přidáno 22.02.2017
hodnoceno 8
čteno 851(21)
posláno 0
 
Utržený z černých jam
je úsvit, když se s ránem blíží
a rozevlátý, v němé tíši,
rdousí hrdla bledým tmám.

A neuniknou, není kam,
básníci již verše píší.
Utržený z černých jam
je úsvit, když se ráno blíží

                             k nám.
přidáno 26.02.2017 - 14:55
ŽblaBuňka: Děkuji...
přidáno 24.02.2017 - 19:16
zaujalo
přidáno 23.02.2017 - 22:22
Orionka: No, můžeš si všimnout, že tímto jazykem většinou mé básně neoplývají :) Chtěl jsem si to ale zkusit, na chvíli se vžít do těch starých, rozervaných básníků a vidět svět jejich očima. Nevím, jestli se mi to povedlo, ale pokud to zní vznešeně a jakoby z jiných časů, jsem rád...
Jenom budu muset ještě udělat jemnou úpravu, protože ono nešťastné "básníci, již verše píší" mi po korekci DDD a opravení na správný tvar zní hrozně. Takže tohle asi ještě není úplně hotová báseň. Díky moc za zastavení...
přidáno 23.02.2017 - 22:06
Yasmin: To mě moc těší a zvlášť od Tebe, malířky krásných slov a črt. Děkuji mockrát, že jsi četla...
přidáno 23.02.2017 - 14:13
Hm, pošmákla jsem si. I když ten vznešený básnický jazyk není úplně moje gusto, tady se mi moc líbí.
přidáno 23.02.2017 - 08:19
Krásná je, umíš moc hezky v básni vykreslit atmosféru, že ji člověk opravdu prožívá... A to je pak zážitek :-)!
přidáno 22.02.2017 - 23:50
DDD: Děkuji... za návštěvu i upozornění na chybu, opravil jsem. Horší ale je, že ten správný tvar zní vážně divně, nepoeticky a jsem teď na rozpacích, jestli jej tam nechat nebo použít jiný obraz. Stejně je na poezii krásné, jak jedno slůvko dokáže celý celek zbortit :) Ještě jednou díky...
přidáno 22.02.2017 - 16:09
Moc hezká slova, zvlášť druhá sloka se mi opravdu moc líbí. Jen drobnůstka: gramaticky správně je "básníci, již verše píší" (ač to vypadá zvláštně). Jsem rád, že jsem si mohl přečíst - a všechno nejlepší k psaneckým narozeninám :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Notturno : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Ještě chvíli...
Předchozí dílo autora : V peří

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Leslie
» narozeniny
Capik [14], ludvig lerian [13], smarstin [12], Kaliban [7], magdalena [4]
» řekli o sobě
Severka řekla o black.heart :
Má srdce, ve kterém kvetou černé kopretiny....omamně voní, zůstává svá...moc si vážím našeho přátelství květinko ;)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku