Básnička pro houfy místních pozérů :-)
přidáno 15.03.2017
hodnoceno 11
čteno 984(29)
posláno 0
Chybí ti tam tečka, čárka, tam máš špatné í
o tom českém pravopisu, dávno všechno ví
ten tvůj text a hlavně všechno, není tak jak má
své pocity cítíš špatně, krása se ti zdá.
přidáno 12.10.2017 - 23:59
Bohužel nemůžu souhlasit. Ovládat jazyk (a kor ten mateřský) je přece základ pro psaní. A kdo si neohlídá aspoň základy (jako např. i/y), je podle mého lempl. Samozřejmě stát se může ve spěchu, že se člověk překlikne, ale neurazit se a opravit. A je klid, další čtenáři už se nerozptylují chybami a o trochu cíc si užijou čtení. Dobře podaná čeština by měla být při psaní samozřejmost. Kdyby tenhle přístup měl platit i jinde, tak posloucháš v rádiu falešný zpěv, v novinách máš jednu hrubku za druhou, moderátoři ve zprávách se permanentně přeříkávají a na talíři bys dostával místo dobrého jídla blafy. Bavilo by tě to? A nerozptylovalo by tě to? Myslím, že by to nebylo to pravé ořechové, i kdyby to mělo sebelepší záměr... Čili, být rád, když někdo upozorní na chybu a poučit se, zlepšit se pro příště a uvidíš oč více čtenáři vnímají poselství děl. Toť můj přístup, který má pro "pozéry" plné pochopení. :-)))
přidáno 17.03.2017 - 07:07
Ó pravdu díš. Sem tam přes chyby, nikdo nekouka na děj či myšlenku.
přidáno 16.03.2017 - 09:38
Nejsem zrovna purista, ale nějak si pamatuju, že jazyk je v tomto případě nástroj a kdo neovládá nástroj, jak může něco sdělit?
přidáno 16.03.2017 - 09:31
Gerslik: Tak to teda lidi hodně podceňuješ. Opravdu nejsi ta jedna sněhová vločka, co čte obsah. Krucinál, vždyť o tom je poezie! Objev Ameriky...
přidáno 16.03.2017 - 08:43
Tvé dílo se mi líbí :) Je blbost dívat se jen na gramatiku a tím si kazit báseň. Přijde mi, že se lidé spíš naučili kritizovat, než aby se zamysleli nad tím, proč daný člověk básničku napsal a jaké pocity do ní ukryl.
přidáno 16.03.2017 - 08:35
Súhlasím s ostatnými. Tvoj postoj je smutný. Týchto pár veršov je skôr trápnych ako vtipných.
přidáno 16.03.2017 - 07:26
Fajn, pokud je tedy pózou to, že mi vadí, jak bezohledně a hloupoučce občas zacházejí ti, kteří se označují za básníky, textaře a spisovatele, s naší mateřštinou, pak se hrdě hlásím mezi pozéry. Myslím si, ale, že je to spíš tak trochu obráceně.

K říkance bych řekl asi tolik co Tom.

Shovívavě jsem se z výšin svého nabubřele nebetyčného ega pousmál. Asi tak :-)
přidáno 15.03.2017 - 22:08
mě se to libí
přidáno 15.03.2017 - 20:53
Obecně úplně pitomé ... :-D Jo, souhlasím s Tomem. Fascinuje mě, že tu někdo někomu nadává do puristů, když český jazyk je neodmyslitelně spjatý s literaturou... A neřeknu, pokud tu někdo napíše něco s velkou myšlenkou, ale gramaticky špatně. Ale většinou když už, tak jsou špatně a) i b) ... Ale každý svého štěstí strůjcem. Jen mě děsí, co se z tohohle portálu začíná stávat ... Byly časy (a tehdy tu byl ještě Puero a jiní), že se člověk bál vložit sem jen průměrné (natož hodně špatné) dílo ...
přidáno 15.03.2017 - 19:59
:'DD brecim
přidáno 15.03.2017 - 18:40
Chybí ti tam tečky, čárky... a je to obecně úplně pitomé. Snažit se vypíchnout nějakou myšlenku a udělat to takovouhle říkačkou, opravdu nemá efekt. Jako parodie to nefunguje a možná sám skončíš v kategorii "úsměvné".
Totiž, vyžadovat po lidech na literárním serveru gramatiku a stylistiku je podle tebe pozérství? Trošku si říkám, jestli vůbec víš, co to slovo znamená.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Pro pozéry : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Zavrhlá
Předchozí dílo autora : Drak

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku