Některé zážitky jsou velice intenzivní a rohlíčky obzvlášť vypečené
přidáno 31.05.2017
hodnoceno 18
čteno 861(18)
posláno 0
Propila jsem se do střízliva
Když tvá dlaň vklouzla do mé dlaně
Úplně tiše,nečekaně
Tak už to někdy prostě bývá

Že vína v lahvi neubývá
Že i když svítá,tak se stmívá
Že občas nežijeme marně

I bouřka zadržela dech
Tvůj letmý dotek na zádech
Rozbušil srdce,které roky spalo

Za celý svět vyměnit to málo
I kdyby se to jenom zdálo
I kdyby jsi byl součást snu...

Přišívám rybám ptačí křídla
a vypouštím je po větru
přidáno 03.06.2017 - 04:11
slnečnica: jelikož je momentálně můj život jedno velké klišé, nešlo jinak než to zúročit básní :) každopádně moc děkuji za komentář,potěšil mě
přidáno 03.06.2017 - 04:10
Yasmin: moc děkuji za zastavení :) budu se snažit tě oslovovat i v budoucnu
přidáno 03.06.2017 - 04:09
Amadeo´´: rozhodně se nezlobím, v podstatě vše,co jsi napsal je pravda a nic než pravda :) vždycky píšu tak říkajíc z první a málokdy pak do básně zasahuju. I kdyze by si to některá zasloužila. Vždy se ovšem jedná o můj intenzivní prožitek,který pak rozpracuji do veršů a ten prostě změnit neumím. Díky,že mě sleduješ, zatím jsem se neomrzela a zkusím si příště více vyhrát :)
přidáno 02.06.2017 - 08:54
Yanishka: Báseň ako celok pôsobí až ako gýčovité klišé (myslím, že je to predovšetkým formou diela, teda typom rýmu, ktorý si zvolila), čo v tomto prípade, vzhľadom na obsah vôbec nie na škodu, skôr naopak. :) Pridáva básni na pravdivosti, uveriteľnosti. Tiež ma najviac oslovili posledné dva verše. A sama to často tak mám, že najprv sa zrodí záver, až potom dotváram zvyšok básne. ;)
přidáno 01.06.2017 - 11:34
U konce jsem se musela zastavit, ty dva poslední řádky jsou nádherné. I přes silný závěr se mě ale dotýká celá...
přidáno 01.06.2017 - 11:10
Já tuto báseň vnímám stejně jako předchozí komentující, moc se mi líbí a zvlášt pár posledních řádků. Přesto na mě ale působí jako celek trošku rozháraně, jako bys psala své myšlenky jen tak, jak přišly a ony zůstaly už netknuté. Nevím, jestli rozumíš, co tím chci říct. Někdy to prostě přijde a je to tam na první nádech, a někdy se s dobrou myšlenkou naopak ještě musí pracovat. A tato báseň je, a teď mluvím pouze za sebe a jak to vnímám já, ten druhý příklad. Možná by stálo za to, nechat ji ještě uzrát a časem doupravit, aby zněla lehčeji.
Doufám, že se nebudeš zlobit. Nepíšu to proto, abych byl něčím zajímavý ale proto, že máš talent a že má smysl říkat Ti, na čem bys mohla pracovat a zlepšovat se. Tak snad jsem Ti nezkazil náladu :)
přidáno 31.05.2017 - 22:53
VKate: děkuji moc :)
přidáno 31.05.2017 - 22:17
Souhlasím, ta poslední strofa je úžasná! :)
přidáno 31.05.2017 - 12:44
Zamila: nevím,jestli se mám bát nebo těšit :))
přidáno 31.05.2017 - 12:44
DDD: jsem ostuda ostudná, na to,že jsem chtěla jít na výšku na češtinu je to bída :) děkuji a zohledním :)
Poslední dva verše vlastně vznikly úplně jako první a zbytek se k nim tak nějak nabalil
přidáno 31.05.2017 - 12:34
Kdyby nic jiného, poslední dva verše by mi stačily! Ale celá je vlastně parádní :-) Jen dvě drobnosti - už od základky jsem alergickej na "když x tak ( co třeba "už se stmívá" ) a "kdyby jsi" je spávně kdybys ( co teda "i kdybys byl jen součást snu"? )
To nic nemění na tom, že mě chytla. A z toho, že jsem chytrej jak rádio si nic nedělej :-)
přidáno 31.05.2017 - 12:01
Yanishka: Bezva, těším se na další :-) Budu Tě sledovat ;-)
přidáno 31.05.2017 - 11:30
Zamila: dva !! A od tebe!! Děkuji moc :) báseň inspirována včerejším zážitkem a prostě se mi nedostalo slov!!(!)
přidáno 31.05.2017 - 11:29
Eric Moreau: jsem ráda,že se líbí
přidáno 31.05.2017 - 11:28
annaav: děkuji moc :)
přidáno 31.05.2017 - 11:27
Nevím jistě, jestli je to námětem, nebo stylem psaní, každopádně se mi moc líbí :-)
přidáno 31.05.2017 - 10:49
Má to něco do sebe, i když jsem zvyklá na silnější a pravidelné verše. Ale i tak se mi vcelku líbí :-) A poslední strofa, ta je úchvatná!! :-) V jejím odvážném duchu by mohla být i celá báseň...
přidáno 31.05.2017 - 10:22
1* - pekné

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Sýkorce : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Tak tedy sbohem (a šáteček si kup, klidně tvarohovej)
Předchozí dílo autora : Chmýří

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
kriss-tynka [16], Hellusska [16], HEPPY M'NDEYZ [16], Lipó [13], Ghost writer [12], nadychsmrti [11], Neu [4]
» řekli o sobě
shane řekl o Nikytu :
Milá, temperamentní a okouzlující dívka, se kterou se dá bavit prakticky o všem. Má rozsáhlé zájmy i všestranné znalosti a obdivuhodnou inteligenci. Skvěle veršuje česky i anglicky a nemá problém s plynulým přechodem mezi těmito jazyky. Svého času mne poctila svým přátelstvím i důvěrou a zahrnula mne spoustou informací i veselých historek. Náš kontakt spíš připomínal running commentary! Byl jsem rádcem, důvěrníkem, arbitrem ve věcech života i prvním kritikem některých dílek. Někdy jsem se dost zapotil, protože mé znalosti mají díry a mé IQ , ač slušné, na Menzu nestačí... Milá Veroniko! Nevím, kdy a kde se zas potkáme, ale chci Ti poděkovat za všechny ty krásné chvilky tady s Tebou. Bavily mne veselé historky ze života psích slečen i z Tvého vlastního, nutila jsi mne přemýšlet o věcech, které by mne jinak míjely a řešit to, nač bych si jindy netroufal. Bylas má múza i inspirace, Tvá důvěra mne těšila i zavazovala. Well, přečetl jsem si s údivem, cos tu o mně prohlásila a na chvilku jsem ztratil řeč! Snad právě jen Tvá nepřítomnost v kritickém okamžiku zabránila globální katastrofě...;o)))))))))))))))
))))))))))))))))))))))))))))))
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku