj prstoklad
mě ubičuje něhou

jak kornoutek vanilkový
když vylízáš

jak z pomeranče prýštím šťávou

jak když potěšíš mě dobrou zprávou
touhou neusnout

už nikdy nejít spát
poslouchat déšť
co jak tvůj prstoklad

mou loďku ukolébá

zatrnu
jak květy, které spálil první mráz

radostí bez příčin
dřív,než si zlomím vaz

touhou neusnout
přidáno 11.07.2017 - 19:29
já k tomu nemám nic, jen, že se mi líbí
přidáno 11.07.2017 - 10:21
kecy jsou na hovno! chtěl bych u toho být!
přidáno 04.07.2017 - 10:31
Yanishka: Na tenký led skutečnosti bych se nerad pouštěl ;-). Ve slovech jsem si to představoval trochu důraznější třeba s nějakým kontrapunktem, ale pak by to možná bylo moje psaní a ne Tvoje. V každém případě ty spousty slov, co se tu již o tom napsaly nedosahují toho, co si napsala ve své básni. Tak už nešťourám.
přidáno 03.07.2017 - 13:28
kmotrov: děkuji ti,že ses mě zastal :)) ne, teď vážně. Moc si cením toho,co jsi mi k mé básni napsal :)
přidáno 03.07.2017 - 13:27
Mlčeti Zlato: děkuji za komentář, moc mě to potěšilo...nenápadné chvění je někdy více než pořádný výbuch ;)
přidáno 03.07.2017 - 13:24
Zamila: moc moc ti děkuji, po prvních komentech jsem ji četla tu báseň znovu a znovu a prostě se mi líbí :) ano, je moje a ano je o mě a proto se mi líbí :))
přidáno 03.07.2017 - 13:21
Homér: dobře ty :) když holky nechtěj chodit se mnou
přidáno 03.07.2017 - 13:21
Nikytu: moc děkuji za názor a koment :)
přidáno 03.07.2017 - 13:20
Lasak: děkuji za kritiku, ano máš pravdu, měl tam být místo pomeranče grep,to lépe vystihuje tu správnou chuť :))
přidáno 03.07.2017 - 10:42
Mlčeti Zlato: Ale to tam je, to je to zatrnutí, květů spálených mrazem. V tom to je právě geniální, jemné, neotřelé a dokonale výstižné. Výbuchy a podobný věci v tady těch básních už nesnáším, to je první co každého napadne.
přidáno 03.07.2017 - 10:14
Nevím. Pitvat jednotlivá slova. Jako mít břevno v oku. Mě se to líbí, krásně to plyne a uvede to člověka do nálady a pocitů, které si měla na mysli a to je snad to o co šlo. Abych nebyl veskrze pozitivní, mám takový pocit, jako by tam ten orgasmus nakonec nebyl. Chtělo by to nějaký výbuch nebo ohňostroj na konec ;-)
přidáno 03.07.2017 - 10:10
Mě se to moc líbí. Silný milostný zážitek je romantický, vnímáš v té přítomné intenzitě víc, než těla, třeba déšť. Kornoutek vanilkový a pryštící šťáva skvěle kontrastuje té romantice, je i přítomně fyzický.
...zatrnu
jak květy, které spálil první mráz...
To vůbec není klišoidní obrat pro milostný vrchol.
Je to super!
přidáno 02.07.2017 - 22:47
Homér: :-D Teda Houmre :-D
přidáno 02.07.2017 - 22:46
Já nevím, ale mně to přijde jako jedna z nejlepších věcí, jaké si kdy napsala. Ale možná je to i tím, že tohle je stylově můj šálek čaje ;-) Ty obrazy i refrény se mi líbí...
přidáno 02.07.2017 - 20:53
Takže tě prstí a líže, to můžeš chodit s holkou...
přidáno 02.07.2017 - 11:44
Bohužel musím s Lasakem souhlasit. Opravdu tomu chybí jakási lehkost a místy by to chtělo jinou volbu slov, která by té básni daly víc něhy a lehkosti. Například "kornoutek vanilkový", "vylízat", "šťáva z pomeranče" (aspoň sladší ovoce bych zvolila) to tam celkem kazí. Dále fráze "touhou neusnout", která provází celou báseň, mi tam dost nesedí. Člověk, který intenzivně milostně touží, může cokoli, ale zaručeně nemůže spát. :-D Smysluplnější by bylo použít třeba "touhou planout"...
Ale abych nebyla jen krutopřísná, máš zde i lepší fráze, s kterými klidně ještě můžeš někde pracovat, například "ubičovat něhou" nebo "zatrnu jak květy, které spálil první mráz". To by celkem šlo. ;-) Toť můj pohled. :-)
přidáno 01.07.2017 - 23:05
Je zajímavé, že přes chtěnou kritiku se ještě nikdo neozval.
Nevím zda mě opustilo jaro a s ním i touha se pářit, ale prostě ta báseň na můj vkus postrádá lehkost atmosféru kvalitních erotických básní. Co se týče vylízání kornout a prýštění šťávy, jak z pomeranče (což mimochodem ta věta mi upřímně nedává v tvém podání smysl) jako jo něco to do sebe má, ale v momentě kdy jsem na to narazil, tak to ztratilo veškerou lehkost. Zřejmě to dělají slova lízat a šťávy... doporučuji kouknout na Amadea popř. něco kvalitního snad má i Nowiš (dvě možná tři).

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Orgasmy : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : ***
Předchozí dílo autora : Sýkorkovi

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Leslie
» nováčci
Mari
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
derrry řekla o barunka=o) :
Jedna z mých nejoblíbenějších autorek. Ví, co chce říct a ví, proč to říká. Její práce se nedají jen tak přejít.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku