Poslední z Literu, dále budeme nabízet jen novinky...:o)
přidáno 18.05.2008
hodnoceno 9
čteno 1537(35)
posláno 0
Voníš...
Po utrženém šeříku
(který jsem od tebe nikdy nedostala)

Voníš...
Po sedačkách v kůži
(i když je tvoje auto nemá)

Voníš...
Po slibech, které se plní
(přestože ty je splnit nedokážeš)

Voníš...
Po pošetilém přání
(to jediné mi totiž zůstalo)
přidáno 14.02.2012 - 01:30
má své prazvláštní kouzlo
přidáno 28.08.2008 - 16:23
Děkuju, mě zas dostal tvůj komentář.:o) Moc mě potěšil...
přidáno 28.08.2008 - 15:17
marcel, tak tady ta me dostala..vazne snad az nakolena...
je krasna..dojemna.
boli

to o tech slibech..pak to prani.. vis, taky sme tohle zazila..
přidáno 18.05.2008 - 22:34
Doufám, že tobě se (narozdíl ode mě) ta vůně stále líbí... Pro mě je spíš takovým oxidem uhelnatým.:o)
přidáno 18.05.2008 - 22:32
puero již řekl, líp bych to sama neřekla, takže budu mlčet a snažit se zachytit zbytek vůně, která pomalu vyprchává z mého ( tvého?) pokoje a budu se snažit ji ochutnat jenom špičkou jazyka :-)))
přidáno 18.05.2008 - 22:32
Páni, tohle je i můj nejdelší komentář od někoho.:o) Takovej rozbor jsem nečekala, ale děkuju za něj. Jsem nadšená z toho, že v těch pár řádcích někdo vidí to, co jsi právě popsal... Díky moc a moc.:o)
přidáno 18.05.2008 - 22:28
je myšlenkově hluboká, senzuálně citlivá - parfumérovaná, dá se říci moderně pojatá, beru-li v potaz, že ne nutně se snaží o rým, přesto má stálou pravidelnost a čistotu, drží se myšlenky a je parádně dvojtvářná, kontrasty s závorkách ztrácejí svou neviditelnost o kterou se zpravidla závorky snaží, dokonce ty závorky křičí, jakoby šeptem co se neříká, byť je to žádoucí. Je nekonkrétně konkrétní: nabudí v člověku přesně tu vůni jíž popisuješ, byť ji v závorce zcela popřeš a čtenář si uvědomí, že ta vůně tady vlastně není. Že je falešná, stejně jako hlavní hrdina jemuž jsou ty verše jmenovány, vmeteny do obličeje. Jen ta poslední sloka mě uvedla v mírný šok. Došel jsem totiž k tomu, že celou tu básničku ještě více zpochybňuje. ...pffff, tohle je nejdélší komentář jaký jsem kdy komu napsal. Ale je o to upřímnější.
přidáno 18.05.2008 - 18:35
pěkný :) moc
přidáno 18.05.2008 - 17:29
A jsme zase u toho:-) Je to fakt pěkný...a souhlasim s tim...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Voníš... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Rozhovor
Předchozí dílo autora : Slova pronesená do ticha

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Leslie
» narozeniny
polibek0012 [14], Annabelle [14], KissOfDark [14], pisiprotebe [14], VolkodavKO [11], sarinka580 [7], DanaSurya [1], Ivušák [1]
» řekli o sobě
Singularis řekla o Amelie M. :
Ráda přemýšlí nad různými věcmi (jako třeba nekonečno), má ráda myšlenky a dovede skombinovat rozum a cit.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku